abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204565389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hij zei eerst dat het als verkrachting kon worden uitgelegd, dat denkt hij echt niet van zijn tweede verhaaltje.
Ja eens hoor, na dit achterlijke verhaal moet hij gewoon ophoepelen van de tv. Strafzaak is allemaal wel wat overdreven 50 jaar na dato :')
blablablabla
  donderdag 28 april 2022 @ 15:09:46 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204565399
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:

[..]
En het achterlaten van een bewusteloze vrouw, zonder medische hulp in te schakelen.

De vrouw had al over de mannen heen gekotst vertelde hij, wanneer je lang kotst raak je soms bewusteloos, of half bewusteloos, wanneer je dan op je rug ligt is dat ook best gevaarlijk.

En dan nog verkracht.

Volslagen idioot, zoiets dien, en het als anekdote lachend op tv vertellen.

Dat hele groepje gaat exit, en Gijp wist dat gisteren al.
Ze gaan niet exit. Helaas.
Johan gaat excuses maken, en De Mol blijft zijn kijkcijferkanon houden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204565403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vond dat ze er vroeger niet slecht uitzag, ik snap alleen niet waarom ze zoiets zou willen doen terwijl het ook nog eens gefilmd word, je weet gewoon dat zoiets vroeg of laat tegen je gebruikt gaat worden.
Vind het van normale mensen al dom op op te (laten) nemen. Bij mensen waar er geld te verdienen valt met zulke beelden, al helemaal. Maar PP blijft wel gewoon het slachtoffer in die kwestie.
"Pools are perfect for holding water"
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 15:11:32 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204565411
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
En het achterlaten van een bewusteloze vrouw, zonder medische hulp in te schakelen.

De vrouw had al over de mannen heen gekotst vertelde hij, wanneer je lang kotst raak je soms bewusteloos, of half bewusteloos, wanneer je dan op je rug ligt is dat ook best gevaarlijk.

En dan nog verkracht.

Volslagen idioot, zoiets doen, en het nu als anekdote lachend op tv vertellen.
Je hebt ook echt niet geleefd als je dit als 'volslagen idioot' bestempelt. Man man man. Een volwassen vrouw dronken thuis achterlaten.

pi_204565412
quote:

[..]

En dan nog verkracht.

Ga jij iemand die helemaal onder de kots zit even goed in positie brengen zodat ie niet stikt? Veel plezier ermee, maar ik taai af. Op Mallorca ooit eens een kennis die te dronken was om terug naar zijn hotelkamer te lopen ondersteunt en hem in zijn bed gelegd, en daar lag er op de grond ook een in zijn eigen kots te rollen. Jammer joh, maar dat vind ik te smerig om aan te raken, als je er niet tegen kan, dan moet je maar niet zuipen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204565416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ze gaan er waarschijnlijk volgend jaar een spelprogramma van maken.

Wie is de (volgende aanrander, verkrachter of mishandelaar rondom John) de Mol?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 15:12:31 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565421
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:08 schreef probeer het volgende:

[..]
Is dit schertsend door jou, of noemt men in de TV wereld het Hilversumse mediapark echt zo? Want fuck me, dát zou triest zijn. En tegelijkertijd zó BN-eigen.

Ik weet gelukkig niets van de levens van die mannen. Behalve dan dat een jonge Johan Derksen ooit een bewusteloze vrouw met een kaars gepenetreerd heeft.
Ik weet niet of ze het zelf zo noemen maar het wordt hier (SHO/FOK!) wel eens gekscherend zo genoemd. Volgens mij ook wel bij websites zoals Mediacourant etc. Zou me echter niet verbazen als BN’ers het wel zo gebruiken, :').

Edit: Mediapark gebruikt het zelf ook zo, zie ik. Ze bieden Hillywood Tours.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204565427
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ga jij iemand die helemaal onder de kots zit even goed in positie brengen zodat ie niet stikt? Veel plezier ermee, maar ik taai af. Op Mallorca ooit eens een kennis die te dronken was om terug naar zijn hotelkamer te lopen ondersteunt en hem in zijn bed gelegd, en daar lag er op de grond ook een in zijn eigen kots te rollen. Jammer joh, maar dat vind ik te smerig om aan te raken, als je er niet tegen kan, dan moet je maar niet zuipen.
Stabiele zijligging is echt 5 seconden werk en hartstikke makkelijk. Hoef je ook alleen je handen voor te gebruiken en die kan je makkelijk afwassen. Google even hoe dat moet man.

Dit zouden ze iedereen op school moeten leren trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 28-04-2022 15:28:50 ]
pi_204565429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:10 schreef probeer het volgende:

[..]
Vind het van normale mensen al dom op op te (laten) nemen. Bij mensen waar er geld te verdienen valt met zulke beelden, al helemaal. Maar PP blijft wel gewoon het slachtoffer in die kwestie.
Klopt, ze is wel slachtoffer, maar ik vind het tevens een gevalletje eigen schuld dikke bult.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204565432
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze het zelf zo noemen maar het wordt hier (SHO/FOK!) wel eens gekscherend zo genoemd. Volgens mij ook wel bij websites zoals Mediacourant etc. Zou me echter niet verbazen als BN’ers het wel zo gebruiken, :').

Edit: Mediapark gebruikt het zelf ook zo, zie ik. Ze bieden Hillywood Tours.
Hah, wat typisch van dat omhooggevallen volk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 15:15:22 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565437
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:14 schreef probeer het volgende:

[..]
Wel leuk gevonden, though. Maar het zegt wellicht ook wel weer wat over ze.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 15:15:49 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204565440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:14 schreef probeer het volgende:

[..]
Gewoon een leuke woordspeling. Niet overal zoeken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204565441
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:09 schreef Harvest89 het volgende:

Van mij mogen ze blijven, alle misbruikers van de laatste maanden. Elke vrouw wordt grensoverschrijdend bejegend, dus we kunnen er wmb over stoppen.

Maar dit is niet houdbaar, iemand die bewusteloos is zonder zorg achterlaten komt er ook nog bij, daar komen zelfs de heren van VI niet mee weg.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 15:16:04 #64
236264 crew  capricia
pi_204565444
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Talpa Network sprak met Derksen: donderdagavond excuses in uitzending

https://www.nu.nl/media/6(...)s-in-uitzending.html

Te laat.
Nou inderdaad. Als je van je werkgever excuses moet maken op tv. Hoe verstoord is je moreel kompas dan?

Die man heeft kennelijk ook echt 0 ruggengraat ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204565453
Het was op zich een walgelijk verhaal, maar ik vond het eigenlijk veel erger dat er zo smakelijk om werd gelachen. Als de reacties anders waren geweest, had ik beter kunnen snappen en had de bedoeling en de context in tact gebleven.
Maar als je anno 2022 in de periode waarin op,dit onderwerp heel krampachtig wordt gereageerd en plain publiek zo gaat zitten geinen over zo’n verhaal dan kun je wachten op heftige reacties. Bovendien heb je dan niks begrepen van hoe denigrerend je bent om zo over een dronken en bewusteloze vrouw te praten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204565454
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wel leuk gevonden, though. Maar het zegt ook wel weer wat over ze.
Bij bollywood was het leuk gevonden. Bij hillywood wordt het een zeer slap aftreksel.
pi_204565457
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Als je van je werkgever excuses moet maken op tv. Hoe verstoord is je moreel kompas dan?

Hij maakt echt nóóit zijn excuses, dus dit wordt nog wat.
  donderdag 28 april 2022 @ 15:17:34 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204565459
quote:

[..]
Ik heb ook eens een kameraad geprobeerd naar boven te tillen met zijn 90 kg. Ging niet. Stootte met zijn hoofd steeds tegen de traptredes aan. Heb ik hem gewoon onder in de gang laten liggen. Hij lag toevallig wel op zijn zij, dat dan weer wel.

Daar gaat het hier inderdaad niet om. Gaat om verkrachting.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204565460
quote:

Mensen kunnen dan stikken, niks geen jammer joh.
pi_204565464
quote:

[..]

En dan nog verkracht.

Medische hulp, zegt ie. Volstrekt wereldvreemd.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 15:19:10 #71
236264 crew  capricia
pi_204565469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, de dag daarvoor beweerde hij nog anders. En toen hij in het nauw zat dan maar terugkrabbelen.
Zelfs diezelfde dag nog. Paar uur voor de uitzending gisteren nog:

"Ik trek er geen woord van terug, ik bied ook mijn excuses niet aan".
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204565471
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:16 schreef capricia het volgende:

[..]

U MAD?
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 15:20:16 #73
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204565478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die Derksen staat goed voor lul inderdaad
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 15:20:19 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204565480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zijn dit Derksen en Van der Gijp gefilmd door De Mol of Genee?
pi_204565481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:16 schreef Injetta het volgende:

Het was op zich een walgelijk verhaal, maar ik vond het eigenlijk veel erger dat er zo smakelijk om werd gelachen. Als de reacties anders waren geweest, had ik beter kunnen snappen en had de bedoeling en de context in tact gebleven.
Maar als je anno 2022 in de periode waarin op,dit onderwerp heel krampachtig wordt gereageerd en plain publiek zo gaat zitten geinen over zo’n verhaal dan kun je wachten op heftige reacties. Bovendien heb je dan niks begrepen van hoe denigrerend je bent om zo over een dronken en bewusteloze vrouw te praten.
Dit komt nog bovenop het andere idd programma wise.
En daarmee hebben ze zichzelf van tv gelachen, onhoudbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')