Ja doen deze ook en dan ook nog een wedstrijdje wie het hardste kan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.
Beest de godsganse dag joelen
Niet blaffen, maar echt joelen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n goedkeurend armpje boven dat graf uit in een Russisch bos
Inclusief poepdiplomaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg jij poeples op je zesde?
Antwoord op je vraag: dat grijs is wel mooier dan wit.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja![]()
Terwijl er een surroundset in het ziekenhuis plafond zit.
Maar vriendin vind radiootje fijn bij koken.
Is misschien maar half gelukt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh.. hij is toch gecremeerd of zo ?
Behalve dat handje dan.. okeeeeequote:Op donderdag 28 april 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is misschien maar half gelukt.
Dat vind ik dan weer eerder de schuld van die mensen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.
Beest de godsganse dag joelen
Niet blaffen, maar echt joelen![]()
Ik denk toen ik een maand of 18 was. Heb er verder geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg jij poeples op je zesde?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja doen deze ook en dan ook nog een wedstrijdje wie het hardste kan.
Dat mensen daar ook echt voor bellen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen de hele dag telefoontjes krijgen met de vraag waarom alles zo duur is werd wel snel vervelend.
Ja, dat is het ookquote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer eerder de schuld van die mensen.
Ik hoop dat dit tijdelijk is want anders ga ik wel even langs.quote:
US blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk toen ik een maand of 18 was. Heb er verder geen actieve herinnering aan
Dan is het heel snel afgelopen met de pretquote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit tijdelijk is want anders ga ik wel even langs.
10/10, Ygritte kan echt goed poepen, op de enige juiste manier, we zien Ygritte graag terug in groep vier volgend jaar, veel poepplezier deze zomervakantie, je hebt het verdiend, kusjes Juf Pieternel.quote:
Zo gemeen ben ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het heel snel afgelopen met de pret
Poep vier.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10/10, Ygritte kan echt goed poepen, op de enige juiste manier, we zien Ygritte graag terug in groep vier volgend jaar, veel poepplezier deze zomervakantie, je hebt het verdiend, kusjes Juf Pieternel.
Het logo was Europa die op de rug van Zeus zat toen hij de vorm van een stier had aangenomen. Belt er een figuur met een vraag, hangt op, belt weer terug. "Is jullie logo nou een naakte dame?"quote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mensen daar ook echt voor bellen.
Straks heb je geen tijd meer voor ons.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme nog meer boeken op m'n leeslijst.
Hoe kun je nou iets leren wat je daarna niet meer weet?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk toen ik een maand of 18 was. Heb er verder geen actieve herinnering aan
Of wat ervoor moet doorgaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook
"Mensen"
Gisteren kon je wel voor bijna niks boeken scoren.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme nog meer boeken op m'n leeslijst.
Tweedehandsboeken zitten vaak vol met etensresten en poepbacteriën.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gisteren kon je wel voor bijna niks boeken scoren.
Oke, een beetje pret mogen ze wel hebben danquote:
Geld ook, en dat moet je weer inleveren als je die zooi niet wil hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweedehandsboeken zitten vaak vol met etensresten en poepbacteriën.
Zou toch de lokale chinees even contacteren andersquote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit tijdelijk is want anders ga ik wel even langs.
Chinees eten ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweedehandsboeken zitten vaak vol met etensresten en poepbacteriën.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het logo was Europa die op de rug van Zeus zat toen hij de vorm van een stier had aangenomen. Belt er een figuur met een vraag, hangt op, belt weer terug. "Is jullie logo nou een naakte dame?"
Moest ik hem een lesje Griekse mythologie verschaffen en hij was not amused want hij was een christen.
Niet die ik zocht.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gisteren kon je wel voor bijna niks boeken scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |