F&S / [VIDEOLAND] MAFS USA: Season 13; Houston!quote:Op maandag 23 mei 2022 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wmb fijner dan alles in 1, dus als je er 1 opent wordt dat gewaardeerd.
Dan raak ik niet steeds teleurgesteld als er een MAFS USA update is en geen babynieuws van Ro en Ash.
Aangezien het weer zo’n achterlijke opzet is met RTL4 en Videoland wordt er hier niet gekeken. Succes ermee RTL.quote:HILVERSUM - In een speciale en gloednieuwe versie van ‘Married At First Sight - Match or Mistake’ wagen veertien singles een sprong in het diepe door te trouwen met iemand die ze nog nooit eerder hebben ontmoet. Dit nieuwe MAFS-seizoen is gebaseerd op de Australische en UK-versies, waarin groepsdynamiek een ontzettend belangrijke rol speelt en de koppels tijdens specialestay or leave-ceremonies kunnen aangeven of ze het experiment voortzetten of dat ze ermee willen stoppen. ‘Married At First Sight – Match or Mistake’ is vanaf maandag 22 augustus te zien bij Videoland en de eerste week als première bij RTL 4.
Ze moeten wel. De kijker holt hard weg bij commerciële tv en daar is waar de baantjes zitten. Die moeten natuurlijk wel veiliggesteld worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:01 schreef GereDathan het volgende:
Er komt een nieuw seizoen aan met een andere opzet:
[..]
Aangezien het weer zo’n achterlijke opzet is met RTL4 en Videoland wordt er hier niet gekeken. Succes ermee RTL.
De serie die vanaf vanavond te zien is, is echter zonder Carlo B. en zelfs zonder presentator in beeld:quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze moeten wel. De kijker holt hard weg bij commerciële tv en daar is waar de baantjes zitten. Die moeten natuurlijk wel veiliggesteld worden.
https://www.nu.nl/media/6(...)veel-meer-drama.htmlquote:Waar in de vorige seizoenen Carlo Boszhard aanwezig was om de kandidaten te introduceren en de koppels bij te staan tijdens hun huwelijk en de slotceremonie, is er nu geen presentator te zien. Wel is er een grotere rol voor de experts. Gedragsbioloog Patrick, seksuoloog Steven, matchmaker en psycholoog Lotte en (relatie)coach Marianne verzamelen alle gegevens van de kandidaten en maken (in hun ogen) de meest perfecte match. Ook keren ze later nog meerdere malen terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een + dat er geen Carlo is
Wow netjes, dank voor de tipquote:Op maandag 22 augustus 2022 07:05 schreef roos94 het volgende:
Eerste drie afleveringen staan er al op videoland
quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:00 schreef roos94 het volgende:
Ja ik vond Australische mafs echt verschrikkelijk veel gescripte drama en Kardashian achtige taferelen. Ben toen ook afgehaakt dus ben benieuwd wat dit wordt.Is het wel wat ander volk dan van dat Temptation Island-volk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een + dat er geen Carlo isOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hiermee ga je geen kijkers terugwinnen. Ik blijf geen streaming diensten aanschaffen. Prima dat je een Videoland hebt voor extra's en vooruitkijken, maar aan mij is het niet besteed.quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze moeten wel. De kijker holt hard weg bij commerciële tv en daar is waar de baantjes zitten. Die moeten natuurlijk wel veiliggesteld worden.
Het doet mij ontzettend denken aan programma's als "De Villa" (https://www.ad.nl/show/de(...)end-gedrag~a6629065/) van vroeger. Donder gewoon wat jonge mensen bij elkaar, ze gaan vanzelf aan elkaar frunniken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:46 schreef lily het volgende:
De enige buitenlandse versie die ik gezien heb is België, ook zonder presentator.
Ik vond dat erg prettig.
Verder begrijp ik dat deze keer alle koppels samen naar een lokatie gaan en bedoeld is om veel gedoe en drama te creëren?
Dat hoeft van mij niet zo. Alles voor de kijkcijfers. Nah.
Naar ik begrepen heb zijn alleen de eerste 3 afleveringen op RTL te bekijken, de overige afleveringen zijn alleen via Videoland te bekijken. Een eigen topic heeft dus niet zo veel zin.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:25 schreef Groepfunder het volgende:
Komt er net als bij B&B Vol Liefde een apart draadje voor onze videoland-kijkers?
Zonder Carlo is echt wel een pluspuntquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:47 schreef Dazalbest het volgende:
Yesssss zonder Carlo![]()
![]()
Ergens ben ik nog wel benieuwd..... vooral hoe de nieuwe opzet in Nederland werkt....
Aan de andere kant begin ik me wel steeds meer gruwelijk te ergeren aan al het gescripte, door productie gemanipuleerde, kandidaten belachelijk makende soort TV..... net als bij B&B vol liefde.....
Waarom kunnen ze dit soort programma's niet gewoon puur houden???
En indd qua types allemaal wannabees op TV.
Maar goed, zonder Carlo![]()
![]()
Ja volgens mij gaat het zo'n versie worden met blijven of vertrekken keuzes en dat ze dadelijk partner van een ander stel leuk gaan vinden.... maar dat vond ik in aussie na 1e seizoen ook wel neppig....quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:21 schreef DKUp het volgende:
Ziet eruit als MAFS Australië, bijna in staat om weer Videoland te nemen
Inderdaad jammer, zo'n hoog temptation weiland gehalte.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:01 schreef GereDathan het volgende:
Er komt een nieuw seizoen aan met een andere opzet:
[..]
Aangezien het weer zo’n achterlijke opzet is met RTL4 en Videoland wordt er hier niet gekeken. Succes ermee RTL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |