abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204572447
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:08 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dus je snapt wat het pijnpunt is maar niet dat het programma haar reputatie en voortbestaan te grabbel hebben gegooid? Mkay.
Ik vind niet dat het programma dus van de buis moet. Ze hebben vandaag terecht aangegeven dat ze het helemaal verkeerd hebben aangepakt en dat lijkt mij wel weer voldoende.
  vrijdag 29 april 2022 @ 00:14:38 #77
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204572449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Jij hebt nooit het gevoel gehad dat de tv een wereldje was waar je weg moest blijven? Ik wel hoor, ver van mijn bed en nog steeds. Mijn gevoel was juist.
Nou ja, ik heb nooit de ambitie gehad om iets met tv te gaan doen.

Al heb ik wel een keer gesolliciteerd bij de NPO, in een financiële functie, maar dan ging niet zo best omdat ik al te laat aankwam omdat ik het niet kon vinden :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 00:14:52 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204572450
Hopelijk klaar met die VI troep nu
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204572454
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nou ja, ik heb nooit de ambitie gehad om iets met tv te gaan doen.

Al heb ik wel een keer gesolliciteerd bij de NPO, in een financiële functie, maar dan ging niet zo best omdat ik al te laat aankwam omdat ik het niet kon vinden :')
Niemand kan het vinden met de NPO
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 29 april 2022 @ 00:16:48 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204572457
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:12 schreef Seven. het volgende:
Opvallend dat hij het heeft over één misstap. Want hij heeft bijna elk jaar wel een uitspraak die als kwetsend wordt ervaren. Johan Derksen is in opspraak geweest met denigrerende opmerkingen over homo's, transgenders, verder niet schuw van racisme. En nu kan hij daar de zoveelste 'misstap' bij optellen.
Kun je nagaan wat voor misbaksel het is! Nota ben ELK JAAR!!!!! wel een uitspraak die als kwetsend wordt ervaren.

Laat hem een voorbeeld aan de correcte mensen hier nemen die volledig zonder oordeel zijn over Johan :(
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204572460
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk klaar met die VI troep nu
Die moeten er ook gewoon zijn toch? Beetje tegengas op al die woke-shit. Tandje lager, kan wel.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 29 april 2022 @ 00:18:03 #82
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204572461
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind niet dat het programma dus van de buis moet. Ze hebben vandaag terecht aangegeven dat ze het helemaal verkeerd hebben aangepakt en dat lijkt mij wel weer voldoende.
Dan denk je er wel heel lichtzinnig over.
pi_204572462
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:12 schreef Seven. het volgende:
Opvallend dat hij het heeft over één misstap. Want hij heeft bijna elk jaar wel een uitspraak die als kwetsend wordt ervaren. Johan Derksen is in opspraak geweest met denigrerende opmerkingen over homo's, transgenders, verder niet schuw van racisme. En nu kan hij daar de zoveelste 'misstap' bij optellen.
Al die vorige keren was er niet zoveel aan de hand. Een persiflage met die pruik, ach. Of een grap over Akwasi (die wel mocht oproepen tot geweld, wat een misdrijf is, maar die heeft inmiddels een omroep begrijp ik, al zie ik er nooit wat van). En dan omdat Akwasi niet blank is, is dat racisme?

Dit is echt de eerste keer dat ze echt ondubbelzinnig fout zaten.
pi_204572473
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 23:43 schreef Eikenbomen het volgende:
Ze gaan echt niet stoppen. 😂
Ik ben benieuwd. Ze hebben toch al eerder beloofd om te stoppen? Dat was toen ook een hele rel. Moest er naar Grollo gereden worden om te bemiddelen en zo.

Edoch, als ze zelf niet stoppen, ben ik benieuwd wat Talpa gaat doen. Er waren door Talpa immers excuses beloofd en die zijn er niet gekomen. Sterker, er zijn uitspraken gedaan in de trant van (ik parafraseer): Excuses? Aan wie moet ik dan excuses maken? Lik m'n reet!

Dat klinkt nou niet echt als berouw of als inzicht in je eigen gedrag. Laat staan dat het in de buurt komt van de beloofde excuses. Zal Talpa dan opnieuw eisen dat er toch echt excuses moeten komen? Het er bij laten zitten? Of dan maar zelf de stekker er uit trekken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 00:20:47 ]
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 00:21:27 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204572478
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Die moeten er ook gewoon zijn toch? Beetje tegengas op al die woke-shit. Tandje lager, kan wel.
Het was altijd al inhoudsloze pulp tv, maar als je je billen brandt…
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204572481
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dan denk je er wel heel lichtzinnig over.
Nee, ik kom nog uit een tijd dat mensen tweede kansen kregen in plaats van dat de hypocriete goegemeente bij iedere misstap het liefst de kop er vanaf wil hakken.

Een beetje vergevingsgezindheid zou de maatschappij niet slechter maken denk ik.
pi_204572494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ik kom nog uit een tijd dat mensen tweede kansen kregen in plaats van dat de hypocriete goegemeente bij iedere misstap het liefst de kop er vanaf wil hakken.

Een beetje vergevingsgezindheid zou de maatschappij niet slechter maken denk ik.
Eh, hij wil zelf met het programma stoppen. En bovendien heeft hij de kans gehad excuses aan te bieden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204572495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:20 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd. Ze hebben toch al eerder beloofd om te stoppen? Dat was toen ook een hele rel. Moest er naar Grollo gereden worden om te bemiddelen en zo.

Edoch, als ze zelf niet stoppen, ben ik benieuwd wat Talpa gaat doen. Er waren door Talpa immers excuses beloofd en die zijn er niet gekomen. Sterker, er zijn uitspraken gedaan in de trant van (ik parafraseer): Excuses? Aan wie moet ik dan excuses maken? Lik m'n reet!

Dat klinkt nou niet echt als berouw of als inzicht in je eigen gedrag. Laat staan dat het in de buurt komt van de beloofde excuses. Zal Talpa dan opnieuw eisen dat er toch echt excuses moeten komen? Het er bij laten zitten? Of dan maar zelf de stekker er uit trekken?
Het kan ook vooropgezet zijn. Want als Talpa nu gewoon zegt dat ze hem aan zijn contract houden heeft Johan zijn conclusies getrokken en Talpa gewoon aan de centen gedacht en is alle wind weer uit de zeilen.

Je ziet het: ik neem Derksen gewoon nooit serieus.
  vrijdag 29 april 2022 @ 00:25:26 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204572503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:24 schreef VEM2012 het volgende:
Het kan ook vooropgezet zijn. Want als Talpa nu gewoon zegt dat ze hem aan zijn contract houden heeft Johan zijn conclusies getrokken en Talpa gewoon aan de centen gedacht en is alle wind weer uit de zeilen.
pi_204572505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh, hij wil zelf met het programma stoppen. En bovendien heeft hij de kans gehad excuses aan te bieden.
Ik heb het gevoel dat het gemis aan empathie van de heren aan tafel dinsdag een beetje besmettelijk is als je net doet alsof het ontslag van hem bij de radio en dat de schouwburgen niet meer met hem willen werken geen invloed heeft.
pi_204572508
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
En Angela de Jong zeker ook niet?
Angela de Jong inderdaad ook niet. Die denkt overigens zelf van wel, maar twee keer ergens zitten en zo nu en dan wat losse fragmenten bekijken wil niet zeggen dat je een programma kent.
pi_204572509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat het gemis aan empathie van de heren aan tafel dinsdag een beetje besmettelijk is als je net doet alsof het ontslag van hem bij de radio en dat de schouwburgen niet meer met hem willen werken geen invloed heeft.
En ik heb op mijn beurt het gevoel dat het Derksen aan empathie ontbreekt als het vrijwel de hele uitzending gaat over hoe hij het slachtoffer is.
pi_204572514
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:26 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Angela de Jong inderdaad ook niet. Die denkt overigens zelf van wel, maar twee keer ergens zitten en zo nu en dan wat losse fragmenten bekijken wil niet zeggen dat je een programma kent.
Tuurlijk, joh, iedereen die het anders ziet dan jij begrijpt het programma niet écht.
  vrijdag 29 april 2022 @ 00:29:26 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204572525
Als er straks 1 theater is waar Johan Derksen weer kan optreden en dat moet diverse voorstellingen herhalen die voortdurend bomvol zitten met mensen uit het hele land... moet jij eens kijken wat die andere theaters dan gaan doen (omdat ze hun winst en omzet missen).

Die hypocriete correctheid houdt altijd op bij de portemonnee.
pi_204572528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het was altijd al inhoudsloze pulp tv, maar als je je billen brandt…
Dit is topic nummer 11
  vrijdag 29 april 2022 @ 00:31:11 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204572533
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Al die vorige keren was er niet zoveel aan de hand. Een persiflage met die pruik, ach. Of een grap over Akwasi (die wel mocht oproepen tot geweld, wat een misdrijf is, maar die heeft inmiddels een omroep begrijp ik, al zie ik er nooit wat van). En dan omdat Akwasi niet blank is, is dat racisme?

Dit is echt de eerste keer dat ze echt ondubbelzinnig fout zaten.
Waarschijnlijk heb je zelf al die keren hard lachend voor de TV gezeten.

Ikzelf vind geen enkele van zijn misstappen goed te praten.
Resistance is futile.
pi_204572538
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:26 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Angela de Jong die de schijnheilige hoerenmadam gaat zitten uit te hangen :')
Walgelijk stuk vreten.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204572542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:29 schreef Tengano het volgende:
Als er straks 1 theater is waar Johan Derksen weer kan optreden en dat moet diverse voorstellingen herhalen die voortdurend bomvol zitten met mensen uit het hele land... moet jij eens kijken wat die andere theaters dan gaan doen (omdat ze hun winst en omzet missen).

Die hypocriete correctheid houdt altijd op bij de portemonnee.
Follow the money
pi_204572543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:31 schreef TLC het volgende:

[..]
Angela de Jong die de schijnheilige hoerenmadam gaat zitten uit te hangen :')
Walgelijk stuk vreten.
:?
  vrijdag 29 april 2022 @ 00:34:07 #100
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204572550
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
:D

Ja, het is voor het eerst dat er bedenkelijke uitspraken worden gedaan. Hou toch op, dit speelt al veel langer.

quote:
Mwah, dat zou er in dit geval vooral toe leiden dat we net doen alsof we het verschrikkelijk vinden maar toch eigenlijk ook weer niet. Het soort vergevingsgezindheid waar jij op doelt zet enkel de deur open naar een reflex waarin je schijnheilig en tussen neus en lippen door "sorry!" roept en weer door kunt. Lekker makkelijk en behoorlijk laf.

Zou Derksen vandaag en gisteren met een heel andere instelling en toon de hand in eigen boezem hebben gestoken dan zou je daar nog over kunnen discussiëren overigens. Maar eigenwijs gaan zitten doen en het slachtoffer spelen toont ook niet echt aan dat er überhaupt iets van zelfreflectie is of inzicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')