Nee dat ben ik met je eens. Ik vond eigenlijk niemand slecht aan onze kant, zeker de eerste helft niet. Dat was bij vlagen erg goed. Marciano wellicht? Al vond ik die eerste goal van Marseille echt geweldig ingeschoten en de tweede vind ik hem ook niet echt aan te rekenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende: [..] Zo voelt het wel na die reactie. Maar even serieus dan: Geertruida was toch totaal niet de slechtste speler aan onze kant?
Eerst morgen maar die streekderby bekijken. Vrees ervoor dat Twente weer gewoon gaat winnen, maar denk dat wij met hangen en wurgen er ook doorheen gaan komen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:03 schreef fetX het volgende:
Maar goed, op naar zondag. Zou wel echt lekker zijn als je deze wint, want dan hoef je daarna nog maar 3 punten te pakken (tegen Twente) en dan ben je in principe 3e.
Gaat weer ouderwets hangen en wurgen worden denk ik tegen een Fortuna dat nog vol aan de bak moet.
Ik verwacht eigenlijk alleen puntverlies van Twente tegen ons. En na een loodzware pot volgende week verwacht ik niet 1,2,3 van PSV te winnen zoals normaal dus geen ruimte om spelers te sparen wat mij betreft (tenzij je daar op 0-3 komt voor rust bijv).quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst morgen maar die streekderby bekijken. Vrees ervoor dat Twente weer gewoon gaat winnen, maar denk dat wij met hangen en wurgen er ook doorheen gaan komen.
Als we zo gaan redeneren dan kunnen we dit forum wel opdoeken. Met deze dooddoener kun je iedere discussie afkappen. Daarbij, maken trainers altijd de juiste beslissingen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slot staat elke dag met hem op de training, die zal het toch wel weten of hij goed genoeg is?
Dat snap ik ook niet. Al zou ik hem zondag wel in de basis zetten met Linssen en Til en Dessers rust geven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
ik hoop ook dat bassett een goede speler wordt voor feyenoord
maar snap niet waarom je boos zou zijn dat hij nog weinig heeft gespeeld
Zelfs als de mogelijkheid daar is krijgt hij geen kans en worden Linssen of Nelson op 10 gezet. In onder 21 speelt hij ook niet. Waarom is deze man vanuit de andere kant van de wereld hiernaartoe verscheept?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
ik hoop ook dat bassett een goede speler wordt voor feyenoord
maar snap niet waarom je boos zou zijn dat hij nog weinig heeft gespeeld
Inderdaad zeg. Wat een ongelooflijke bazenplaat is ditquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind deze zonder die blauwtint overigens nog veel toffer
[ afbeelding ]
Twente gaat nog wel choken tegen Fortuna of Groningen. Denk dat Twente al de handjes dicht mag knijpen als ze de vierde plek houden, hoop dat we al bij Go Ahead de derde plek gaan veiligstellen (en dat Feyenoord-Twente gelijk gaat worden). Het is in principe al te gek voor woorden dat je met 64 uit 30 nog moet vrezen voor dit Twente die zelden vanzelfsprekend winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:18 schreef fetX het volgende:
Ik verwacht eigenlijk alleen puntverlies van Twente tegen ons. En na een loodzware pot volgende week verwacht ik niet 1,2,3 van PSV te winnen zoals normaal dus geen ruimte om spelers te sparen wat mij betreft (tenzij je daar op 0-3 komt voor rust bijv).
for teh lulzquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zelfs als de mogelijkheid daar is krijgt hij geen kans en worden Linssen of Nelson op 10 gezet. In onder 21 speelt hij ook niet. Waarom is deze man vanuit de andere kant van de wereld hiernaartoe verscheept?
Ik ga daar allemaal niet vanuit. Het is verre vanzelfsprekend dat wij de puntjes binnenhalen met dit relatief lastige en drukke programma.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente gaat nog wel choken tegen Fortuna of Groningen. Denk dat Twente al de handjes dicht mag knijpen als ze de vierde plek houden, hoop dat we al bij Go Ahead de derde plek gaan veiligstellen (en dat Feyenoord-Twente gelijk gaat worden). Het is in principe al te gek voor woorden dat je met 64 uit 30 nog moet vrezen voor dit Twente die zelden vanzelfsprekend winnen.
Fantastischquote:
Nee, maar het is ook verre van vanzelfsprekend dat Twente blijft winnen met een selectie die evenveel waard is als n Sinisterra.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga daar allemaal niet vanuit. Het is verre vanzelfsprekend dat wij de puntjes binnenhalen met dit relatief lastige en drukke programma.
dat heeft ook wel watquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fantastisch
Als Dessers na dit seizoen vertrekt krijgt ie een soort mythische Guidetti achtige status denk ik
Beetje QQ over die 2 ton aan vuurwerkboetes.quote:Het totaalbedrag aan prijzengeld tot dusver deze campagne: 9,82 miljoen euro.
Dit is wel mooi, respect dat ie dit tijdens de wedstrijd al zag en daar zijn cijfer op baseerde. Dit is ook het verschil tussen pure statistiekfappers en datanerds die wel gewoon naar de wedstrijd kijken @PietjePuk2000quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |