Nee dank je.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met alleen deze hint was ik in de buurt van de Dam blijven hangen
[..]
Met deze hint al snel gevonden, ben er zondag nog in de buurt geweest, en dus idd een oh ja gevalletje. Ik laat hem aan jou, heb geen tijd om een nieuwe te zoeken, ga zo de deur uit voor een training.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rob op 23-06-2022 13:22:00 ]
In de Rozen- en Laurierstraat hoef je niet te zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:35 schreef Rob het volgende:
Niemand wil![]()
Of werden de aanwijzingen niet gesnapt![]()
Pieter de Hoochstraat
En de nieuwe opgave zal niet zo moeilijk zijn denk ik.
[ afbeelding ]
Es ist mer egaalquote:Op zondag 26 juni 2022 18:47 schreef stokj het volgende:
[..]
In de Rozen- en Laurierstraat hoef je niet te zoeken
Bij deze.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:22 schreef casita het volgende:
Egelantiersstr. 121- 123. Wil iemand een nieuwe plaatsen, dank.
quote:Op zondag 26 juni 2022 23:58 schreef casita het volgende:
Ach waar het hart vol van is loopt de mond over, of ga ik nu te ver. Plaatsen jullie maar een nieuwe,en ik zal mij proberen in te houden als ik de straat weet.
@Rob kiest altijd die straten uit die bekend voorkomen maar waar men dan niet op komt...zoals dezequote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
straat met tram ... zal vast al een keer geweest zijn... 73 delen x zeg 100 straten per deel ...
Laat ik zeggen... Ik heb die lijn vroeger vaak genomen.. nu doet ie het niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:57 schreef stokj het volgende:
[..]
@:rob kiest altijd die straten uit die bekend voorkomen maar waar men dan niet op komt...zoals deze
Ik zie wel plantachtigen op het plaatje maar riet is het volgens mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Rob het volgende:
Volgens mij worden we met een kluitje het riet ingestuurd.
De eikenprocessierups zul je er niet snel vinden neequote:Op woensdag 29 juni 2022 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zie wel plantachtigen op het plaatje maar riet is het volgens mij niet
Eikel proseco yups daarentegen........quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
De eikenprocessierups zul je er niet snel vinden nee
Beetje vals om streetview shot uit 2019 te gebruikenquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:02 schreef Jappie het volgende:
[ afbeelding ]
https://ibb.co/6WqK2kv
Ook hier even een img link en url onder elkaar ivm upload beperking op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |