Is dat serieus een radio mét antenne op het aanrecht ?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat ik eik wou posten.
Grijs geschilderd ipv wit
[ afbeelding ]
Beter?
Er had dus een van ons een filmpje gemaakt van de wc in het eerste hotel, drukte op alle knopjes en ineens komt er zo'n staafje tevoorschijn dat water spoot naar de cameraquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJselijke gil als een man op het knopje voor de automatische tamponuittrekker drukte.
HMMM, ik hou van bakken, dus dan worden het hashbrownies en spacemuffinsquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort nachtapotheek in Amsterdam.
Ik raak altijd in de stress van die dingenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die dingen lopen al vast bij 2 velletjes wc-papier met doorspoelen
Heel modern in 1948.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat serieus een radio mét antenne op het aanrecht ?
Wel geschreven, niet uitgegevenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook, maar voor zover ik weet heb je nog geen boek geschreven![]()
Ze is ook te beluisteren op Spotify en dat is mogelijk nog leuker, want zij vertelt alles gortdroog
Keer gehad op een datequote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de stress van die dingenEr zit ook niet echt zo’n lekkere zuigreflex in. Zie je eerst de hele boel nog 4x voorbij varen terwijl je denk ‘oh god oh god oh god pleasssssee go down’
Nou ja, ik werkte rond 2005 in een supermarkt en vond het uiterst onpraktisch om een hele tray blikjes frisdrank in een schap te gaan zetten, als je nu in een supermarkt komt mag je eerst nog zelf die tray openrijten. De supermarkt waar ik werkte bestaat al jaren niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inclusief doos en al.. want tijd is geld.
Hitler aproves.. oh wacht, toen was hij er al niet meerquote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel geschreven, niet uitgegevenvroeger, toen ik nog tijd had.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat serieus een radio mét antenne op het aanrecht ?
Ik ben niet bekend met de before.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Beter?
Ik heb dezelfde handzeepquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Beter?
Houden die hondjes een beetje hun waffel?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat mijn bovenburen voetbal kijken.
Ja dat gaat altijd met het enthousiasme van een gemeentelijke plantsoenmedewerker, altijd maar hopen dat er iets van terecht komtquote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de stress van die dingenEr zit ook niet echt zo’n lekkere zuigreflex in. Zie je eerst de hele boel nog 4x voorbij varen terwijl je denk ‘oh god oh god oh god pleasssssee go down’
Was het leuk werk verder?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook, ik heb bij een uitgeverij gewerkt en het gaf eigenlijk alleen maar ellende.
Nu wel maar overdag niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houden die hondjes een beetje hun waffel?
Zo'n goedkeurend armpje boven dat graf uit in een Russisch bosquote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hitler aproves.. oh wacht, toen was hij er al niet meernvm
Curverbakquote:
Nou… Op je 6e mogen mee discussiëren met de volwassenen maar niet weten hoe je je moet redden op het toiletquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja onder het mom van "hung like a donkey" zijn![]()
Ja, dat wel. Alleen de hele dag telefoontjes krijgen met de vraag waarom alles zo duur is werd wel snel vervelend.quote:
Ja, geen idee waar het nu is, staat ergens op m'n pc. Paar honderd blz, durf het aan niemand te laten lezen. Is ook al achttien jaar geleden ofzo dus heel erg gênant en slecht enzo.quote:
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.quote:
Kreeg jij poeples op je zesde?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… Op je 6e mogen mee discussiëren met de volwassenen maar niet weten hoe je je moet redden op het toilet
Twinning!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |