SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ja zit er bijquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
@:Bitterbal? doe je er ook een bouwtekening bij? Anders plak ik je verkeerd in elkaar en denkt iedereen dat ik met een ontploft slachthuis aan het varen ben.
De salpicon moet aan de binnenkantquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
@:Bitterbal? doe je er ook een bouwtekening bij? Anders plak ik je verkeerd in elkaar en denkt iedereen dat ik met een ontploft slachthuis aan het varen ben.
Mevrouw, mevrouw, waarom heeft u twee monden en een grote blote bult op uw hoofd?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De salpicon moet aan de binnenkant
Binnenkort te zien in de Efteling..quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is mooi weer dus eerste filmpje gaat worden; US samen met bitterbal in een gouden bikini in een bootje.
Soort Titanic.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Binnenkort te zien in de Efteling..
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werdquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond vorige week wekker om 08:00 al kut op zaterdag.
RIPquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werd
Check.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werd
Ik heb wel wat aan m'n dag 🤷🏼♂️quote:
Ja uitslapen lukt mij ook steeds minder. Dit zijn wel de eerste tekenen dat ik ouder begin te worden. Of ik moet vet laat gaan slapen maar ja is het dan nog uitslapen? Dan heb ik gewoon mijn normale uren alleen later.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |