Dat is het als man natuurlijk evenmin, maar ik hoor dat nooit vergoelijkend worden gezegd als een zakkenroller daarvan profiteert.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat een jonge meid/vrouw zo vreselijk veel zoop was in die tijd niet normaal. Dat was toen erger dan dom, dan deugde je gewoon niet. Ik kende toen niemand die het zover liet komen. Nu ben ik van huis uit wel erg * braaf * maar toch. Nooit een fan geweest van veel alcohol of zelfs drugs gebruiken.
Ik heb ook niet veel op met dames die dit wel doen. Straalbezopen raken als je uitgaat ... het is IMO net zo stom als met je ogen dicht en een koptelefoon op je oren pardoes de straat over steken.
Het is natuurlijk niet eerlijk dan mannen misbruik maken van vrouwen maar het is ook oerdom om dit feit te negeren.
Fijn ook dat Johan de gebaren er bij maakt.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja duidelijker krijg je m niet he
Zou het wellicht allemaal daarom te doen zijn geweest? Iets van teruglopende kijkcijfers dus laten we eens een rel starten?quote:Op donderdag 28 april 2022 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond wel weer ziek hoge kijkcijfers voor VI
Tja, die Derksen staat voor het vrije woord van mannen met een mentale leeftijd van 14 jaar, die reuze veel lol hebben in zeiken en zeuren en vrouwenhaat. Die vrouwenhaat komt omdat ze eigenlijk een beetje bang zijn voor vrouwen. Daarom gaan ze ook met bezopen vrouwen mee naar huis, want bezopen vrouwen vinden ze minder eng. Die zijn wat minder kritisch.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:31 schreef Kreator het volgende:
Als Derksen echt een vent is, gaat hij vanavond trouwens niet zijn excuses aanbieden. Die man hoeft nooit meer te werken, dan ga je toch ook niet krom staan voor de Mol (figuurlijk dan) om nog een half jaar door te kunnen met je kansloze talkshow? Druist echt in tegen alles waar die man voor staat.
Dat doet hij enkel als hij sowieso al wilde stoppen, maar dit hele dagelijkse gebeuren is zijn idee geweest toch? Dat zie ik Gijpie eerder doenquote:Op donderdag 28 april 2022 15:46 schreef Bocaj het volgende:
Kon idd nog wel eens zijn dat hij de boel laat klappen door geen excuus aan te bieden!
Zal wel gaan om het feit dat ze excuses aan moeten bieden van John en er dus zelf niet achter staan. Maar ook dat is niet echt nieuws inderdaad als je weet hoe Derksen in elkaar zit.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Staat gewoon op NOS teletekst, maar Yvonne heeft blijkbaar spionnen nodig
Die filmpjes die ik noem zijn niet als vergelijking. Het punt dat ik maak is dat er wel gekkere dingen gebeuren. Jij stelt dat er geen wederzijdse instemming is, ik vind het verhaal van Johan nogal overdreven en zie het eerder als zeer slechte cafepraat en echt een onsmakelijke "grap". Waar het mij om gaat is dat er zonder context of zelfs aangifte iemand wordt weggezet als verkrachter.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We hebben inderdaad alleen de zijde van het verhaal van Johan en daarin was deze vrouw 'out' van de drank. Dan is er in tegenstelling tot die filmpjes die jij noemt geen wederzijdse instemming. Je haalt er dus iets bij dat er totaal niks mee te maken heeft.
Wat een nonsens. Natuurlijk werden vrouwen toen net zo goed wel eens vreselijk dronken. Die tijd was in veel opzichten echt niet zoveel anders dan de huidige tijd.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat een jonge meid/vrouw zo vreselijk veel zoop was in die tijd niet normaal. Dat was toen erger dan dom, dan deugde je gewoon niet. Ik kende toen niemand die het zover liet komen. Nu ben ik van huis uit wel erg * braaf * maar toch. Nooit een fan geweest van veel alcohol of zelfs drugs gebruiken.
Ik heb ook niet veel op met dames die dit wel doen. Straalbezopen raken als je uitgaat ... het is IMO net zo stom als met je ogen dicht en een koptelefoon op je oren pardoes de straat over steken.
Het is natuurlijk niet eerlijk dan mannen misbruik maken van vrouwen maar het is ook oerdom om dit feit te negeren.
Misschien wel, maar het maakt geen verschil.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt eerlijk gezegd meer als heel wanhopig de schade die je met je domheid hebt aangericht proberen te beperken.
quote:Op donderdag 28 april 2022 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yvonne mag haar huig weleens ter beschikking stellen aan de wetenschap boh boh @:de_boswachter
Die is volledig uit het nieuws verdwenen, dus dat is gelukt!quote:Op donderdag 28 april 2022 15:49 schreef Bocaj het volgende:
En Johan wilde alleen maar Johnny een hart onder de riem steken...
Daar is die vieze kat weer...quote:
Coldeweijerrommelquote:
Wel uitgekookt. Een misdrijf op tv opbiechten wat al verjaard is.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou het wellicht allemaal daarom te doen zijn geweest? Iets van teruglopende kijkcijfers dus laten we eens een rel starten?
quote:Op donderdag 28 april 2022 15:44 schreef Bocaj het volgende:
Doe die kaars hier maar in!Ik heb nog een 32 cm candle hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |