Oh je kunt niet winnen dus dan maar een persoonlijke aanval?quote:
Vrouwen kunnen zich niet misdragen tegenover mannen. Mannen zitten namelijk in een machtspositie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:06 schreef raptorix het volgende:
Zullen we het eens over vrouwen hebben die zich misdragen
Ghehequote:Op vrijdag 29 april 2022 08:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zich niet misdragen tegenover mannen. Mannen zitten namelijk in een machtspositie.
Daarom gebruiken ze meestal emotionele chantagequote:Op vrijdag 29 april 2022 08:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zich niet misdragen tegenover mannen. Mannen zitten namelijk in een machtspositie.
Vanavond misschien nog meer... Oh, wacht!quote:
Er zit volgens mij nog wel een behoorlijk grijs gebied tussen je niet netjes gedragen en een kaars in een bewusteloze vrouw steken. Neemt overigens niet weg dat ik ook geen zak van het verhaal geloof. Maar daarom is het zo apart dat hij het zei.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ten eerste geloof ik geen zak van het verhaal, ten tweede heb ik genoeg gezien wat mensen met drank op doen (me zelf incluis), ik ken maar weinig mensen die zich eigenlijk altijd netjes gedragen.
Niet waar...quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:21 schreef theunderdog het volgende:
Het is een man met 0 gevoel voor maatschappelijke gevoeligheden.
Mwau, ook. Maar ben ook vaak genoeg zomaar gegrepen bij mijn kruis, billen. Ongevraagd seksuele toespelingen gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom gebruiken ze meestal emotionele chantage
Als je je daar door laat manipuleren, dan ben je als man ook niets waard.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:20 schreef raptorix het volgende:
Oh je gaat naar voetbal? Jammer, eindelijk eens dagje voor ons, we doen eigenlijk nooit iets samen.......
Hij heeft alleen gevoel voor één groepquote:
Woon om die reden met een man samenquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je je daar door laat manipuleren, dan ben je als man ook niets waard.
Gebaseerdquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Woon om die reden met een man samen
Heel verstandig. Ik heb ook al een tijd de twijfel of ik homo moet worden om rationele redenen. Het gevoel komt misschien na verloop van tijd wel. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Woon om die reden met een man samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |