Juridisch zal dat niet meer kunnen, maar cancellen is iets van deze tijd toch? Of geldt dat niet voor klijkcijferkanonnen?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Bart.Messen het volgende:
Vinden jullie dat hij hiervoor alsnog een straf zou moeten krijgen?
Ja meid cancellen kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Juridisch zal dat niet meer kunnen, maar cancellen is iets van deze tijd toch? Of geldt dat niet voor klijkcijferkanonnen?
Stop eens met dat ‘meid’, slaat nergens op.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja meid cancellen kan altijd natuurlijk.
Oh sorry meid. Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stop eens met dat ‘meid’, slaat nergens op.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mijn mening is 180 graden gedraaid na de nuancering van Johan. Wat een eindbaas.Overal schijt aan.
Mijn mening is 180 graden gedraaid na de nuancering van Johan. Wat een eindbaas.Overal schijt aan.
People have to lighten up!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef asco het volgende:
De wereld staat in de fik. De maatschappij gaat heulemaal naar de verdomme maar er is Nationale OPHEF over een sterk verhaal van 50 jaar geleden van een bejaarde man.
DIT LAND.![]()
Gast heeft de uitzending niet eens gezien man.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gast heeft de uitzending niet eens gezien man.
O nee he... jij nog erbij.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Drekkoning het volgende:
Juridisch is heel simpel en objectief, Johan is niet strafbaar voor dit feit.
Cancellen kan idd altijd en is lekker hip. We shall see.
Je hebt de jankshow bij VI nog opstaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Haags het volgende:
Bij Jinek hebben ze het zwaar. Daar hebben ze slachtofferhulp nodig.
Hoiquote:
Hoort bij onze open, respectvolle samenleving!quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
Toch een rare trend, mensen die foutief gedrag afkeuren meteen "deugers" noemen
Hey bestie.quote:
Ik heb de memo gemist waar in stond dat deugen een slechte eigenschap is gewordenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hoort bij onze open, respectvolle samenleving!
Ja, maar deed me eigenlijk helemaal niksquote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Hey bestie.Heb jij ook weleens een kaars in iemands vagina gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |