abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204574241
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar er gaat een biografie van hem rond.

Die gewoon compleet uit iemand's duim is gezogen.

En erg des RUS, kreeg de journalist die dat ging onderzoeken natuurlijk een ongelukje,

Dus de wat verstandigeren onder ons, nemen alles uit die windhoek met een kilo zout.
Waar. Toch geloof ik zeker wel dat hij een abnormaal gebrek aan gezonde angst heeft. Ik zou gek worden van angst van de gedachte hoe de toekomst voor mijn naasten eruit zou komen te zien nadat ik die voor hun heb verpest met mijn krankzinnigheid.
  vrijdag 29 april 2022 @ 09:42:29 #102
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204574258
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Putin kan dreigen maar hij moet zich met z’n eigen zaken bemoeien. Als Oekraïne lid wil worden van de NAVO moet het die beslissing gewoon kunnen nemen.

Door de onredelijke houding van Putin zitten we nu in deze kutzooi. Niet andersom.

Grappig trouwens, dat vrijwel al die ex-Sovjetrepublieken de blik naar het Westen hebben gericht. Hoe is het toch mogelijk he.
De Sovjet-Unie is een fossiel, maar Poetin denkt nog steeds dat hij het weer tot leven kan wekken.
pi_204574261
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:36 schreef Cherni het volgende:

[..]
Gratis geld. Als dat gaat verdwijnen moet je nog maar afwachten hoe zich dit binnen een EU gaat ontwikkelen. We zien het al met Hongarije.
Mijn verwachting is dat de Viségrad-landen eruit stappen zodra ze nettobetaler worden.
pi_204574285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De Sovjet-Unie is een fossiel, maar Poetin denkt nog steeds dat hij het weer tot leven kan wekken.
Putin verandert Rusland in een soort Noord-Korea, zonder vrijheid van meningsuiting, vrije pers, democratie en zo nog wat zaken die wij hier als vanzelfsprekend beschouwen en er lijkt nog draagvlak voor te zijn ook. Bizar.
  vrijdag 29 april 2022 @ 09:47:40 #105
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204574294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:41 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Waar. Toch geloof ik zeker wel dat hij een abnormaal gebrek aan gezonde angst heeft. Ik zou gek worden van angst van de gedachte hoe de toekomst voor mijn naasten eruit zou komen te zien nadat ik die voor hun heb verpest met mijn krankzinnigheid.
Ondertussen hebben we meerdere filmpjes gezien, waar duidelijk te zien was dat hij niet aanwezig op een bepaalde bijeenkomst, maar er achteraf in geedit was,

Hebben we kunnen lezen dat hij alle bedienden om de x dagen vervangt,

Was hij ook niet zelf aanwezig op de Paas viering, wederom een edit,

Zit hij vrijwel permanent in een bunker in de Ural gebergten,

En heb je die enorm lange tafels gezien?

Geloof jij echt dat die niet bang is?

Dan gedraagt hij zich daar niet naar.
Scorched earth
  vrijdag 29 april 2022 @ 09:49:47 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204574314
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef Discombobulate het volgende:
Hoorde van Wierd Duk
:')
Huilen dan.
pi_204574325
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ondertussen hebben we meerdere filmpjes gezien, waar duidelijk te zien was dat hij niet aanwezig op een bepaalde bijeenkomst, maar er achteraf in geedit was,

Ach zoals Peter R. al aangaf: als er een kogel is met je naam erop, dan weet die je vroeg of laat wel te vinden.

De geschiedenis leert ook dat het met dit soort van de werkelijkheid losgezongen dictators doorgaans niet zo goed afloopt. Dus het is hopen dat iemand er een eind aan maakt voordat Putin ons echt de oorlog verklaart.
pi_204574386
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat klopt wel hoor. Die paranoia van hem weerspiegelt zeker angst voor het een of ander.
pi_204574464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Putin verandert Rusland in een soort Noord-Korea, zonder vrijheid van meningsuiting, vrije pers, democratie en zo nog wat zaken die wij hier als vanzelfsprekend beschouwen en er lijkt nog draagvlak voor te zijn ook. Bizar.
Het blijven Russen. Net als China en nog wat andere bizarre landen zoals bijvoorbeeld Iran moet je isoleren. Je van dat landen afhankelijk maken is je eigen doodvonnis tekenen. Als westen moeten we gewoon veel meer zelfvoorzienend worden. Maar ja enige vormen van protectionisme word gezien als iets kwaads. Globalisme, ik kots erop.
pi_204574483
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:04 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het blijven Russen. Net als China en nog wat andere bizarre landen zoals bijvoorbeeld Iran moet je isoleren. Je van dat landen afhankelijk maken is je eigen doodvonnis tekenen. Als westen moeten we gewoon veel meer zelfvoorzienend worden. Maar ja enige vormen van protectionisme word gezien als iets kwaads. Globalisme, ik kots erop.
Best wel zonde van je koffie dan
pi_204574504
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Best wel zonde van je koffie dan
Hier maak ik een uitzondering. Je wist zeker dat ik een enorme koffieleuter ben. Goed gevonden. :).
Nu wil ik niet geheel terugvallen dat het vroeger beter was. Maar door dat globalisme waar neoliberalen enorm van profiteren zie ik als een achteruitgang. Nee die rommel uit China stemt mij niet vrolijk.

We zien de consequenties nu al mbt energie. Leuk voor een grijpsruiver Russisch gas en olie en staal uit China voor een grijpstuiver.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cherni op 29-04-2022 10:19:02 ]
pi_204574510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Poetin heeft ook een poster van Loekasjenko in zijn kamer hangen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:17:41 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_204574589
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:04 schreef Cherni het volgende:

[..]
"Als westen"

"Globalisme, ik kots erop"

Big brain thinking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204574634
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja Merkel stamt uit de DDR tijd en was daar opgegroeid en afgestudeerd als natuurkundige als ik nu even zonder Google te gebruiken dit even uit het hoofd plaats. Daar zal vast nog wel wat sympathie zijn blijven hangen van een CCCP etc.
Merkel werd tot vorig jaar nog door heel links bejubeld
Vakman pur sang
pi_204574647
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:17 schreef speknek het volgende:

[..]
"Als westen"

"Globalisme, ik kots erop"

Big brain thinking.
Als westen dat we al na ww2 samen deden. Dat uit de klauwen gelopen globalisme in combinatie met dat neoliberalisme(schuiven met goedkope arbeid)ben ik totaal geen voorstander van. Nu is het huilen als het gas en andere producten stukken duurder worden omdat we ons aan Rusland, China, SA hebben gelinkt. Landen die nooit te vertrouwen zijn en ook nooit onze vrienden zullen worden. Maar bij sommige is dat nog steeds niet duidelijk.
pi_204574688
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maandje in de oorlog ook nog wel, tot bleek dat Merkel Poetin wel extreem rijk heeft gemaakt en Duitsland nu erg veel moeite moet doen en welvaart op moet geven om geen economische vazalstaat van Rusland te worden.
Laat maar waaien
pi_204574727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Maandje in de oorlog ook nog wel, tot bleek dat Merkel Poetin wel extreem rijk heeft gemaakt en Duitsland nu erg veel moeite moet doen en welvaart op moet geven om geen economische vazalstaat van Rusland te worden.
Dat zag iedereen toen al glashelder, tenminste ik wel. Dom eigenlijk
Vakman pur sang
pi_204574785
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Really? Een centrum-rechtse christelijke politicus? Volgens mij heb jij een hele rare definitie van links.
pi_204574796
Is het Russische grondoffensief nu al begonnen? Of zijn ze nog aan het her-groeperen / bevoorraden?
pi_204574803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Really? Een centrum-rechtse christelijke politicus? Volgens mij heb jij een hele rare definitie van links.
Ja ze had een grote aanhang van links.
Vakman pur sang
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:36:23 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204574805
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vrouwen zijn sowieso minder geschikt als globale leiders. De voorbeelden zijn legio. Nu ook weer. Van der Leyden en heel wat vrouwelijke defensie leiders zie je domme dingen doen, wel vanuit hun goede hartje.
:') :')

Jut en Jul in optima forma.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204574808
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:35 schreef zoost het volgende:
Is het Russische grondoffensief nu al begonnen? Of zijn ze nog aan het her-groeperen / bevoorraden?
Begonnen? Zijn ze gestopt dan?
Vakman pur sang
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:36:59 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204574812
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja ze had een grote aanhang van links.
Nee hoor... alleen in jouw hoofd, waarin zaken al heel snel links zijn kennelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204574817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor... alleen in jouw hoofd, waarin zaken al heel snel links zijn kennelijk.
Nee hoor.
Vakman pur sang
pi_204574828
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Begonnen? Zijn ze gestopt dan?
Ja, ze hebben zich teruggetrokken uit de regio Kiev om zich op te maken voor een groot offensief in Donbass. Althans dat is wat ik begreep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')