Op zich niks, maar dit brengt mijn innerlijke sadist naar boven, denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:59 schreef Selenophilia het volgende:
Wat heb je tegen mensen die op vakantie willen gaan dan?
quote:
Sadist klinkt stoer ja..quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op zich niks, maar dit brengt mijn innerlijke sadist naar boven, denk ik
Geil hčquote:
Jaloeziequote:Op zaterdag 30 april 2022 13:59 schreef Selenophilia het volgende:
Wat heb je tegen mensen die op vakantie willen gaan dan?
Kan ik me niet voorstellen, zo groot is die helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:11 schreef Mylene het volgende:
Grootste Burger King ter wereld is op Schiphol.
Dat zou zomaar eens een goed idee kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gelukkig niet voor een reis, maar wel geheel vrijwillig om daar mensen die staan te wachten uit te lachen
Wie weet ga ik wel water verkopen aan die lui die in de rij staan, word ik nog schatrijk ook _O-
Waarom moét ik dan perse naar Schiphol? Iets met aangeboren compulsief leedvermaak, denk ik
Klacht: 2 uur moeten reizen voor ik er ben
Je weet wel dat er gewoon winkels op Schiphol zijn toch?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie weet ga ik wel water verkopen aan die lui die in de rij staan, word ik nog schatrijk ook
Maar wat heb je liever, je plek in de rij afstaan om te gaan winkelen of eerder door de gate zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je weet wel dat er gewoon winkels op Schiphol zijn toch?
Als je als laatste door de gate gaat heb je gewoon nog dezelfde plek en het vliegtuig vliegt niet weg als er nog een rij staat. Dus ik zou uit de rij stappen om een flesje water te vullen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat heb je liever, je plek in de rij afstaan om te gaan winkelen of eerder door de gate zijn?
Hoe denk je iets bij de gate te kunnen verkopen als je zelf geen ticket hebt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat heb je liever, je plek in de rij afstaan om te gaan winkelen of eerder door de gate zijn?
Ik heb het over mensen die ergens in de rij staan, en de keuze moeten maken tussen winkelen of snel doorlopen. Niet of ik ook ergens ga boarden. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:08 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoe denk je iets bij de gate te kunnen verkopen als je zelf geen ticket hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |