Bordje spruitjes opeten en je bent helemaal klaar voor het volwassen bestaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me super volwassen en verantwoord enzo.
Moest je dan ook niet een of beide ouders een schone luier geven?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bordje spruitjes opeten en je bent helemaal klaar voor het volwassen bestaan.
Je moet er gewoon wat geld tegenaan gooien.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je dan ook niet een of beide ouders een schone luier geven?
O jaquote:Op donderdag 28 april 2022 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er gewoon wat geld tegenaan gooien.
Denk dat ballie netjes met haar handen boven de dekens slaapt.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gaat die duim wel het gaatje in als ze slaapt
het is 50 graden in Thailand. Dekens zijn geen optiequote:Op donderdag 28 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ballie netjes met haar handen boven de dekens slaapt.
Altijd deken.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is 50 graden in Thailand. Dekens zijn geen optie
quote:Op donderdag 28 april 2022 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is 50 graden in Thailand India. Dekens zijn geen optie
Hoe duimt ze dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ballie netjes met haar handen boven de dekens slaapt.
Gewoon super lenig, gewoon op dr teenduimquote:
Duimen is wat anders dan vingeren hè?quote:
Ik heb ook wel eens gezien dat ze een grote teen op de plek van de duim hadden genaaid, zag er niet erg sabbelbaar uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon super lenig, gewoon op dr teenduim
Lukt dat met een duim dan niet?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Duimen is wat anders dan vingeren hè?
Heb jij een abonnement op freaks of nature?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gezien dat ze een grote teen op de plek van de duim hadden genaaid, zag er niet erg sabbelbaar uit.
Gaat googelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een abonnement op freaks of nature?
quote:
Een FOK! abbo is toch ongeveer hetzelfde?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een abonnement op freaks of nature?
Heb ik niet, mis ik wat ?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een FOK! abbo is toch ongeveer hetzelfde?
Je kan mensen blokkeren zodat je hun onzingeblaat niet meteen ziet..quote:
maar altijd indirect nog in de quotesquote:Op donderdag 28 april 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan mensen blokkeren zodat je hun onzingeblaat niet meteen ziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |