abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204583508
quote:
Ja, godver :( . Bij het uitkomen had ik na veel F5'en zo'n vel besteld. Maar kreeg geen bevestiging, onderstaande kwam dus een tijd later in m'n spam box.

quote:
Hi there!

You have ordered our “Russian Warship go F.. yourself” stamp. Due to the significant number of speculative orders, we had to cancel all prior orders. However, tomorrow we are opening an opportunity for you to re-order first, between 9:00 and 10:00 am (Kyiv Time Zone), before it will be available to the public. The link for the order will be sent at 9:00 am.

Please note that since our goal is to make the stamp available to a maximum number of clients, the sale will be limited to 1 block of stamps and 2 themed envelopes per order. We would kindly ask you not to order multiple times, as such orders will be blocked and cancelled.

Thank you for your attention to Ukrainian postage stamps! Please stay tuned for the upcoming issues.

Kind Regards
Dit was vorige week vrijdag, had dus met voorrang kunnen bestellen. Maar las het natuurlijk compleet te laat, link is dood nu :'(
pi_204583515
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Excuus als deze al voorbij was gekomen. Maar wat een scherpe beelden zeg... alsof je RTS game zit te bekijken...

https://www.reddit.com/r/(...)ne_drops_grenade_on/

Edit: laatste deel had ik idd al voorbij zien komen, maar deze beelden lijken een stuk scherper.
Boem, recht door het dakraam :D
pi_204583519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ja, godver :( . Bij het uitkomen had ik na veel F5'en zo'n vel besteld. Maar kreeg geen bevestiging, onderstaande kwam dus een tijd later in m'n spam box.
[..]
Dit was vorige week vrijdag, had dus met voorrang kunnen bestellen. Maar las het natuurlijk compleet te laat :'(
Waarom bestel je dat? Als aandenken? Of denk je dat zoiets nog geld gaat opleveren?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_204583532
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:01 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Waarom bestel je dat? Als aandenken? Of denk je dat zoiets nog geld gaat opleveren?
Eerlijk? In een dronken beschonken impuls _O-

Maar vind het nog steeds wel een leuke om te hebben, en zo'n vel was ook maar ¤1 ofzo

quote:
6s.gif Op vrijdag 15 april 2022 02:51 schreef tjoptjop het volgende:
Na veel pogingen er doorheen gekomen voor de postzegels

[ afbeelding ]

Dit was wel na tig keer F5'en dus hoop niet dat ik nu tientallen orders heb :') Nog geen mail ontvangen

[ Bericht 18% gewijzigd door tjoptjop op 30-04-2022 00:13:27 ]
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:05:41 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_204583545
Goeie TT :7
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_204583569
In 3 maanden tijd hebben mintens 5 Russische oligarchen 'zelfmoord' gepleegd, ook familieleden kwamen daarbij om het leven :

https://edition.cnn.com/2(...)ides-intl/index.html
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 30 april 2022 @ 00:13:02 #8
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204583586
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Excuus als deze al voorbij was gekomen. Maar wat een scherpe beelden zeg... alsof je RTS game zit te bekijken...

https://www.reddit.com/r/(...)ne_drops_grenade_on/

Edit: laatste deel had ik idd al voorbij zien komen, maar deze beelden lijken een stuk scherper.
Een van de comments waar ik het wel mee eens ben:
It was a vehicle they had stolen, probably after killing the owners. They are also located in a small village, with houses containing civilians they probably killed. Just because they were killed escaping doesn't make it an ambulance. It was more a getaway vehicle.
pi_204583707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Boem, recht door het dakraam :D
Beetje lucky, maar wel een heerlijke kill.
Цой жив
pi_204583720
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef TLC het volgende:
Ik zou weleens n kaars tussen de benen van die Russische talkshowpresentratrice willen steken ^O^
Een presentatrice uit een land waar moord na groepsverkrachting tot de standaard opleiding van een dienstplichtige hoort zal waarschijnlijk niet bijster onder de indruk zijn van een kaars vermoed ik.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204583722
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:29 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Beetje lucky, maar wel een heerlijke kill.
Die chauffeur plaatst hem nog even goed :D
pi_204583747
Bij Oekrainse soldaten zou ik zo iets niet willen zien, maar Russische soldaten boeien me niet, dus hup bommetje !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204583767
Die drones brengen echt hetzelfde effect als snipers altijd deden. Uit het niets, zonder waarschuwing kan het opeens voorbij zijn. Nu zelfs als je rustig tientallen kilometers achter de frontlinie zit. Zal niet prettig zijn voor het moraal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zwoerd op 30-04-2022 00:55:58 ]
Цой жив
pi_204583818
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 30 april 2022 @ 01:02:36 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204583822
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
In 3 maanden tijd hebben mintens 5 Russische oligarchen 'zelfmoord' gepleegd, ook familieleden kwamen daarbij om het leven :

• Mikhail Watford, a Ukrainian-born Russian billionaire, was found dead in his home in Surrey, England on February 28.
• Vasily Melnikov, was along with his wife, 41, and two children aged four and 10 stabbed to death on March 23 in Nizhny Novgorod
• Vladislav Avayev, the former vice-president of Gazprombank, was found dead with his wife and daughter in his Moscow apartment on April 18
• April 19, Sergey Protosenya, former executive at the gas producer Novatek, which is partially owned by Gazprom, was found dead north of Barcelona. The bodies of his wife and daughter were found nearby,

Engeland, Rusland en Spanje. In de Europese landen zijn ze iig niet veilig voor de FSB.
pi_204583826
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:10 schreef TLC het volgende:

Ik moest wel lachen toen van de week er 'een Westers complot om één van de Russische TV-sterren om het leven te brengen' "ontdekt" werd. Ik zou als ik die knakker was ontzettend zenuwachtig worden dat ik omgelegd zou worden door de FSB _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204583852
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:42 schreef TLC het volgende:
Bij Oekrainse soldaten zou ik zo iets niet willen zien, maar Russische soldaten boeien me niet, dus hup bommetje !
Niet mee eens. Voor Dimitri Diensplichtig en zijn familie is het ook gewoon een grote tragedie. Die kunnen hier ook niets aan doen.

Voor hoge officieren ligt dat uiteraard wel anders, maar de onderkant van de voedselketen is wat mij betreft net zo goed slachtoffer (op individueel niveau).
zie email 27 oktober
pi_204583881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 01:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet mee eens. Voor Dimitri Diensplichtig en zijn familie is het ook gewoon een grote tragedie. Die kunnen hier ook niets aan doen.

Voor hoge officieren ligt dat uiteraard wel anders, maar de onderkant van de voedselketen is wat mij betreft net zo goed slachtoffer (op individueel niveau).
Eens. Dmitri Dienstplichtigov is ook gewoon een mens met een moeder, familie of gezin.
En vergeet zijn vriendjes Sergej Soldatov en Kamil Kanonnenvoerovishvili niet.

Liefst zo weinig mogelijk slachtoffers. Civiel en militair. Oorlog is ruk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_204583905
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 01:20 schreef Salina het volgende:

Oorlog is ruk.
Absoluut. Ik hoop dat er snel vrede komt.

Hoe we van daaruit verder moeten dat weet ik ook niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_204583907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 01:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Tja, het zullen vast niet allemaal verkrachters en moordenaars zijn, maar ik merk wel dat m'n empathie richting Russische soldaten wel snel verdwijnt. Ik hoop vooral dat de werkelijke situatie snel doordringt bij het Russische volk. Dat ze daar niet met een glorieuze veldtocht bezig zijn, maar dat hun zoons, vaders en echtgenoten bij bosjes kapotgeschoten worden, allemaal voor een kansloos doel.
Dan vraag ik me af waar ze hun woede op zullen richting, of dat richting Oekraïne en het Westen zal zijn, of tegen hun eigen regering.
Цой жив
pi_204583911
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 01:20 schreef Salina het volgende:

[..]
Eens. Dmitri Dienstplichtigov is ook gewoon een mens met een moeder, familie of gezin.
En vergeet zijn vriendjes Sergej Soldatov en Kamil Kanonnenvoerovishvili niet.

Liefst zo weinig mogelijk slachtoffers. Civiel en militair. Oorlog is ruk.
Kijk ik ben wel van mening dat retoriek als ‘we zijn niet in oorlog met het Russische volk’ lulkoek is. Dit gebeurt elke keer in dat land en de bevolking laat het toe. Dan ben je als collectief niet onschuldig. (Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je militaire middelen moet inzetten tegen de bevolking, verre van zelfs) Maar dat kun je niet doortrekken naar de individuele soldaat…
zie email 27 oktober
pi_204583937
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 01:27 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Tja, het zullen vast niet allemaal verkrachters en moordenaars zijn, maar ik merk wel dat m'n empathie richting Russische soldaten wel snel verdwijnt. Ik hoop vooral dat de werkelijke situatie snel doordringt bij het Russische volk. Dat ze daar niet met een glorieuze veldtocht bezig zijn, maar dat hun zoons, vaders en echtgenoten bij bosjes kapotgeschoten worden, allemaal voor een kansloos doel.
Dan vraag ik me af waar ze hun woede op zullen richting, of dat richting Oekraïne en het Westen zal zijn, of tegen hun eigen regering.
Eigen regering, das wat ik zelf hoor. Een chirurg met pensioen kreeg een maand geleden omgerekend ¤200,- in een provincie stad in Rusland.

De man is 70 en is opgeroepen voor medische dienstplicht. Zijn jongste dochter is naar hier gevlucht en kan geen bijdrage leveren aan haar familie daar vanwege de sancties.

En dan praat ik nu over een rijke ouwe Rus, met een humanitaire insteek.

Een ford remschijf kost momenteel 120 000 roebel. In januari was dat 11 000 roebel.
pi_204583958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:42 schreef TLC het volgende:
Ook de meeste Russen zijn natuurlijk maar mensen die gek gemaakt worden of worden gedwongen door een volslagen idioot... Net zoals niet alle Duitsers slecht waren in de tweede wereldoorlog. Maar goed, daar denken we na de oorlog wel weer aan
pi_204583972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Eigen regering, das wat ik zelf hoor. Een chirurg met pensioen kreeg een maand geleden omgerekend ¤200,- in een provincie stad in Rusland.

De man is 70 en is opgeroepen voor medische dienstplicht. Zijn jongste dochter is naar hier gevlucht en kan geen bijdrage leveren aan haar familie daar vanwege de sancties.

En dan praat ik nu over een rijke ouwe Rus, met een humanitaire insteek.

Een ford remschijf kost momenteel 120 000 roebel. In januari was dat 11 000 roebel.
Lekker voor de Rus. Geen medelijden. Door die kutzooi die ze daar uithalen gaat hier ook alles naar de kloten!

Ik sponsor de Oekraïners die hier zijn of komen zodat ze hier tijdelijk een leven hebben en heb een broertje dood aan zielige Russen die nu benadeeld worden
pi_204583996
Goedkope commerciële drones die pantservoertuigen vernietigen.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')