OnlyFlashquote:
doe normaalquote:
Fles die biltjetten zit te sorteren terwijl er mensen via een livestream meekijken en daarvoor betalenquote:
yo mommaquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je je korthaar verkopen als zware shag of als spiced shag?
Je bent zelf chagrijnig!quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:40 schreef Karzai het volgende:
Dat geklaag over de posts blijf dan gewoon weg als het je niet bevalt
maar ik wil 3 maaltijden op een dag..quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:34 schreef Karzai het volgende:
Voor een tientje per dag kan je een goede maaltijd op tafel zetten met 3 sterren vlees en nog een lekker biertje erbij ook
moet ik het voor je uitrekenen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik wil 3 maaltijden op een dag..
Waar is de chocola?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik het voor je uitrekenen?
heel brood, 24 sneetjes 2,50, kaas een pond 5 euro, ham 2 ons 2,,30, 10 eieren en spek 5 euro
Doe je wel 5 dagen mee
aardappelen, rijst of pasta kosten 2 euro de kilo
groenten kost ook bijna niets, misschien een tientje per week
vlees 30 euro per week
ne, je moet gewoon accepteren dat andere mensen anders uitgevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik het voor je uitrekenen?
heel brood, 24 sneetjes 2,50, kaas een pond 5 euro, ham 2 ons 2,,30, 10 eieren en spek 5 euro
Doe je wel 5 dagen mee
aardappelen, rijst of pasta kosten 2 euro de kilo
groenten kost ook bijna niets, misschien een tientje per week
vlees 30 euro per week
In de koelkastquote:
altijd aanbiedingen kopen, voor die twee stukken kaas op de markt heb ik een 10tje betaaldquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
ham en kaas zo goedkoop heb ik al jaren niet meer gezien.
Of je moet van dat aan elkaar gelijmde seperatorvlees pakken
Heel veel kaas is ook niet te eten vind ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
altijd aanbiedingen kopen, voor die twee stukken kaas op de markt heb ik een 10tje betaald
[ afbeelding ]
Per persoon is dat toch niet moeilijk. Voor een gezin wordt het kut.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
Veel mensen leven van 50 euro in de week hoor voor hun voedsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |