abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2022 @ 14:52:26 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565233
quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stopte ooit stiekem een vinger in de kont van een vrouw na het seksen
Mocht ook niet van haar, toen ben ik maar gaan fappen
Ook op dit forum zijn viezerikken actief!!!
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:53:29 #2
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204565242
Derksen kan straks vast nog wel bij de Belgische TV terecht.

TV Antwerp ofzo
  donderdag 28 april 2022 @ 14:53:37 #3
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565245
Derksen: "Bij deze trek ik mijn kaars woorden terug" :7
pi_204565249
Deel 8 alweer. Het houdt niet op, niet vanzelf.
pi_204565254
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
Derksen kan straks vast nog wel bij de Belgische TV terecht.

TV Antwerp ofzo
Daar is het ook al een rel.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:54:37 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204565260
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:53 schreef Regilio_ het volgende:
Deel 8 alweer. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Als Derksen gewoon van de TV verdwijnt houdt het op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204565261
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar hij is zo lekker zichzelf en zo onafhankelijk

Behalve als het om zijn portemonnee gaat kennelijk en Talpa hem berispt
En VI is zo'n lekker écht programma, waar mannen onder elkaar nog eerlijk kunnen zijn. Zij doen als enige op TV toch heus niet aan al die stomme politieke correctheid.

Totdat hun eerlijke incorrectheid het opbiechten van verkrachting betreft. Dan kan het niet snel genoeg weer deels teruggenomen worden, en ging de kaars er toch heus niet in.

Tot zover VI's echtheid.
"Pools are perfect for holding water"
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 14:55:12 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204565264
Maar goed. Het was dus geen verkrachting, 50 jaar geleden toen iedereen dronken was en er een grapje werd gemaakt met een kaars.

Gelukkig is het 2022 en flipt iedereen de pan uit. Lang leve de cancelcultuur.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:55:37 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204565266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als Derksen gewoon van de TV verdwijnt houdt het op.
Hij moet zich gewoon weer achter zijn grenzen in Oudewater terugtrekken. Dan is er niks aan de hand.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:56:12 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565271
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lees je eigen post nog eens. Dan snap je mijn reactie.
Als ik wist waar je op doelde dan hoefde ik het niet te vragen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:56:46 #11
pi_204565277
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:55 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Het was dus geen verkrachting, 50 jaar geleden toen iedereen dronken was en er een grapje werd gemaakt met een kaars.

Gelukkig is het 2022 en flipt iedereen de pan uit. Lang leve de cancelcultuur.
Het was inderdaad slechts de penetratie van een wilsonbekwaam persoon, gelukkig maar!
pi_204565278
Maar hij heeft die kaars dus alleen als grapje tussen haar benen gezet? Nou, heftig hoor. :')
blablablabla
  donderdag 28 april 2022 @ 14:56:54 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204565279
Nou, dat gaan oprechte excuses worden. :')

Beter kapt hij er mee. Maar hey, centjes. O+

Je kunt hem trouwens als VVD ook omkopen voor een doos goede sigaren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 14:57:35 #14
pi_204565282
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:56 schreef Elan het volgende:
Maar hij heeft die kaars dus alleen als grapje tussen haar benen gezet? Nou, heftig hoor. :')
Als hij dat de eerste keer had gezegd was de ophef vast beperkt gebleven ja.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:57:44 #15
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204565284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:56 schreef Elan het volgende:
Dat is de compleet ongeloofwaardige draai ja.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 14:57:54 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565287
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:54 schreef probeer het volgende:

[..]
En VI is zo'n lekker écht programma, waar mannen onder elkaar nog eerlijk kunnen zijn. Zij doen als enige op TV toch heus niet aan al die stomme politieke correctheid.

Totdat hun eerlijke incorrectheid het opbiechten van verkrachting betreft. Dan kan het niet snel genoeg weer deels teruggenomen worden, en ging de kaars er toch heus niet in.

Tot zover VI's echtheid.
Of al die andere keren dat Derksen ‘weer’ moest wilde buigen om iets te ‘nuanceren’ of ergens excuses voor aan te bieden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204565289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het was inderdaad slechts de penetratie van een wilsonbekwaam persoon, gelukkig maar!
Een wilsonbekwaam persoon in de jaren 70.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_204565295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Tot zover VI's echtheid.
Wat een gelul. Ze geven zelf al jaren aan dat dingen worden overdreven.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 15:00:00 #19
pi_204565299
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:58 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Een wilsonbekwaam persoon in de jaren 70.
Ja, toen stak je gewoon in ieder wilsonbekwaam persoon die je tegenkwam een kaars.
pi_204565300
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Of al die andere keren dat Derksen ‘weer’ moestwilde buigen om iets te ‘nuanceren’ of ergens excuses voor aan te bieden.
Moet eerlijk bekennen dat ik die shit nooit volg. Derksen kan ik nog wel meteen aanwijzen en noemen (is toch het gezicht van het programma, helaas lastig om compleet te vermijden), maar bij de rest van die debielen moet ik toch even nadenken. Die Angela Schijf die er regelmatig bij zit, was vroeger nog wel een tof wijf meen ik. Maar dat kunnen mijn tienerhormonen geweest zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 15:00:07 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204565301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je was erbij, merk ik. Was zeker heftig. Sterkte hoor. #stichting correlatie.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 15:00:59 #22
pi_204565309
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]
Je was erbij, merk ik. Was zeker heftig. Sterkte hoor. #stichting correlatie.
Oei, ik merk wat lichtgeraaktheid.

Ik was er niet bij en heb er persoonlijk geen last van, maar het is gewoon een slecht voorbeeld.
pi_204565313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik die shit nooit volg.
pi_204565314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Alle drie nog nooit gezien.
Die van Paay ben ik ongewild ooit eens tegen het lijf gelopen, dan ga je toch wat anders tegen die glamour diva aankijken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 april 2022 @ 15:02:05 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204565316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik die shit nooit volg. Derksen kan ik nog wel meteen aanwijzen en noemen (is toch het gezicht van het programma, helaas lastig om compleet te vermijden), maar bij de rest van die debielen moet ik toch even nadenken. Die Angela Schijf die er regelmatig bij zit, was vroeger nog wel een tof wijf meen ik. Maar dat kunnen mijn tienerhormonen geweest zijn.
Angela Schijf? Wut?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')