Niet zo woke doen, het is bedtijd.quote:
Ja best wel. Welke idioot maakt er nu een banner om die op te hangen in zijn woonplaats? Wat vind jij daarvan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jemig.... en dan vind je dat anderen relaxed moeten doen?
Omdat de perceptie van een slachtoffer vrij relevant is bij de beoordeling van "verkrachting".quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Die is niet nodig, we bevinden ons niet in een rechtszaal of strafkamer. Maar als je die context graag aan houdt: Derksen geeft zelf een belastende verklaring. Hij ontkent niet, integendeel. Waar is dan precies een verklaring voor nodig van het vermeende slachtoffer?
Whut? Banner? Ik lees niks over een banner.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja best wel. Welke idioot maakt er nu een banner om die op te hangen in zijn woonplaats? Wat vind jij daarvan?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:19 schreef Sodemieters het volgende:
Gaan jullie nou allemaal naar bed? Net nu ootje een beetje los komt?
Mensen hebben vandaag een banner opgehangen in zijn woonplaats met het woord verkrachter. Wat vind jij daarvan? Gaat dat niet wat ver?quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Whut? Banner? Ik lees niks over een banner.
Ik lees een hysterische reactie over dat Johan D.wel afgeschoten zal worden om zijn 'mening' (volgens mij deed hij een bekentenis, maar dat ter zijde) en dat 'wij' daar voor verantwoordelijk zijn...
![]()
Dáár reageer ik op.
In mijn woonplaats heeft iemand al maanden een banner hangen met "Jezus leeft".quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen hebben vandaag een banner opgehangen in zijn woonplaats met het woord verkrachter. Wat vind jij daarvan? Gaat dat niet wat ver?
Stel het is waar en de dame in kwestie meld zich. Die zegt: ja, ik werd inderdaad wakker met een kaars in m'n doos. Ik vond het wel humor, dus ik heb er om moeten lachen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:09 schreef Poem_ het volgende:
Dus hij verzint een verhaal en gaat daar dusdanig koppig over doen dat hij de boel niet meer echt kan lijmen maar de schade vooral verergert. Ergens hoop ik bijna dat het wel waar gebeurd is, want je eigen glazen in gooien, voor wat, een verzonnen verhaal? Dat zou wel echt ongekend dom zijn.
Op het schoolplein was het vroeger ook zo. Er was altijd wel iemand waar je op kon afgeven en die je kon treiteren. En je hoefde je niet schuldig te voelen want iedereen deed het ten slotte. Al je frustratie kon je op zo iemand botvieren en het werd ook meteen duidelijk dat jij beter en sterker was. En die ander zakte dan automatisch in elkaar. En hoe meer je die ander in elkaar zag krimpen hoe beter jij wasquote:Op vrijdag 29 april 2022 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Mensen hebben vandaag een banner opgehangen in zijn woonplaats met het woord verkrachter. Wat vind jij daarvan? Gaat dat niet wat ver?
En niet te vergeten en wat ook heel goed werkt:quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:38 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe vaak nog ga je die posting aanpassen, @:tengano?
Neuh, het punt is dat Derksen een verhaal vertelt waarbij hij iemand verkracht zou hebben en voor bewusteloos achterlaat, daar nogal luchtig over doet, er smakelijk om wordt gelachen en als kers op de taart nog even door Derksen wordt weggezet als 'domme jeugdzonde'. Daar druipt een behoorlijk bizarre, dedaine houding vanaf naar vrouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:31 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Stel het is waar en de dame in kwestie meld zich. Die zegt: ja, ik werd inderdaad wakker met een kaars in m'n doos. Ik vond het wel humor, dus ik heb er om moeten lachen.
Wat dan? Is dan de vrouw in kwestie ineens de gebeten hond, omdat zij er zelf luchtig over doet, terwijl anderen soortgelijke ervaringen wel naar vinden?
Wat ook goed werkt is van anderen de boeman maken en jezelf als slachtoffer positioneren. Da's iets wat Derksen goed van de sneeuwvlokjes die hij zo verfoeit heeft afgekeken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
En niet te vergeten en wat ook heel goed werkt:
Mensen uitlachen of belachelijk maken
#lange tenenquote:Op vrijdag 29 april 2022 01:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
En niet te vergeten en wat ook heel goed werkt:
Mensen uitlachen of belachelijk maken
Dus je mag iemand die kinderen misbruikt, vrouwen verkracht of mensen vermoordt niet veroordelen want niemand heeft een schoon geweten? Wat is dat voor logica? Jij snapt toch ook wel dat er nogal wat gradaties bestaan tussen fout en fout.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op het schoolplein was het vroeger ook zo. Er was altijd wel iemand waar je op kon afgeven en die je kon treiteren. En je hoefde je niet schuldig te voelen want iedereen deed het ten slotte. Al je frustratie kon je op zo iemand botvieren en het werd ook meteen duidelijk dat jij beter en sterker was. En die ander zakte dan automatisch in elkaar. En hoe meer je die ander in elkaar zag krimpen hoe beter jij was![]()
Dat is het meest fantastische aan mensen veroordelen dat het je power geeft. Je hoeft niet trots te zijn op jezelf of jezelf te waarderen, je hoeft slechts iemand anders af te zeiken of openlijk aan te tonen dat hij fout zit en je hebt power. Hoe mooi is dat
Be woke and doe het ook![]()
#afzeikcultuur
#wokezijn
#power
#injekrachtstaan
Hij gaat nergens heen hehquote:Op vrijdag 29 april 2022 01:44 schreef Fugazi_ het volgende:
Geen excuses onder druk van de hypocriete goegemeente. Grote klasse !
Ik zal Johan missen. Oprecht.
Hij is nog niet weg he.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:44 schreef Fugazi_ het volgende:
Geen excuses onder druk van de hypocriete goegemeente. Grote klasse !
Ik zal Johan missen. Oprecht.
Iets in de Oekraine toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Er is wel heel weinig nieuws in Nederland, dat dit 11 topics heeft. Allemachtig.
Humberto Tan is momenteel alleen aan het schuimbekken over de vermeende discriminatie van mensen met niet- Westerse achtergrond bij de toeslagenaffaire. Tenminste op Radio 1.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:48 schreef Za het volgende:
Voor iedereen die verbolgen is, vraag je eens af wat je ervan zou vinden indien Humbert Tan aan tafel exact hetzelfde verhaal lachend zou hebben opgebiecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |