Even opgezocht en volgens deze informatie is het wat specifieker:quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De termijn is 20 jaar. Alles wat voor 1993 is gebeurd is verjaard tenzij er levenslang op staat.
Ik hou niet zo van mensen die hun zin niet.quote:
Je bent niet reëelquote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je met bepaald gedrag bedoeld. Als er van beide kanten actieve gedragingen zijn als zoenen, elkaar (!) uitkleden, zelf dingen initieren dan is dat bepaald gedrag dat goedkeuring kan inhouden. Dat blijf je samen bij elkaar peilen, als het goed is.
Maar naakt zijn, meegaan naar zijn huis/hotelkamer, dronken zijn, met iemand in bed gaan liggen, niet meer aan kunnen geven wat je wel of niet wil omdat je dronken bent, zijn geen gedrag dat impliceert dat er goedkeuring is.
Dan houdt het verhaal van 100% zekerheid van penetratie toch geen stand? Er is gerectificeerd, dan kun je nooit uitgaan van verhaal 1.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas in de rectificatie was dit zo. In het orignele verhaal ging het weldegelijk om penetratie.
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAHquote:Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij zegt dat hij een 1000-uren kaars tussen haar benen heeft gezet. Je moet wel weten waar je over praat.
Het feit dat het OM achter een hysterische hype aanholt, haar gezag misbruikt om zich negatief uit te laten over een burger op basis van een criterium waar het helemaal niks mee te maken heeft en het opportuniteitsbeginsel misbruikt om een totaal niet opportuun onderzoek te starten om mee te scoren bij doorgedraaide activisten. Maar Jelle Brandt Corstius zit nog steeds niet in de gevangenis.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met een onderzoek?
Johan Derksen ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het feit dat het OM achter een hysterische hype aanholt, haar gezag misbruikt om zich negatief uit te laten over een burger op basis van een criterium waar het helemaal niks mee te maken heeft en het opportuniteitsbeginsel misbruikt om een totaal niet opportuun onderzoek te starten om mee te scoren bij doorgedraaide activisten. Maar Jelle Brandt Corstius zit nog steeds niet in de gevangenis.
In zijn latere versie, ja. Niet in de 1e.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij zegt dat hij een 1000-uren kaars tussen haar benen heeft gezet. Je moet wel weten waar je over praat.
Dus je hebt de rectificatie/nuancering een dag later niet gezien? Dan snap ik het.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAH
Gelukkig grijpt Stella in.
Dit is wel beetje niveau opmerking als `Heeft de politie niks beters te doen als katten uit de boom redden!?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
OM onderzoekt uitspraken Johan Derksen, betrokkenen opgeroepen verhaal te doen
Hebben die geen betere dingen te doen zoals Marco B, Ali B, Jeroen R, Johnny M.
Geen van beide verhalen houdt stand, dus dan is het logisch dat mensen een keuze maken in wat ze aannemen. Dat doe jij toch ook?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan houdt het verhaal van 100% zekerheid van penetratie toch geen stand? Er is gerectificeerd, dan kun je nooit uitgaan van verhaal 1.
Rectificatie/nuancering dus.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
In zijn latere versie, ja. Niet in de 1e.
*Brandweerquote:Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel beetje niveau opmerking als `Heeft de politie niks beters te doen als katten uit de boom redden!?
Je kan ook meerdere cases tegelijk behandelen weet je
Maar dit is geen case, aangezien het hoe dan ook verjaard is en er is een gigantisch tekort aan zedenrechecheurs waardoor al een schrikbarend aantal zaken blijft liggen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel beetje niveau opmerking als `Heeft de politie niks beters te doen als katten uit de boom redden!?
Je kan ook meerdere cases tegelijk behandelen weet je
Nee, ik weet niet wat waar is. Dus dan ga ik zeker niet over tot hem een crimineel/verkrachter te noemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen van beide verhalen houdt stand, dus dan is het logisch dat mensen een keuze maken in wat ze aannemen. Dat doe jij toch ook?
Wat een behoorlijk ongeloofwaardig en slap verhaal is. Damage control noemen ze dat.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je hebt de rectificatie/nuancering een dag later niet gezien? Dan snap ik het.
Nee niet gezien maar hoorde via via net dat het allemaal erg ongeloofwaardig klonk. Het is natuurlijk ook wel apart als je eerst verhaal A verteld, daarna merk je dat mensen je een beetje vies vinden en dan ineens vertel je verhaal B en klopt A niet meer. Nou dat gaat er bij mij en een heleboel andere mensen die compleet in shock zijn NIET in. Gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je hebt de rectificatie/nuancering een dag later niet gezien? Dan snap ik het.
Hij zegt toch zelf wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar iemand bestempelen als verkrachter
Oh het klonk ongeloofwaardig. Dan moet het wel een verkrachter zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee niet gezien maar hoorde via via net dat het allemaal erg ongeloofwaardig klonk. Het is natuurlijk ook wel apart als je eerst verhaal A verteld, daarna merk je dat mensen je een beetje vies vinden en dan ineens vertel je verhaal B en klopt A niet meer. Nou dat gaat er bij mij en een heleboel andere mensen die compleet in shock zijn NIET in. Gatverdamme zeg.
Nee. Een vreemd toneelspel. In de eerste versie noemde hij expliciet "er in". Daarna veranderde dat ineens in "er tussen".quote:
Je hebt duidelijk niet gekeken.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAH
Gelukkig grijpt Stella in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |