En dat heb je echt kei- en keihard mis.quote:
Heb je hier een bron van?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het hele idee dat Rusland bereid lijkt te zijn een kernoorlog te riskeren
oega boegaquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt wel wat vrouwen zonder dikke kont en grote borsten die vrij hard kunnen rennen en die nog een beetje lenig zijn maar dan nog is de gemiddelde man sterker en sneller en meedogenlozer.
Vooral dat laatste punt moet niet onderschat worden. Verreweg de meeste geweldsdelicten worden door mannen gepleegd. Zulke mannen heb je wel nodig in de strijd en niet lieve, medelevende personen die de vijand (willen) begrijpen. In Nederland geldt de dienstplicht ook voor vrouwen, maar laten we eerlijk zijn. Bij een mobilisatie zijn het niet de vrouwen die in de frontlinie zullen staan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt wel wat vrouwen zonder dikke kont en grote borsten die vrij hard kunnen rennen en die nog een beetje lenig zijn maar dan nog is de gemiddelde man sterker en sneller en meedogenlozer.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral dat laatste punt moet niet onderschat worden. Verreweg de meeste geweldsdelicten worden door mannen gepleegd. Zulke mannen heb je wel nodig in de strijd en niet lieve, medelevende personen die de vijand (willen) begrijpen. In Nederland geldt de dienstplicht ook voor vrouwen, maar laten we eerlijk zijn. Bij een mobilisatie zijn het niet de vrouwen die in de frontlinie zullen staan.
Om nog maar niet te beginnen over de voormalig machtigste vrouw van Duitsland die met haar slappe handelen deels verantwoordelijk is voor deze oorlog.
Onderschat de Nederlanders ook niet met hun miljardenexport tot net voor de oorlog.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Het is de schuld van Merkel"
- US 2022.
Wel alleen de vrouwen he.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderschat de Nederlanders ook niet met hun miljardenexport tot net voor de oorlog.
Nee hoor, gewoon simpele eerloze hebzucht waar we zo om bekend staan als handelsvolkje.quote:
Daar zijn we natuurlijk allemaal wel naïef in geweest. Niet alleen Merkel maar ook het bedrijfsleven zoals een Shell. En organisaties zoals een Shell hebben behoorlijk wat politieke invloed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moet je knettergekke dictators dan ook niet schatrijk maken.
Laat ik beginnen met dat wat je zegt echt wel een punt heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daar zijn we natuurlijk allemaal wel naïef in geweest. Niet alleen Merkel maar ook het bedrijfsleven zoals een Shell. En organisaties zoals een Shell hebben behoorlijk wat politieke invloed.
En Merkel opgegroeid in een DDR had mogelijk wat meer sympathie naar Rusland. Maar om nu te zeggen dat Merkel schuld is aan die afhankelijkheid gaat wat ver.
Margaret Thatcher, zoek die naam eens op met google...quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso minder geschikt als globale leiders. De voorbeelden zijn legio. Nu ook weer. Van der Leyden en heel wat vrouwelijke defensie leiders zie je domme dingen doen, wel vanuit hun goede hartje.
Helaas. Ik heb weinig luxe. Maar wat ik heb is zeer duurzaam en gaat behoorlijk lang mee. Er zijn spullen die ik al sinds mijn jeugd heb en nog steeds functioneren al moet gezegd worden dat het meer energie slurpt. Maw ik ben zeer tevreden. Maar goed dat is persoonlijk. Mijn luxe bestaat vooral uit leuke dingen ondernemen in mijn omgeving of zo nu en dan een vakantie naar Zwitserland.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met dat wat je zegt echt wel een punt heeft.
Maar extreem isolationisme is geen weg voorwaarts.
Het probleem is niet zo zeer dat wij elders gas kopen. Wat is er, onder normale omstandigheden, mis met gas elders kopen? Hebben wij goedkope manier om te stoken, en de verkopers van gas ook een boterham.
De niet normale omstandigheden: putin - is het probleem,
Niet dat heel west-europa niet aan het navelstaren is, ieder in z'n eigen landje.
Bedenk dat die telefoon die je hebt of ontworpen is of in de VS, of in Korea, en gemaakt in China, of ook Korea.
Kun je wel roepen dat dat niet goed is, maar wil jij de luxe + quality of life boost die dat geeft opgeven dan?
Dat denk ik niet.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie draadje:
[ twitter ]
Lijkt erop dat Rusland de oorlog verloren heeft. Is alleen nog uitstellen van gezichtsverlies
Inderdaad een keiharde dame. Maar ik was er totaal geen fan van. Maar voor de neoliberalen en bankiers was zij een uitstekende dame. Die hadden zich geen betere kunnen wensen. Het hele spoor daar geliberaliseerd etc.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Margaret Thatcher, zoek die naam eens op met google...
Ik zit met verbazing te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt ook nieuws gepost
EDIT Maar kennelijk is het nu het misogynie-uurtje ofzo![]()
Thatcher was een neoliberale heks van jewelste, maar een onzeker dwergorkje als Poetin zou zeven kleuren stront voor haar schijten. Thatcher zou hem en zijn seniele, bejaarde Kremlin kegelclubje levend verscheurd hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Inderdaad een keiharde dame. Maar ik was er totaal geen fan van. Maar voor de neoliberalen en bankiers was zij een uitstekende dame. Die hadden zich geen betere kunnen wensen. Het hele spoor daar geliberaliseerd etc.
Die is helemaal knettergek. De Krim als doelwit is de facto WWIII omdat de Russen dat zullen moeten zien als een buitenlandse invasie gesponsord door de NAVO.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
10 jaar... die is duidelijk een 'als je het overdrijft dan kan het daarna alleen nog maar meevallen' aan het doen
Je hebt 100% gelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil niet afdoen aan de betrouwbaarheid van Yusibov, want die zit er eigenlijk altijd goed bij. Maar dit lijkt me groot nieuws en ik lees het nergens anders terug. Dat vind ik bijzonder…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |