quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flikker toch op met je signaal en excuses die je maar moet maken. Sukkeltje.Tsja, mag je vinden. Het is gewoon erg lelijk wat daar gebeurt en het feit dat een grote groep erover valt zegt genoeg over de stand van het land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vooral de moralistische zwijnen die d66 stemmen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over mensen die zich misdragen. Daar ging het over. We zijn allemaal zwijnen. Vele vergeten dat en staan dan moralistisch te wapperen met hun vinger en vergeten hun zwijnerij.
Jij begint echt een enorme karikatuur van jezelf te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik dat niet kijken nee, of je moet een behoorlijke ruggengraat hebben. Maar dit is wel een graad verder dan wat vrouwonvriendelijke opmerkingen, als je het mij vraagt. Maar wel mee eens dat dat de doelgroep niet is.
Ik niet hoor, ten eerste geloof ik geen zak van het verhaal, ten tweede heb ik genoeg gezien wat mensen met drank op doen (me zelf incluis), ik ken maar weinig mensen die zich eigenlijk altijd netjes gedragen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over mensen die zich misdragen. Daar ging het over. We zijn allemaal zwijnen. Vele vergeten dat en staan dan moralistisch te wapperen met hun vinger en vergeten hun zwijnerij.
Nee, nu die je hetzelfde. Allemaal zijn we zwijnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral de moralistische zwijnen die d66 stemmen.
Leest je wijf soms mee?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vingertjewijzen van 'maar hullie' is ook zo'n fascinerend fenomeen he.
Een vogelvrijverklaring omdat iemand anders ook wel eens iets verkeerd heeft gedaan is natuurlijk debiel.
De grap ontgaat je, merk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, nu die je hetzelfde. Allemaal zijn we zwijnen.
Iedereen misdraagt zich wel eens, alleen de ernst en exposure maken gewoon uit voor hoedanig je op de blaren moet zitten. En ook de reactie. Het feit dat men zo gelaten reageert schiet denk ik bij veel mensen extra in het verkeerde keelgat. Zelf had ik overigens niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ten eerste geloof ik geen zak van het verhaal, ten tweede heb ik genoeg gezien wat mensen met drank op doen (me zelf incluis), ik ken maar weinig mensen die zich eigenlijk altijd netjes gedragen.
Ja hèhè, het verhaal moest met een korrel zout genomen worden. Zijn punt was, we hebben allemaal wel eens iets gedaan waar we ons de ogen voor uit de kop schamen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ten eerste geloof ik geen zak van het verhaal, ten tweede heb ik genoeg gezien wat mensen met drank op doen (me zelf incluis), ik ken maar weinig mensen die zich eigenlijk altijd netjes gedragen.
Oh je kunt niet winnen dus dan maar een persoonlijke aanval?quote:
Vrouwen kunnen zich niet misdragen tegenover mannen. Mannen zitten namelijk in een machtspositie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:06 schreef raptorix het volgende:
Zullen we het eens over vrouwen hebben die zich misdragen
Ghehequote:Op vrijdag 29 april 2022 08:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zich niet misdragen tegenover mannen. Mannen zitten namelijk in een machtspositie.
Daarom gebruiken ze meestal emotionele chantagequote:Op vrijdag 29 april 2022 08:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zich niet misdragen tegenover mannen. Mannen zitten namelijk in een machtspositie.
Vanavond misschien nog meer... Oh, wacht!quote:
Er zit volgens mij nog wel een behoorlijk grijs gebied tussen je niet netjes gedragen en een kaars in een bewusteloze vrouw steken. Neemt overigens niet weg dat ik ook geen zak van het verhaal geloof. Maar daarom is het zo apart dat hij het zei.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet waar...quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:21 schreef theunderdog het volgende:
Het is een man met 0 gevoel voor maatschappelijke gevoeligheden.
Mwau, ook. Maar ben ook vaak genoeg zomaar gegrepen bij mijn kruis, billen. Ongevraagd seksuele toespelingen gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom gebruiken ze meestal emotionele chantage
Als je je daar door laat manipuleren, dan ben je als man ook niets waard.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:20 schreef raptorix het volgende:
Oh je gaat naar voetbal? Jammer, eindelijk eens dagje voor ons, we doen eigenlijk nooit iets samen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |