Wat ga jij doen dan?quote:
Ben bij de buurtjes gevraagd en weet het dan welweerquote:
Geen zin in dat ze langskomt? Moet kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben bij de buurtjes gevraagd en weet het dan welweer![]()
morgenavond waarschijnlijk collega vrouw die op visite wilden komen maar denk dat afbel
Ik heb spun nog op mijn nas staanquote:
Nehh, is niks. Ze zeurde al tijdje maar blijf wel nuchter danquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen zin in dat ze langskomt? Moet kunnen natuurlijk
Oeh! Klinkt interessant!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nehh, is niks. Ze zeurde al tijdje maar blijf wel nuchter dansinds ik verkleed ben geweest op bedrijfsfeest als wolverine is het wolvie voor en wolvie na
lijk wel wat op Hugh Jackman maar dan grijs
Deze film is echt sick,quote:
Ja maar niet waar je dagelijks op de werkvloer mee werkt. Werk al 15j daar f langer. Maar kijk welquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh! Klinkt interessant!maar ze ziet je wel zitten dus, hahaha
Ach ja, het loopt zoals het looptquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja maar niet waar je dagelijks op de werkvloer mee werkt. Werk al 15j daar f langer. Maar kijk wel
Laters!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:43 schreef Ferrous het volgende:
Chinees is er, eten en naar de burenvast tot later
Eet smakelijk kerel!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:43 schreef Ferrous het volgende:
Chinees is er, eten en naar de burenvast tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |