Ja, godverquote:
Dit was vorige week vrijdag, had dus met voorrang kunnen bestellen. Maar las het natuurlijk compleet te laat, link is dood nuquote:Hi there!
You have ordered our “Russian Warship go F.. yourself” stamp. Due to the significant number of speculative orders, we had to cancel all prior orders. However, tomorrow we are opening an opportunity for you to re-order first, between 9:00 and 10:00 am (Kyiv Time Zone), before it will be available to the public. The link for the order will be sent at 9:00 am.
Please note that since our goal is to make the stamp available to a maximum number of clients, the sale will be limited to 1 block of stamps and 2 themed envelopes per order. We would kindly ask you not to order multiple times, as such orders will be blocked and cancelled.
Thank you for your attention to Ukrainian postage stamps! Please stay tuned for the upcoming issues.
Kind Regards
Boem, recht door het dakraamquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Excuus als deze al voorbij was gekomen. Maar wat een scherpe beelden zeg... alsof je RTS game zit te bekijken...
https://www.reddit.com/r/(...)ne_drops_grenade_on/
Edit: laatste deel had ik idd al voorbij zien komen, maar deze beelden lijken een stuk scherper.
Waarom bestel je dat? Als aandenken? Of denk je dat zoiets nog geld gaat opleveren?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, godver. Bij het uitkomen had ik na veel F5'en zo'n vel besteld. Maar kreeg geen bevestiging, onderstaande kwam dus een tijd later in m'n spam box.
[..]
Dit was vorige week vrijdag, had dus met voorrang kunnen bestellen. Maar las het natuurlijk compleet te laat
Eerlijk? In een dronken beschonken impulsquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom bestel je dat? Als aandenken? Of denk je dat zoiets nog geld gaat opleveren?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 02:51 schreef tjoptjop het volgende:
Na veel pogingen er doorheen gekomen voor de postzegels
[ afbeelding ]
Dit was wel na tig keer F5'en dus hoop niet dat ik nu tientallen orders hebNog geen mail ontvangen
Een van de comments waar ik het wel mee eens ben:quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Excuus als deze al voorbij was gekomen. Maar wat een scherpe beelden zeg... alsof je RTS game zit te bekijken...
https://www.reddit.com/r/(...)ne_drops_grenade_on/
Edit: laatste deel had ik idd al voorbij zien komen, maar deze beelden lijken een stuk scherper.
Een presentatrice uit een land waar moord na groepsverkrachting tot de standaard opleiding van een dienstplichtige hoort zal waarschijnlijk niet bijster onder de indruk zijn van een kaars vermoed ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef TLC het volgende:
Ik zou weleens n kaars tussen de benen van die Russische talkshowpresentratrice willen steken
Die chauffeur plaatst hem nog even goedquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Beetje lucky, maar wel een heerlijke kill.
• Mikhail Watford, a Ukrainian-born Russian billionaire, was found dead in his home in Surrey, England on February 28.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
In 3 maanden tijd hebben mintens 5 Russische oligarchen 'zelfmoord' gepleegd, ook familieleden kwamen daarbij om het leven :
https://edition.cnn.com/2(...)ides-intl/index.html
Ik moest wel lachen toen van de week er 'een Westers complot om één van de Russische TV-sterren om het leven te brengen' "ontdekt" werd. Ik zou als ik die knakker was ontzettend zenuwachtig worden dat ik omgelegd zou worden door de FSBquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
In 3 maanden tijd hebben mintens 5 Russische oligarchen 'zelfmoord' gepleegd, ook familieleden kwamen daarbij om het leven :
https://edition.cnn.com/2(...)ides-intl/index.html
Niet mee eens. Voor Dimitri Diensplichtig en zijn familie is het ook gewoon een grote tragedie. Die kunnen hier ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:42 schreef TLC het volgende:
Bij Oekrainse soldaten zou ik zo iets niet willen zien, maar Russische soldaten boeien me niet, dus hup bommetje !
Eens. Dmitri Dienstplichtigov is ook gewoon een mens met een moeder, familie of gezin.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voor Dimitri Diensplichtig en zijn familie is het ook gewoon een grote tragedie. Die kunnen hier ook niets aan doen.
Voor hoge officieren ligt dat uiteraard wel anders, maar de onderkant van de voedselketen is wat mij betreft net zo goed slachtoffer (op individueel niveau).
Absoluut. Ik hoop dat er snel vrede komt.quote:
Tja, het zullen vast niet allemaal verkrachters en moordenaars zijn, maar ik merk wel dat m'n empathie richting Russische soldaten wel snel verdwijnt. Ik hoop vooral dat de werkelijke situatie snel doordringt bij het Russische volk. Dat ze daar niet met een glorieuze veldtocht bezig zijn, maar dat hun zoons, vaders en echtgenoten bij bosjes kapotgeschoten worden, allemaal voor een kansloos doel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voor Dimitri Diensplichtig en zijn familie is het ook gewoon een grote tragedie. Die kunnen hier ook niets aan doen.
Voor hoge officieren ligt dat uiteraard wel anders, maar de onderkant van de voedselketen is wat mij betreft net zo goed slachtoffer (op individueel niveau).
Kijk ik ben wel van mening dat retoriek als ‘we zijn niet in oorlog met het Russische volk’ lulkoek is. Dit gebeurt elke keer in dat land en de bevolking laat het toe. Dan ben je als collectief niet onschuldig. (Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je militaire middelen moet inzetten tegen de bevolking, verre van zelfs) Maar dat kun je niet doortrekken naar de individuele soldaat…quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Eens. Dmitri Dienstplichtigov is ook gewoon een mens met een moeder, familie of gezin.
En vergeet zijn vriendjes Sergej Soldatov en Kamil Kanonnenvoerovishvili niet.
Liefst zo weinig mogelijk slachtoffers. Civiel en militair. Oorlog is ruk.
Eigen regering, das wat ik zelf hoor. Een chirurg met pensioen kreeg een maand geleden omgerekend ¤200,- in een provincie stad in Rusland.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Tja, het zullen vast niet allemaal verkrachters en moordenaars zijn, maar ik merk wel dat m'n empathie richting Russische soldaten wel snel verdwijnt. Ik hoop vooral dat de werkelijke situatie snel doordringt bij het Russische volk. Dat ze daar niet met een glorieuze veldtocht bezig zijn, maar dat hun zoons, vaders en echtgenoten bij bosjes kapotgeschoten worden, allemaal voor een kansloos doel.
Dan vraag ik me af waar ze hun woede op zullen richting, of dat richting Oekraïne en het Westen zal zijn, of tegen hun eigen regering.
Ook de meeste Russen zijn natuurlijk maar mensen die gek gemaakt worden of worden gedwongen door een volslagen idioot... Net zoals niet alle Duitsers slecht waren in de tweede wereldoorlog. Maar goed, daar denken we na de oorlog wel weer aanquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:42 schreef TLC het volgende:
Bij Oekrainse soldaten zou ik zo iets niet willen zien, maar Russische soldaten boeien me niet, dus hup bommetje !
Lekker voor de Rus. Geen medelijden. Door die kutzooi die ze daar uithalen gaat hier ook alles naar de kloten!quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eigen regering, das wat ik zelf hoor. Een chirurg met pensioen kreeg een maand geleden omgerekend ¤200,- in een provincie stad in Rusland.
De man is 70 en is opgeroepen voor medische dienstplicht. Zijn jongste dochter is naar hier gevlucht en kan geen bijdrage leveren aan haar familie daar vanwege de sancties.
En dan praat ik nu over een rijke ouwe Rus, met een humanitaire insteek.
Een ford remschijf kost momenteel 120 000 roebel. In januari was dat 11 000 roebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |