Ja hoor... een conservatieve christendemocraat met een voorkeur voor het Angelsaksisch model is in geen enkel opzicht links te noemen.quote:
Von der Leyen heeft het juist uitstekend gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso minder geschikt als globale leiders. De voorbeelden zijn legio. Nu ook weer. Van der Leyden en heel wat vrouwelijke defensie leiders zie je domme dingen doen, wel vanuit hun goede hartje.
Wat is dit nou weer voor rare opmerking.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Von der Leyen heeft het juist uitstekend gedaan.
Maar ik snap dat mensen die dagelijks hun talking points van het kremlin krijgen dat anders zien
Misschien dat wat strafregels helpen.quote:
Die opmerkingen over vrouwen van Los vond ik dan weer vooral raar... niet onverwacht verder. Viel me nog mee dat Merkel niet ook nog even 'zaadslet' of zo werd genoemd. Boyz will be boyz 'n shizzle.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking.
Ja, en had Merkel dat gedaan had je waarschijnlijk lopen roepen dat het een kenau was geweest die geen verstand van 'realpolitik' heeft of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat wat strafregels helpen.
Geen zaken doen met criminelen.
Hij denkt dat ik betaald krijg in roebels.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus vrouwonvriendelijke mensen zijn per definitie kremlinaanhangers? Op die manier is discussievoeren ook wel een beetje klaar he?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die opmerkingen over vrouwen van Los vond ik dan weer vooral raar... niet onverwacht verder. Viel me nog mee dat Merkel niet ook nog even 'zaadslet' of zo werd genoemd. Boyz will be boyz 'n shizzle.
Gezien je recente uitspraken zou ik je wat dat betreft een beetje op de vlakte houden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik betaald krijg in roebels.
Een leuke uitspraak als je de dialoog wilt verkrachten, toegepast door zwakke broeders.
Waarschijnlijk eerder aanhangers van Rambo. Real man shit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus vrouwonvriendelijke mensen zijn per definitie kremlinaanhangers? Op die manier is discussievoeren ook wel een beetje klaar he?
Ik heb geen actieve herinnering aan die uitspraken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezien je recente uitspraken zou ik je wat dat betreft een beetje op de vlakte houden.
Hij baseert zich op wat Uitstraling eerder in dit topic heeft gepost over dit conflictquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus vrouwonvriendelijke mensen zijn per definitie kremlinaanhangers? Op die manier is discussievoeren ook wel een beetje klaar he?
Beetje nuanceren, Merkeltje was te soft en te goedgelovig en te lief en te zwak om met een man van het kaliber Poetin om te kunnen gaan, in plaats van Russisch gas te kopen na de annexatie van de Krim had ze beter haar energie kunnen steken in het aanschaffen van tanks en artillerie, nu kost het mensenlevens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die opmerkingen over vrouwen van Los vond ik dan weer vooral raar... niet onverwacht verder. Viel me nog mee dat Merkel niet ook nog even 'zaadslet' of zo werd genoemd. Boyz will be boyz 'n shizzle.
Hij heeft het over Lospedrosaquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij baseert zich op wat Uitstraling eerder in dit topic heeft gepost over dit conflict
Nee het is een oorlog waarin jij al vanaf week 1 pleit voor het weggeven van alles ten oosten van de Dnjepr aan de invallende Russen, en het niet eerlijk vindt dat er schepen worden geconfisqueerd van Kremlin-getrouwen.quote:
zeker weten dat je niet alvast aan de vrijmibo begonnen bent?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder aanhangers van Rambo. Real man shit.
Vrouwen hebben enorm veel goede kwaliteiten. In veel zaken zijn ze beter dan mannen. Maar defensie zijn ze over het algemeen slechter in.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Ken je users"quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zeker weten dat je niet alvast aan de vrijmibo begonnen bent?
Ja dat doet ie hè. Wat een boef hè?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee het is een oorlog waarin jij al vanaf week 1 pleit voor het weggeven van alles ten oosten van de Dnjepr aan de invallende Russen, en het niet eerlijk vindt dat er schepen worden geconfisqueerd van Kremlin-getrouwen.
Ex-stasi conservatief CDU lid Merkel was soft en lief en zwak. En, op de koop toe, heeft dat mens nu ook de oorlogsdoden in Oekraïne op haar geweten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje nuanceren, Merkeltje was te soft en te goedgelovig en te lief en te zwak om met een man van het kaliber Poetin om te kunnen gaan, in plaats van Russisch gas te kopen na de annexatie van de Krim had ze beter haar energie kunnen steken in het aanschaffen van tanks en artillerie, nu kost het mensenlevens.
Ja dat is toch ook raar en simpelweg diefstal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee het is een oorlog waarin jij al vanaf week 1 pleit voor het weggeven van alles ten oosten van de Dnjepr aan de invallende Russen, en het niet eerlijk vindt dat er schepen worden geconfisqueerd van Kremlin-getrouwen.
Ja, nee, dit was de rare opmerking in deze discussiequote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie draadje:quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:38 schreef zoost het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zich teruggetrokken uit de regio Kiev om zich op te maken voor een groot offensief in Donbass. Althans dat is wat ik begreep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |