Het grappige is dat Genee in eerste instantie juist zo'n soort opmerking maakte, "We hebben allemaal onze tijden gekend". Waarop Derksen iets zei als "Wil je niet generaliseren?". Om vervolgens even later alsnog zijn eigen glazen in te gooien. Ze hadden prima verder kunnen gaan met Genee zijn opmerking, maar Derksen besloot er toch nog een schepje bovenop te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
't Is inderdaad wel waar dat de laatste jaren het voetbal steeds minder prominent werd. Vooral, zo vermoed ik, omdat Johan zich wilde uitlaten over de politiek-maatschappelijke zaken, en het voetbal steeds minder boeiend vond.
En uiteindelijk geef ik je ook gewoon gelijk: de uitspraken van Derksen blijven de hoofdoorzaak van het gelazer nu. Ik snapte werkelijk niet waarom hij zo'n ranzig voorbeeld noemde om z'n punt te maken. Als hij gewoon had gezegd "wie van ons is Roomser dan de paus?" of zoiets... maar het feit dat de dame in zijn verhaal buiten westen was, en de suggestie van penetratie in zijn gebabbel op dinsdagavond, dan er weer op terug komen een dag erna, geen excuses willen aanbieden... oliedom. En nu is de man, die zelf al zo lang andere mensen afzeikt en slachtoffert, zelf een slachtoffer, omdat sponsoren en organisaties hem laten vallen. In ieder geval snapt-ie nog wel dat hij het aan zichzelf te wijten heeft. En geeft-ie een voorbeeld waar menig politicus/politica een voorbeeld aan zou kunnen nemen. Politici die door Derksen zelf ook altijd werden afgekraakt als ze de consequenties van hun uitspraken/daden niet wilden inzien.
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef Dutch_view het volgende:
weet iemand al wat er vanaaf komt om 21:40?
Als je het zo bekijkt, is het inderdaad niet eens uitgesloten dat Derksen bewust solliciteerde naar de uitgang. Om het een dag later voor eventuele strafrechtelijke gevolgen nog enigszins te nuanceren. Alleen dat hij nu ook zijn andere schnabbels verliest, was dan waarschijnlijk weer niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei dat laatst nog tegen een maat van mijer waren de afgelopen dagen/weken veel relletjes (Johnny de mol, lil kleine en nog een paar achter elkaar) DAAROM is iedereen toch nu extra voorzichtig met dat soort uitspraken? en toch vertelt Johan dat verhaal op die manier omdat het op dit moment enorm 'trending' is en hij weet dat hij een shitstorm aan kritiek gaat krijgen.
Oh en johan zou toch zijn excuses aanbieden? heeft hij niet gedaan. Hij neemt iedereen voor de maling en er bestaat wel een mogelijkheid dat dit met opzet is gebeurd.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:36 schreef NY_Giant het volgende:
Als je het zo bekijkt, is het inderdaad niet eens uitgesloten dat Derksen bewust solliciteerde naar de uitgang. Om het een dag later voor eventuele strafrechtelijke gevolgen nog enigszins te nuanceren. Alleen dat hij nu ook zijn andere schnabbels verliest, was dan waarschijnlijk weer niet de bedoeling.
Vraag ik me af, nu zijn ook andere bezigheden van hem gecancelled waaronder zijn geliefde plaatjesdraaien. Denk niet dat dat helemaal zijn bedoeling was. Volgens mij zit hij nu echt werkeloos thuis met geen enkel baantje meerquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh en johan zou toch zijn excuses aanbieden? heeft hij niet gedaan. Hij neemt iedereen voor de maling en er bestaat wel een mogelijkheid dat dit met opzet is gebeurd.
hij kan nu met pensioen gaanquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vraag ik me af, nu zijn ook andere bezigheden van hem gecancelled waaronder zijn geliefde plaatjesdraaien. Denk niet dat dat helemaal zijn bedoeling was. Volgens mij zit hij nu echt werkeloos thuis met geen enkel baantje meer
Achter de geraniums is niets voor Johan. Denk dat hij dan nog eerder een pil van Drion gaat slikkenquote:
Ze kunnen altijd nog een podcast beginnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Achter de geraniums is niets voor Johan. Denk dat hij dan nog eerder een pil van Drion gaat slikken
quote:,,Beste Johan, Ongehoord Nederland is patriottisch, zonder druk adverteerders en geeft jou graag de vrije stem. Altijd welkom! #TeamJohanDerksen”
Laat je 'vrienden' maar in de steek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:16 schreef Dutch_view het volgende:
Johan ook al niet meer welkom bij Ongehoord Nederland![]()
https://www.bd.nl/show/jo(...)-nederland~a19d0f23/
2 jaar geleden nog door Karskens:
[..]
Guilty until proven innocent en Trial by Media is wat vandaag de dag de toon zet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waar ik echt een probleem mee heb is dat volledig voorbij wordt gegaan aan de persoon, de gedraging en de context van de gedraging. Je krijgt gewoon een etiket (verkrachter!) opgeplakt en van daaruit word je veroordeeld. Dan is er ook al geen weerwoord meer mogelijk want als je nuance aan wil brengen ben je "onderdeel van het probleem". Dat is wel zorgelijk.
Volgens mij is er juist heel veel aandacht besteed aan de gedraging en de context. Specifiek het feit dat hij de actie van Johnny (die veel ernstiger is als het waar is) bagatelliseert met dit feit en zegt dat we 'allemaal jeugdzonden' hebben op die manier, en vervolgens daar met zijn tafelgasten schaapachtig om gaat zitten lachen. En dan vervolgens geen excuses aanbieden voor dat gedrag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waar ik echt een probleem mee heb is dat volledig voorbij wordt gegaan aan de persoon, de gedraging en de context van de gedraging. Je krijgt gewoon een etiket (verkrachter!) opgeplakt en van daaruit word je veroordeeld. Dan is er ook al geen weerwoord meer mogelijk want als je nuance aan wil brengen ben je "onderdeel van het probleem". Dat is wel zorgelijk.
Dat is inderdaad nog niet eens zo'n gek idee. Amazon zit in een heel andere hoek dan het politiek veel correctere Netflix. Wellicht zouden Derksen en Gijp daar prima bij passen. In andere landen bieden ze al veel meer programma's dan alleen films en series, dus ik sluit het voor de toekomst niet eens uit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:04 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ach, Jeremy Clarkson werd ook gecanceld door de BBC na een aantal incidenten waar de moraalridders van de zender en publiek niet blij mee waren, en die mocht daarna een programma voor Amazon Prime maken.
Derksen en Clarkson hebben best veel overeenkomsten.
Bagatelliseren was zéker niet zijn doel. Hij richtte zich vooral op degenen die klaar staan om Johnny de Mol te liquideren, ondanks dat zij zelf vaak ook genoeg op hun kerfstok hebben. Maar hoe hij dat vervolgens deed was inderdaad smakeloos en kwam totaal niet uit de verf.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is er juist heel veel aandacht besteed aan de gedraging en de context. Specifiek het feit dat hij de actie van Johnny (die veel ernstiger is als het waar is) bagatelliseert met dit feit en zegt dat we 'allemaal jeugdzonden' hebben op die manier, en vervolgens daar met zijn tafelgasten schaapachtig om gaat zitten lachen. En dan vervolgens geen excuses aanbieden voor dat gedrag.
ben zo blij dat we die mongolen nooit meer op de buis zullen zienquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:58 schreef KingRoland het volgende:
Wie gaat er hier voor zorgen dat de VI users op FOK! bij elkaar blijven?
Ik neem aan dat ze jou al gebeld hebben om dat tijdslot op te vullen, nietwaar?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben zo blij dat we die mongolen nooit meer op de buis zullen zien![]()
Excuses aanbieden omdat er wat hysterische figuurtjes zich gekwetst voelen. Gaat niet gebeuren nee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is er juist heel veel aandacht besteed aan de gedraging en de context. Specifiek het feit dat hij de actie van Johnny (die veel ernstiger is als het waar is) bagatelliseert met dit feit en zegt dat we 'allemaal jeugdzonden' hebben op die manier, en vervolgens daar met zijn tafelgasten schaapachtig om gaat zitten lachen. En dan vervolgens geen excuses aanbieden voor dat gedrag.
Maar dan kun je niet spreken van dat er geen weerwoord mogelijk is. Want dat weerwoord wordt dus niet gegeven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Excuses aanbieden omdat er wat hysterische figuurtjes zich gekwetst voelen. Gaat niet gebeuren nee.
Ik heb me laten vertellen dat ze dan nog liever verkrachter Derksen of Putin hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou al gebeld hebben om dat tijdslot op te vullen, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |