Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inlijsten en aan de muur hangen, dit zijn tastbare bewijzen van vergeten mannelijkheid.
Staan camera's wel, die kunnen het registreren.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa maar dan moet ze wel ergens staan om te controleren en dat gebeurd niet
bouwmarkt vragen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek een stukje van dat bleekgele PVC-pijp. Mag geen geld kosten want het hoeft maar een paar cm te zijn. Stukje zaagafval is prima. Heeft iemand toevallig wat liggen?
Nja moet ik daar weer helemaal heenquote:
Ga je pijltjes schieten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek een stukje van dat bleekgele PVC-pijp. Mag geen geld kosten want het hoeft maar een paar cm te zijn. Stukje zaagafval is prima. Heeft iemand toevallig wat liggen?
Potverdoriequote:Op zaterdag 30 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
kajakken is verplaatst naar volgende week ivm weer
Nee een souvenirkabinetje aanleggen van al mijn stages en werkbezoeken bij de drinkwaterijquote:
Troost je, hier is het ook kutkajakweer.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
kajakken is verplaatst naar volgende week ivm weer
oh perfect weer nu hoor.zonnetje lekker warmquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier is het ook kutkajakweer.
Gewoon van die gele, hoe groot moet het zijn? Ik heb het wel liggen op het werk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een souvenirkabinetje aanleggen van al mijn stages en werkbezoeken bij de drinkwaterijBen in oktober een dagje mee geweest om aansluitingen te saneren en heb toen alleen een stukje nieuwe pijp meegenomen. Moet ook een stukje ouwe pijp bij. Uit het lab heb ik van de week wat flesjes meegenomen. Binnenkort op extern werkbezoek, misschien nog even een speldje of een sleutelhanger scoren of zo
Database erbij, datum, plaats, anekdotes ditdat.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een souvenirkabinetje aanleggen van al mijn stages en werkbezoeken bij de drinkwaterijBen in oktober een dagje mee geweest om aansluitingen te saneren en heb toen alleen een stukje nieuwe pijp meegenomen. Moet ook een stukje ouwe pijp bij. Uit het lab heb ik van de week wat flesjes meegenomen. Binnenkort op extern werkbezoek, misschien nog even een speldje of een sleutelhanger scoren of zo
Database erbij, datum, plaats, anekdotes ditdat.
3-4 cm is perfectquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon van die gele, hoe groot moet het zijn? Ik heb het wel liggen op het werk.
neequote:Op zaterdag 30 april 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit willen we ook niet[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Wat je niet wilt horen huehuequote:Op zaterdag 30 april 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb hier een stukje boeing A380 liggen. Ook wel een collectors item eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is onderweg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in blijde verwachting
is er iets bijzonders aan Israëlisch briefgeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Lirot en Pruta en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |