Sowieso.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een tuin groot genoeg voor een tractor is wel een vereiste.
[..]
Nog niet geprobeerd.
Dat zeg je nu.quote:
Echt wel.quote:
Limburg is vast heel leuk en mooi maar ik ga er niet wonen. Jammer voor jouquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.
Maar Brabant kan ook leuk zijn
Brabant IS leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.
Maar Brabant kan ook leuk zijn
ik ben nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Limburg is vast heel leuk en mooi maar ik ga er niet wonen. Jammer voor jou.
Waar in het noorden woon je?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Limburg is wel echt nice. Helemaal als je in het noorden woont waan je je in een andere wereld.
Hier is alles plat
Stad Groningenquote:
De vrouwen ook?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Limburg is wel echt nice. Helemaal als je in het noorden woont waan je je in een andere wereld.
Hier is alles plat
zo ver noordelijk ben ik nog niet in Nederland geweest.quote:
quote:
Stad is best gezellig hoor. Zou ik wel een keer doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ver noordelijk ben ik nog niet in Nederland geweest.
Nice. Huisje alles beetje op orde? kan me herinneren dat je best vaak in de schoonmaak zat thuisquote:
Neh dan zou je het wel onthouden hebben want is hier echt supercoolquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef Tegan het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit in Groningen ben geweest. Denk het niet.
Mijn ocd is aanzienlijk afgenomen jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stad is best gezellig hoor. Zou ik wel een keer doen.
[..]
Nice. Huisje alles beetje op orde? kan me herinneren dat je best vaak in de schoonmaak zat thuis
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neh dan zou je het wel onthouden hebben want is hier echt supercool
Koekhappen, spijkerpoepen en natuurlijk hoepelenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:58 schreef Tegan het volgende:
[..].
Vertel, wat is er te doen in Groningen?
Kijk aanquote:
Groningen is wel een leuke stad hoor, ben je daar nog nooit geweest?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:58 schreef Tegan het volgende:
[..].
Vertel, wat is er te doen in Groningen?
kei ver weg natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Groningen is wel een leuke stad hoor, ben je daar nog nooit geweest?
Blijkbaar was nootjes al in mijn buurt..quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel in de buurt zijn van nootjes
Voelde je zijn warmte niet?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar was nootjes al in mijn buurt..
quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Groningen is wel een leuke stad hoor, ben je daar nog nooit geweest?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef Tegan het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit in Groningen ben geweest. Denk het niet.
ik wist niet waar die warmte vandaag kwamquote:
Je weet het wel te verkopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koekhappen, spijkerpoepen en natuurlijk hoepelen
je hebt meteen een hotelkamer geboekt?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel in de buurt zijn van nootjes
Kan me niet voorstellen dat je niet gelijk om bent nuquote:
Ik mag toch ook niet hopen dat koekhappen, spijkerpoepen en natuurlijk hoepelen elke dag kan in Groningen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je niet gelijk om bent nu
Dat doet nootjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet waar die warmte vandaag kwam
Jawel, net als chocolade eten en thee drinken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag toch ook niet hopen dat koekhappen, spijkerpoepen en natuurlijk hoepelen elke dag kan in Groningen?
Apartquote:
arme jijquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:25 schreef Yvie_lu het volgende:
M'n rode druiven zijn op en de zin is al uren op. Hopelijk kunnen jullie voor wat entertainment zorgen. Nog ruim 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |