Jullie ook nog vandaag de sleutel gekregen? We stonden binnen 20 minuten weer buiten dus toch geen minimeetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:34 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Veel succes met al het klussen!
Ik laat dat over aan de meer ervaren klussersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Gefeliciteerd, en succes met slopenVoorzichtig met de slijptol.
Topic is trouwens niet gereekst.
Ah vandaar. We waren het topic kwijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik laat dat over aan de meer ervaren klussers![]()
Ik had het laatst als het goed is wel gereekst?
Dat is waarquote:Op zondag 22 mei 2022 12:38 schreef Symphonic het volgende:
Goed bezig! Het egaliseren kun je dan weer wegstrepen tegen de deurkozijnen.
Maar wel lekker dat jullie lekker hebben kunnen opschieten.
Gaat het behang er een beetje makkelijk af?
Absoluut! Degenen die het echte sloopwerk deden hadden dat ook op, inclusief handschoenen en helm. Ik gaf puur een mep voor de vormquote:Op maandag 23 mei 2022 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe je aub de volgende keer een veiligheidsbril op als je een badkamer gaat slopen?
Thanks!quote:
Dat gaf wel voldoeningquote:Op maandag 23 mei 2022 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
De veelbesproken badkamer, wat moet het heerlijk zijn geweest om die te slopen!
Was leuk om te doenquote:
We zijn er nog steeds niet helemaal uit. Het lijken gipsplaten te zijn met een soort kunststof afwerking. Gelukkig gaan we het ook nog isoleren want het voelde wel een beetje zonde om alles eruit te slopen. Daarna wordt het strak gestuct dus we krijgen er wel iets moois voor terugquote:Op maandag 23 mei 2022 14:03 schreef Puala het volgende:
Woow lekker bezig hoor!
Qua behang, hoe haal je dat er nu vanaf? Mijn ervaring is dat simpelweg een plantenspuit er op en de muur zo nat maken dat het water er bijna in straaltjes vanaf loopt. Dan 5-10 min wachten. En dan het mes er onder het beste werkt![]()
En de plafonds, wat voor platen waren dat? Het ziet er zo gesloopt uit als gipsplaat?
Zekerquote:
Dat zei ik ook al jaquote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef yinu het volgende:
Oh nee, de tegels! Haha, dit zul je altijd zien... heb je je avondenlang druk gemaakt over hoe precies dit-of-dat moet worden, en dan komt er een tegenslag en dan moet je plan B gaan bedenken. Maar: het komt altijd goed.
Dat zou wel eens kunnen kloppen jaquote:Op maandag 23 mei 2022 19:03 schreef Estate2 het volgende:
Het lijkt wel een schuimvinyl behang, top laag is waterafstotend, als je eenmaal bij het papier beland bent gaat het vaak makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |