waarom denk je dat?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, ga ik nou weer een oogontsteking krijgen?
Hmmm heb je niks in huis?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ooglid doet een beetje zeer. Zo begon het de vorige keer ook
Ja het is dan ook geen vlieg hequote:Op donderdag 28 april 2022 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lig nu klaarmet de vliegenmepper maar nu komt die niet
heb je dienog? Misschien alvast mee beginnenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vorige keer moest ik koelen met icepacks.
zuchtquote:Op donderdag 28 april 2022 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Boeing 747 ook maar die krijg je ook niet kapot met een vliegenmepper
Of een pterodactylus, als die een slechte bui heeft vreet die je op als je die met een vliegenmepper mept.quote:
Mjaquote:Op donderdag 28 april 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dienog? Misschien alvast mee beginnen
hoop dat het vals alarm isquote:Op donderdag 28 april 2022 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MjaValt straks mijn tripje in het water.
Niet die duim in zijn oog stekenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat het vals alarm isik duim voor je
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat het vals alarm isik duim voor je
Grote meidquote:
Denken niet, weten welquote:Op donderdag 28 april 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk jij dat ze onhandig is of zo?
quote:
Bordje spruitjes opeten en je bent helemaal klaar voor het volwassen bestaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me super volwassen en verantwoord enzo.
Moest je dan ook niet een of beide ouders een schone luier geven?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bordje spruitjes opeten en je bent helemaal klaar voor het volwassen bestaan.
Je moet er gewoon wat geld tegenaan gooien.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je dan ook niet een of beide ouders een schone luier geven?
O jaquote:Op donderdag 28 april 2022 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er gewoon wat geld tegenaan gooien.
Denk dat ballie netjes met haar handen boven de dekens slaapt.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gaat die duim wel het gaatje in als ze slaapt
het is 50 graden in Thailand. Dekens zijn geen optiequote:Op donderdag 28 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ballie netjes met haar handen boven de dekens slaapt.
Altijd deken.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is 50 graden in Thailand. Dekens zijn geen optie
quote:Op donderdag 28 april 2022 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is 50 graden in Thailand India. Dekens zijn geen optie
Hoe duimt ze dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ballie netjes met haar handen boven de dekens slaapt.
Gewoon super lenig, gewoon op dr teenduimquote:
Duimen is wat anders dan vingeren hè?quote:
Ik heb ook wel eens gezien dat ze een grote teen op de plek van de duim hadden genaaid, zag er niet erg sabbelbaar uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon super lenig, gewoon op dr teenduim
Lukt dat met een duim dan niet?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Duimen is wat anders dan vingeren hè?
Heb jij een abonnement op freaks of nature?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gezien dat ze een grote teen op de plek van de duim hadden genaaid, zag er niet erg sabbelbaar uit.
Gaat googelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een abonnement op freaks of nature?
quote:
Een FOK! abbo is toch ongeveer hetzelfde?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een abonnement op freaks of nature?
Heb ik niet, mis ik wat ?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een FOK! abbo is toch ongeveer hetzelfde?
Je kan mensen blokkeren zodat je hun onzingeblaat niet meteen ziet..quote:
maar altijd indirect nog in de quotesquote:Op donderdag 28 april 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan mensen blokkeren zodat je hun onzingeblaat niet meteen ziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |