Dat ben ik grotendeels met je eens. Alleen vind ik dus niet dat hij de schijn tegen heeft maar vind ik het een geloofwaardig verhaal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd... ik begrijp de basis van de cancel culture tamelijk goed, maar ik begrijp ook Derksens punt dat het af en toe begint door te slaan (social media is daar mede debet aan volgens mij). Ik ben ook helemaal niet anti-Derksen, ook al deel ik veel van zijn standpunten niet.
Maar het woensdagavondverhaal heeft denk ik maar heel erg weinig mensen overtuigd. Voor velen zijn het, denk ik, dezelfde slappe smoesjes als de smoesjes die Derksen zelf vaak veroordeelt. "Ja maar... het was geen penetratie want dat kon niet eens want het was een dikke kaars..." en de avond ervoor "hiervoor zou ik nu veroordeeld kunnen worden". Je wordt niet veroordeeld als je gewoon een kaars tussen iemands benen plaatst.
Door zijn tegenstrijdige uitspraken heeft hij juist de schijn tegen.
En dat had hij kunnen voorkomen door zijn afkeer tegen de doorgeslagen cancel culture niet te 'staven' met zo'n stompzinnig verhaal.
Ja nadat je ze eerst een stomp op hun bek gaf hier. Want een beetje weerbaarheid leerden we hier ook als vrouw zijnde. Zodat we niet van die zielige jankerds werden waar het tegenwoordig van stikt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:40 schreef Mondkapje het volgende:
Vroeger op het schoolplein had je jongens die wel eens vervelend waren, maar die daarna hun excuses aanboden als ze zagen dat je er moeite mee had. Dat leren jongens al op het schoolplein. Johan Derksen heeft dat blijkbaar nooit geleerd.
Denken dat hij echt stopt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef Mondkapje het volgende:
Voordat ie nog een keer leegloopt over zijn fantasieën wat ie er allemaal instopt bij een bewusteloze vrouw, kan ie beter stoppen, dat heeft ie goed gezien.
Iets wat hoogstwaarschijnlijk niet eens heeft plaatsgevonden, net als 80% van de anekdotes van Johan en Rene,quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat mankeert jou? Johan Derkson heeft een vrouw verkracht met een kaars, bewusteloos, en heeft enkel zijn verhaal genuanceerd voor de bühne.
Misschien kan Danny hem een vrije 'entree' geven voor KPD.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef Mondkapje het volgende:
Voordat ie nog een keer leegloopt over zijn fantasieën wat ie er allemaal instopt bij een bewusteloze vrouw, kan ie beter stoppen, dat heeft ie goed gezien.
Jij slaat ook wel erg door de andere kant opquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef Mondkapje het volgende:
Idd, om het al maar helemaal niet te hebben over die klapjosti van een Van Der Gijpquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ben het aan het terugkijken. Wat een rat is Genee toch
Die komen heus wel terug.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zonder adverteerders, dus Talpa schiet er bitter weinig mee op
Dat is een comedyserie met fictieve personages...quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:38 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien moeten we Ross ook maar cancellen!
Het is de moneymaker van SBS. No way dat dit van de buis verdwijnt. Gisteren zaten gewoon 1.3 miljoen mensen klaar om te kijken hoe het ging. Commercieel gezien is het gewoon hartstikke interessant voor Talpa wat hier nu gebeurt. Wat je er ook verder van vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten, het is uberhaupt nog maar de vraag of VI doorgaat of niet.
Zonder adverteerders is het commercieel niet zo interessant meer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de moneymaker van SBS. No way dat dit van de buis verdwijnt. Gisteren zaten gewoon 1.3 miljoen mensen klaar om te kijken hoe het ging. Commercieel gezien is het gewoon hartstikke interessant voor Talpa wat hier nu gebeurt. Wat je er ook verder van vindt.
Zonder adverteerders is die 1.3 miljoen echt helemaal niets waard en mss dat een shady bedrijf als betcity zich er nog aan wilt verbinden, maar de rest is zich er nu van aan het distantiëren of heeft zich er bij de vorige 2 rellen al van gedistantieerd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de moneymaker van SBS. No way dat dit van de buis verdwijnt. Gisteren zaten gewoon 1.3 miljoen mensen klaar om te kijken hoe het ging. Commercieel gezien is het gewoon hartstikke interessant voor Talpa wat hier nu gebeurt. Wat je er ook verder van vindt.
Niet als de adverteerders wegblijven, en daarbij is de geloofwaardigheid van de hele VI-kliek soberso nul, hoe vaak zouden die gasten al niet stoppen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:37 schreef onlogisch het volgende:
Leg uit? Ik vond hem juist heel anders dan toen met Akwasi bijv. Ook dat ze loyaal aan Johan blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ben het aan het terugkijken. Wat een rat is Genee toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |