Ga je op tijd of kan ik nog uitgebreid gaan lopenquote:
een fancy pasta bolognaise. Was best lekkerquote:Op donderdag 28 april 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heppie zelf op toenstraks?
ik ga op tijdquote:Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je op tijd of kan ik nog uitgebreid gaan lopen
Ook wel zin in een keertje, ga ik morgen happenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een fancy pasta bolognaise. Was best lekker
En dan heb ik het net af, is het gelukt na gisteren en vanmiddag ermee klooien, en dan is het niet meer nodig.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt maar het klinkt lief
Dan wacht ik nog evenquote:
Levensgevaarlijk, gewoon binnen blijvenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar moet ik weer in het donker naar buiten met de scooter
ja kom ik misschien weer een hond tegen ofzo die het op mij voorzien heeftquote:Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, gewoon binnen blijven
Ja en je bent inmiddels krokant gebakken, dus extra smakelijkquote:Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kom ik misschien weer een hond tegen ofzo die het op mij voorzien heeft
maar tot nu toe nog geen enkele keer achterna gezetenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en je bent inmiddels krokant gebakken, dus extra smakelijk
Snap ik wel, smakelijke snackquote:Op donderdag 28 april 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
en zodra k de airco uitzet komt die naar mij toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |