ham kaas tomaatquote:
jawel door klaasweetallesquote:
ik kijk stiekem ook nog wel eens in BTCquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie lijkt mij het type die iemand blokkeert en dan per bericht toch gaat kijken wat er gezegd wordt, omdat hij té benieuwd is.
Ja maar dat is anders. Dat heb je niet zelf geblokkeerd dat is voor je gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk stiekem ook nog wel eens in BTC
[ afbeelding ]
Zelden. Als ik jou kon blokkeren zou ik dat overigens wel doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie lijkt mij het type die iemand blokkeert en dan per bericht toch gaat kijken wat er gezegd wordt, omdat hij té benieuwd is.
wtfquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelden. Als ik jou kon blokkeren zou ik dat overigens wel doen.
Dit lieg jequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, soms ben je wel erg vervelend hoor. Ik doelde overigens met 'wel doen' op het per bericht kijken wat je zou zeggen, niet op het daadwerkelijk blokkeren.quote:
Dus dan ben je opeens wel voor de cancelcultuur?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus dan ben je opeens wel voor de cancelcultuur?
Jij kunt mijn kwaliteitsposts helemaal niet missen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan jou overigens wél blokkeren.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat @:scrummie en @:ggmm goede vrienden waren.
Zijn we ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat @:scrummie en @:ggmm goede vrienden waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |