quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze dan nog liever verkrachter Derksen of Putin hebben
Ze doen in ieder geval alsof Derksen ze hoogstpersoonlijk een kaars in hun foef heeft gestoken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Aan alle misbruikslachtoffers want die zijn ontzettend gekwetst nu kennelijk.
Hun probleem toch.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Aan alle misbruikslachtoffers want die zijn ontzettend gekwetst nu kennelijk.
Aan de kijker.quote:
Die zien de fragmenten zo'n 10x per dag ongeveer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mensen die viesmad zijn kijken niet eens.
Blijkbaar. Zal een pijnlijke bedoening worden. Lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Maar vooralsnog staat het programma dus nog gewoon in de programmering voor vanavond? Of heb ik een berichtje gemist vandaag?
Juist wel. Dan hebben ze weer munitie om los te gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mensen die viesmad zijn kijken niet eens.
Ik niet. Ik was die gasten meer dan zat. Genee en helemaal Gijp. Sinds De Mol was het niks meer. Na zoveel relletjes, boekjes en toneelstukjes zijn ze eindelijk opgerot.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat jij hierom loopt te juichen vind ik erg vreemd.
Ze moeten inderdaad gewoon weer lekker een voetbalprogramma gaan maken 2x per week. Doe Hansie er ook maar gelijk voor vast bij. Derksen was toch degene die hem niet kon luchten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Derksen weg bij Talpa, rest niet. Ikz et in op Veronica Inside terug op de buis vanaf september met Gijp, Genee en Kieft
Je weet dat het niet verplicht is om te kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik niet. Ik was die gasten meer dan zat. Genee en helemaal Gijp. Sinds De Mol was het niks meer. Na zoveel relletjes, boekjes en toneelstukjes zijn ze eindelijk opgerot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |