Naast dat ik hier nimmer uitspraken over gedaan heb, heb ik geen zin en tijd in de discussie die je wil voerenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is Johan D geen boef en Marco B wel?
Omdat Johan D nooit veroordeeld gaat worden zou de redenering kunnen zijn. Maar ik vind dat niet erg overtuigend.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is Johan D geen boef en Marco B wel?
Al zes keer gemeld.quote:
Dat hebben ze gewoon aan zichzelf te danken, natuurlijk. En naakt zijn, dronken zijn, ook prima.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn te weten dat er een aantal vrouwen zijn waar ik die kaars wel gewoon ongestraft in mag duwen, dank voor de uitleg!
Daar doe je doorgaans dan ook het onderzoek voor. Om te zien of mensen iets strafbaars hebben gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Geldverspilling, for starters. Tijdverspilling.
Moeten die mensen geen boeven achter slot en grendel krijgen?
Laat ze daar dan ook lekker bezig mee blijvenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof het OM daar niets aan doet
Kan je deze mening verder toelichten?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Een onderzoek hiernaar instellen kent ook enkel drogredenen
Als het 8 jaar geleden was gebeurd, hadden ze dan wel onderzoek moeten doen?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:45 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Laat ze daar dan ook lekker bezig mee blijven
Het lijkt aannemelijk om een onderzoek in te stellen maar dat is niet correct.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je deze mening verder toelichten?
Waar staat dat?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon aan zichzelf te danken, natuurlijk. En naakt zijn, dronken zijn, ook prima.
Resumerend: naakt, dronken, kutwijf, allemaal oké.
Graag gedaan.
In het verhaal komt naar voren dat er geen sprake is geweest van seks of penetratie. Nu heb jij het al over seksuele criminaliteit. Dat is pas schandelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:46 schreef Draak31 het volgende:
Prachtig om te lezen dat er een snoeihard onderzoek in wordt gesteld om de seksuele criminaliteit van deze viespeuk in kaart te brengen. Gatverdamme zeg. Ik deugt mij ook te lezen dat Stella de verstandige keuze neemt om zich te distantiëren van deze hele vieze bende. Lachen om verkachting is nooit acceptabel. Smerige vuilnekken dat het zijn daar. BAH
Laat ze daar dan ook lekker bezig mee blijvenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof het OM daar niets aan doet
Genoeg zaken in de wereld die er echt toe doen. Geen zaken van 50 jaar geleden die toch niet te bewijzen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“De wereld staat in brand”
Vind ik altijd zo’n drogreden
Verjaring van wat?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:47 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het lijkt aannemelijk om een onderzoek in te stellen maar dat is niet correct.
Gezien de verjaring
Pas in de rectificatie was dit zo. In het orignele verhaal ging het weldegelijk om penetratie.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In het verhaal komt naar voren dat er geen sprake is geweest van seks of penetratie. Nu heb jij het al over seksuele criminaliteit. Dat is pas schandelijk.
Ja, maar dat is toch niet zo? Wat kost dit nutteloze onderzoek nou?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het 8 jaar geleden was gebeurd, hadden ze dan wel onderzoek moeten doen?
Verjaring van wat precies?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:50 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het mag toch duidelijk zijn waar ik op doel. Ik ga geen kleuterschool gesprek voeren
Ik neem aan dat ze eerst onderzoeken of het verjaard is.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niet zo? Wat kost dit nutteloze onderzoek nou?
Dat is al.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze eerst onderzoeken of het verjaard is.
Even opgezocht en volgens deze informatie is het wat specifieker:quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De termijn is 20 jaar. Alles wat voor 1993 is gebeurd is verjaard tenzij er levenslang op staat.
Ik hou niet zo van mensen die hun zin niet.quote:
Je bent niet reëelquote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je met bepaald gedrag bedoeld. Als er van beide kanten actieve gedragingen zijn als zoenen, elkaar (!) uitkleden, zelf dingen initieren dan is dat bepaald gedrag dat goedkeuring kan inhouden. Dat blijf je samen bij elkaar peilen, als het goed is.
Maar naakt zijn, meegaan naar zijn huis/hotelkamer, dronken zijn, met iemand in bed gaan liggen, niet meer aan kunnen geven wat je wel of niet wil omdat je dronken bent, zijn geen gedrag dat impliceert dat er goedkeuring is.
Dan houdt het verhaal van 100% zekerheid van penetratie toch geen stand? Er is gerectificeerd, dan kun je nooit uitgaan van verhaal 1.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas in de rectificatie was dit zo. In het orignele verhaal ging het weldegelijk om penetratie.
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAHquote:Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij zegt dat hij een 1000-uren kaars tussen haar benen heeft gezet. Je moet wel weten waar je over praat.
Het feit dat het OM achter een hysterische hype aanholt, haar gezag misbruikt om zich negatief uit te laten over een burger op basis van een criterium waar het helemaal niks mee te maken heeft en het opportuniteitsbeginsel misbruikt om een totaal niet opportuun onderzoek te starten om mee te scoren bij doorgedraaide activisten. Maar Jelle Brandt Corstius zit nog steeds niet in de gevangenis.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met een onderzoek?
Johan Derksen ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het feit dat het OM achter een hysterische hype aanholt, haar gezag misbruikt om zich negatief uit te laten over een burger op basis van een criterium waar het helemaal niks mee te maken heeft en het opportuniteitsbeginsel misbruikt om een totaal niet opportuun onderzoek te starten om mee te scoren bij doorgedraaide activisten. Maar Jelle Brandt Corstius zit nog steeds niet in de gevangenis.
In zijn latere versie, ja. Niet in de 1e.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij zegt dat hij een 1000-uren kaars tussen haar benen heeft gezet. Je moet wel weten waar je over praat.
Dus je hebt de rectificatie/nuancering een dag later niet gezien? Dan snap ik het.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAH
Gelukkig grijpt Stella in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |