Nou nou nou....quote:
Voor dezs keer dan. Omdat het mooi op film staatquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou nou nou....
Zijn er minstens meer dan één, dus +2
Gelukkig kan ik heel snel rennenquote:
Als het Poetin regime valt mogen de Oekrainers wat mij betreft met de hoofden van al die Russische talkshowhosts en gasten voetballen in de straten van Mariupol.quote:
Ik vraag me echt af waar al die orks het idee vandaan halen dat ze zelf niet in een nucleaire vlammenzee gaan sterven wanneer kabouter plofkop in het Kremlin op "de knop" drukt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is de reistijd voor een enkeltje Volkel-Moskou?
Iets met blaffende honden. En daarnaast staat er een roedel wolven vanuit de andere kant klaar. Wat willen ze nou?quote:
Wel handig dat ze de exacte locatie vertellen waar de raketjes vandaan komenquote:
Blaffende honden bijten niet... dat zeiden we ook toen ze voor de poorten van Oekraine stonden... ze zouden vast niet bijten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iets met blaffende honden. En daarnaast staat er een roedel wolven vanuit de andere kant klaar. Wat willen ze nou?
Ik heb nooit gezegd dat de invasie niet zou komen. Ik was een van de, die zei dat het juist wel zou komen. Maar maakt verder niet uit. Ik vind dat we ons ook niet moeten laten bedreigen door die vodka slurperde idioten. Maar de NAVO en VS vinden dat inmiddels ook niet meer gezien het zware materieel wat die kant op gestuurd wordt. We gaan het wel zien... Dat Putin gaat hangen is inmiddels wel een zekerheid geworden in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet... dat zeiden we ook toen ze voor de poorten van Oekraine stonden... ze zouden vast niet bijten.
Daarnaast... Het westen houdt rekening met haar/zijn burgers. Denk maar niet dat de Russische machthebber(s) dat een jeuk interesseert wat er met het Russische burgervolk gaat gebeuren.
Lekker veilig en ondergronds in één of andere Verweggistan bunker in de Oeral, daar op de knop drukken en dan zien we wel wat er gebeurd.
Maar nee, blaffende honden bijten niet... tenzij zo'n hond zich in het nauw gedreven voelt...
Neemt niet weg dat je zo'n blaffende hond niet moet africhten.
Dat zou kunnen, same here, maar doelde meer op het algemeen... dat we niet moeten denken dat er "niets gebeurd want zo gek zullen ze toch wel niet zijn???"quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de invasie niet zou komen. Ik was een van de, die zei dat het juist wel zou komen.
Ik denk dat we binnenkort eerst een grote aanval op een Westers wapentransport gaan krijgen (net als toen op die basis waar ze huurlingen zouden trainen) en dan eens kijken hoe het Westen daarop reageert.quote:Maar maakt verder niet uit. Ik vind dat we ons ook niet moeten laten bedreigen door die vodka slurperde idioten. Maar de NAVO en VS vinden dat inmiddels ook niet meer gezien het zware materieel wat die kant op gestuurd wordt. We gaan het wel zien... Dat Putin gaat hangen is inmiddels wel een zekerheid geworden in ieder geval
Zou niet al te veel naar Lavrov luisteren. Hij is geen silovik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)in-mei-naar-oekraine
Dat klopt inderdaad, die Russen zijn helemaal van het padje af. Het zou me niet verbazen als ze nog ergens een nuke laten klappen om te laten zien dat ze het menen. Ik denk echter niet dat er nog een weg terug is voor de NAVO. Of Rusland trekt zich terug, of er komt een grote clash tussen de NAVO en Ruslandquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, same here, maar doelde meer op het algemeen... dat we niet moeten denken dat er "niets gebeurd want zo gek zullen ze toch wel niet zijn???"
[..]
Ik denk dat we binnenkort eerst een grote aanval op een Westers wapentransport gaan krijgen (net als toen op die basis waar ze huurlingen zouden trainen) en dan eens kijken hoe het Westen daarop reageert.
Is het niet gewoon dat ze die niet zo effectief kunnen gebruiken in de donbass zoals rondom Kiev wel kon? Daarom dat ze ze nu gebruiken om Rusland mee in te gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze moeten ook wel want er zijn geen vliegende TB2's meer...
Hoog in de lucht zorgt toch juist voor veel 'fall-out'?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:44 schreef Discombobulate het volgende:
Demonstratief gebruik van een kernwapens hoog boven Kiev zie ik echt wel gebeuren. Geen fallout en schade, maar wel een flink signaal.
Ligt eraan hoe hoog.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoog in de lucht zorgt toch juist voor veel 'fall-out'?In de lucht laten klappen zorgt zelfs voor meer schade op de grond
Is nog net zo'n grote kneuzenkermis als Noord-Korea die de vernietiging van New York begeleid met een slechte MIDI versie van "We Are the World":quote:
Kiev zien ze als hun geboortegrond, daar gaan ze geen risico mee lopen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:44 schreef Discombobulate het volgende:
Demonstratief gebruik van een kernwapens hoog boven Kiev zie ik echt wel gebeuren. Geen fallout en schade, maar wel een flink signaal.
Hij probeerde nog: neenee ! Dit is cocaïne agent !quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:41 schreef slashdotter3 het volgende:
pssst pssst suiker kopen?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |