quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Woordle is kaduuk.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Woordle is kaduuk.
Voor iedereen die het onverhoopt wil proberen vandaag, dit gebeurt er.
Dit is al uitvoerig besprokenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Woordle is kaduuk.
Voor iedereen die het onverhoopt wil proberen vandaag, dit gebeurt er.
Wat vond je van Feyenoord gisteren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open het Feyenoord topic om even de stemming te peilen en het gaat weer over Pietje Puk.
Gohquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open het Feyenoord topic om even de stemming te peilen en het gaat weer over Pietje Puk.
Begin was echt heel goed, lui hadden het enorm lastig (en maakten het zich lastig) met de hoge druk van Feyenoord. Vielen me ook wel tegen, al dwing je dat deels af. Maar ze hadden wel een goaltje meer mogen maken. Maar gewoon dominant in een halve finale van een Europees toernooi, wie had dat vorig jaar gedacht. Lekker man.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond je van Feyenoord gisteren?
Ben bij Bokaal wel rond gaan kijken of ik iemand verdacht van Pietjepuk zijn, maar ik zag niemand tegen vreemden over xG bleren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ja de eerste 20 minuten waren echt heel goed van Feyenoord. Maar die keeper gaat je gewoon de finale kosten. Ik heb het nog niet teruggezien, maar die 2-1, korte hoek, was die onhoudbaar? Nee toch? En die 2-2 moet gewoon naar de zijkant worden weggebeukt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin was echt heel goed, lui hadden het enorm lastig (en maakten het zich lastig) met de hoge druk van Feyenoord. Vielen me ook wel tegen, al dwing je dat deels af. Maar ze hadden wel een goaltje meer mogen maken. Maar gewoon dominant in een halve finale van een Europees toernooi, wie had dat vorig jaar gedacht. Lekker man.
Voor mijn gevoel stond hij bij die 2-1 te ver naar de andere hoek, hoe hij nu stond was hij wel redelijk onhoudbaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Ja de eerste 20 minuten waren echt heel goed van Feyenoord. Maar die keeper gaat je gewoon de finale kosten. Ik heb het nog niet teruggezien, maar die 2-1, korte hoek, was die onhoudbaar? Nee toch? En die 2-2 moet gewoon naar de zijkant worden weggebeukt.
Graag meer details. Wat heb je voor moois aangeschaft?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Even genotmomentje jongens. Nieuwe TV, nieuwe receiver en nieuwe speakers en concertje van Sting opgezet.
Dju wat is techniek iets moois.
De sfeer was waanzinnig, echt niks tams aan en overigens ook niet vijandig. Ben wel wat gewend maar dit was zeldzaam mooi.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Het kwam op teevee wel enorm tam over maar Slot sprak weer over een geweldige sfeer. @:onlogisch hoe heb jij dat ervaren?
Ah oké, het was op teevee echt enorm stil in mijn beleving.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De sfeer was waanzinnig, echt niks tams aan en overigens ook niet vijandig. Ben wel wat gewend maar dit was zeldzaam mooi.
De opkomst was geweldig. Prima sfeeractie en gelukkig hadden de mannen uit Marseille ook voldoende fakkels meegenomen. Maar van een '90 minuten lang kolkende Kuip' was echt geen sprake. Het publiek werd voor de wedstrijd lekker opgezweept met wat knallers van DJ Paul Elstak. Maar tijdens de wedstrijd (ik zit op vak N, nagenoeg op de middenlijn) hoorde ik eigenlijk 80 minutenlang die ultra's van Marseille herrie maken. Vanuit de gele zijde werd wel vaak het we sjell nut be moeft ingezet e.d.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Het kwam op teevee wel enorm tam over maar Slot sprak weer over een geweldige sfeer. @:onlogisch hoe heb jij dat ervaren?
Hoe is het contact met je broertje geweest?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:12 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoorders complimenteren de Feyenoorders voor de sfeer gisteren.
Wel schattig hoe ze zichzelf altijd schouderklopjes geven om te proberen ook een aandeel te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:12 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoorders complimenteren de Feyenoorders voor de sfeer gisteren.
Wel vooral tweede helft toch? Vond ik in elk geval wel, ook op TV. Eerste helft genoten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, het was op teevee echt enorm stil in mijn beleving.
Die heb ik netjes gefeliciteerd zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe is het contact met je broertje geweest?
Beide helften eigenlijk wel maar ik zat in de kroeg dus wellicht lag het daar aan. Maar zoals @onlogisch zei vertelde ik gister toevallig ook aan een maat die het ook vond; de kuip reageert op voetbal en dat is eigenlijk veel mooier dan wat liedjes door een megafoon schreeuwen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel vooral tweede helft toch? Vond ik in elk geval wel, ook op TV. Eerste helft genoten.
Je broertje is voor Feyenoord. Wat een goede knul is datquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik netjes gefeliciteerd zo ben ik dan ook wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |