Ik zat je nog te pingenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ah kak, nu is de TT hetzelfde. Daar ging iets mis
Ik weet niet of ik het nog aan kan passenquote:
En toch is het dan nog knap. En inderdaad, zo denk ik er ook over hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, is er een keus? Je bent samen in goede en slechte tijden
Had ik ook .... Gewoon Dees ff vragenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ah kak, nu is de TT hetzelfde. Daar ging iets mis
Nope dat kan alleen een blauwequote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog aan kan passen![]()
Niet dat mijn TT zo geweldig was geweest
Ik zie het nu pasquote:
KLB / Schijnheilige verontwaardiging rond Johan Derksen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Echt om te kotsen dit topicTV / [SBS6] Vandaag Inside #29 # FOPhef!
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Echt om te kotsen dit topicTV / [SBS6] Vandaag Inside #29 # FOPhef!
In KLB kan je die smerige zooi verwachten, maar in TV ...quote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KLB / Schijnheilige verontwaardiging rond Johan Derksen.
Deze dan?
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!quote:
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!
Vond het jaren terug al een irritante vage gast waar ik snel langs zapte, nooit een programma van gezienquote:
Ja ja ik weet de details ook niet maar Gijps neefje speelde toen in mn team ..quote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!
Waarom zeg je dan dat er niets gebeurd is?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ik weet de details ook niet maar Gijps neefje speelde toen in mn team ..
ik kijk het normaal ook bijna nietquote:Op woensdag 27 april 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vond het jaren terug al een irritante vage gast waar ik snel langs zapte, nooit een programma van gezien
Die walgelijke mannen denken boven alles en iedereen verheven te zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk het normaal ook bijna niet
irriteer me mateloos aan dergelijke types
Van mij mag ie samen met Ali B en die hele Voice meuk gecancelt wordenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk het normaal ook bijna niet
irriteer me mateloos aan dergelijke types
hier op fok dus ook blijkbaar als je sommige topics leestquote:Op woensdag 27 april 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die walgelijke mannen denken boven alles en iedereen verheven te zijn
ben wel een beetje boel klaar met al die BN-ersquote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij mag ie samen met Ali B en die hele Voice meuk gecancelt worden
Dit ja, daagquote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij mag ie samen met Ali B en die hele Voice meuk gecancelt worden
Wat is waar ... gisteren of vandaag ... Johan was geen lieverdje dat was toen al bekend , maar een avondje stappen dat kotsend afloopt met een zichzelf ontkleedde dame ... die bezopen was ...quote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat er niets gebeurd is?
Dat er een hoop malloten op FOK! rondlopen was bekend, maar als ik in de topic lees dat 95% pro Derksen is en dat zij de overige 5% maar jankerds vinden word ik daar wel een beetje boos/treurig van.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier op fok dus ook blijkbaar als je sommige topics leest
totaal geen idee hoeveel schade er wordt aangericht
kan er heeeel erg boos om worden
we gaan het nu niet afschuiven op het feit dat iemand zelf de kleren uit heeft gedaan?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is waar ... gisteren of vandaag ... Johan was geen lieverdje dat was toen al bekend , maar een avondje stappen dat kotsend afloopt met een zichzelf ontkleedde dame ... die bezopen was ...
ik ook Deisquote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat er een hoop malloten op FOK! rondlopen was bekend, maar als ik in de topic lees dat 95% pro Derksen is en dat zij de overige 5% maar jankerds vinden word ik daar wel een beetje boos/treurig van.
Flikker op met je gelul man, het is gewoon ongehoord en nu probeert hij zich er onderuit te praten.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is waar ... gisteren of vandaag ... Johan was geen lieverdje dat was toen al bekend , maar een avondje stappen dat kotsend afloopt met een zichzelf ontkleedde dame ... die bezopen was ...
Ze werken voor JDM.Die laat het ook maar toe.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flikker op met je gelul man, het is gewoon ongehoord en nu probeert hij zich er onderuit te praten.
Talpa had hem direct eruit moeten schoppenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flikker op met je gelul man, het is gewoon ongehoord en nu probeert hij zich er onderuit te praten.
Ow wow, mocht het dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
nee toen durfden die meiden de mond niet open te doenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
Er waren er veel meer fout in die periode .... volgens de huidige normen .... toen was het was losser
Johan Derksen bagatelliseert ook al weken het gedrag van Johnny.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
Er waren er veel meer fout in die periode .... volgens de huidige normen .... toen was het was losser
Iets heeft Chufi natuurlijk wel gelijk. De normen en waarden zijn veranderd de afgelopen tientallen jaren.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee toen durfden die meiden de mond niet open te doen
het is walgelijk
punt
Gijp zei net ook dat hij het allemaal maar zielig vond voor Marco.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Johan Derksen bagatelliseert ook al weken het gedrag van Johnny.
Man3, met dit soort uitspraken vraag je er toch ook gewoon zelf omquote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gijp zei net ook dat hij het allemaal maar zielig vond voor Marco.
"Die hebben we erin gestopt" vertelde hij gisteravondquote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
Gewoon een grap ... dronken vrouw wil neuken valt in slaap dus ze zetten een grote kaars tussen dr benen en gaan naar huis ...
Waarom een ban? Linkje?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
zo en als ik nu een ban krijg
helemaal prima
hoezo ban?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
zo en als ik nu een ban krijg
helemaal prima
Derksen zei laatst ook lachend dat hij wel een flesje GHB wilde.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Man3, met dit soort uitspraken vraag je er toch ook gewoon zelf om
Met sla en zalm.quote:
op je sandwichquote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Met sla en zalm.
Maar dat was vanmiddag
Vanavond gele rijst met kip en sate
man 3 wat zijn ze triest in TV echt walgelijk daarquote:Op woensdag 27 april 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Derksen zei laatst ook lachend dat hij wel een flesje GHB wilde.
De sla en de zalm ja, de rest nietquote:
ben je boos weg wat in tv ?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
man 3 wat zijn ze triest in TV echt walgelijk daar
als je het er niet mee eens bent ben je een jankerd en woke
wat een oprecht geschifte mensen
Sowieso man...dat geouwehoer ook van mannen van "goh mag ik dit of dat nog wel zeggen tegen een vrouw "...als je daar al bij na moet denken of het kan dan zal het wel niet kunnen..sukkels..quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
man 3 wat zijn ze triest in TV echt walgelijk daar
als je het er niet mee eens bent ben je een jankerd en woke
wat een oprecht geschifte mensen
er zijn ook vrouwen die daar meeposten en het allemaal grappig vindenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sowieso man...dat geouwehoer ook van mannen van "goh mag ik dit of dat nog wel zeggen tegen een vrouw "...als je daar al bij na moet denken of het kan dan zal het wel niet kunnen..sukkels..
Mag ik het in hem gieten?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Derksen zei laatst ook lachend dat hij wel een flesje GHB wilde.
Greys moet beter haar best doen voor een ban denk ikquote:
Oh dat zijn nog de ergste, er zitten hier ook bij soms met van die misogyne opmerkingen dat ik echt denk wtf...quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die daar meeposten en het allemaal grappig vinden![]()
![]()
ben echt zo boos
pas gehadquote:Op woensdag 27 april 2022 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Greys moet beter haar best doen voor een ban denk ik
Slaat het ooit écht ergens op de laatste tijden?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas gehad
en je wil niet weten waar dat op sloeg
Ook al .... welkomquote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas gehad
Chufi en FF ook ja,quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas gehad
En dat andere vanavondquote:
Dit ja, als ze zich dat al af moeten vragen snap je er echt geen zak van.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sowieso man...dat geouwehoer ook van mannen van "goh mag ik dit of dat nog wel zeggen tegen een vrouw "...als je daar al bij na moet denken of het kan dan zal het wel niet kunnen..sukkels..
Dat stond hier al ergensquote:Op woensdag 27 april 2022 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat andere vanavond
Wat at jij vandaag?
Stel je niet zo aan alsjeblieft.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die daar meeposten en het allemaal grappig vinden![]()
![]()
ben echt zo boos
haagsquote:Op woensdag 27 april 2022 22:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan alsjeblieft.
Dit is precies wat er mis is met een vrouw.
Ik wil het wetenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas gehad
Ik herhaal het zo als het moet. Sta er volledig achter. Sorry maar het is echt aanstelleritus.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
haags
serieus gewoon niet
en ik vraag je om dit niet weer te zeggen
kappen
fuck jou haagsquote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik herhaal het zo als het moet. Sta er volledig achter. Sorry maar het is echt aanstelleritus.
Maar ze had toch ook al een soort spierziekte toenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef mario390 het volgende:
man niet best naomi heeft
maagzevuren ofzo
Je staat achter penetratie met kaarsen?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik herhaal het zo als het moet. Sta er volledig achter. Sorry maar het is echt aanstelleritus.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze had toch ook al een soort spierziekte toen
Er heeft geen penetratie plaatsgevonden.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je staat achter penetratie met kaarsen?
Dit is precies wat er mis is met een man
Op FOK!? Wat denk je zelfquote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
Dames ... Vertel jullie ervaringen dan eens ...
hoezo Deis?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Het spijt me dat ik jullie heb teleurgesteld
Die penetratie was er niet ...quote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je staat achter penetratie met kaarsen?
Dit is precies wat er mis is met een man
komop manquote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Er heeft geen penetratie plaatsgevonden.
Maar snap wel waar dit vandaan komt bij de deugertjes.
O ook nog in de ontkenningsfase, je was erbij?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Komop manquote:Op woensdag 27 april 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
komop man
je bent toch niet zo dom dat je die eikels aanpaste verhaal gelooft
Nee dit verhaal komt bij Derksen zelf vandaan, hij heeft het gisteravond verteld en komt vanavond met de smoes dat hij de kaars russen haar benen heeft gezet.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, jij blijkbaar wel?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
O ook nog in de ontkenningsfase, je was erbij?
Ik heb nog steeds geen koningstaartjes gemaaktquote:
Wat hebbie gedaan??quote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Het spijt me dat ik jullie heb teleurgesteld
ow het echte verhaal hebben we vandaag gehoordquote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Komop man
Je bent toch niet zo dom dat je die eikels zwaar aangedikte verhaal gelooft?
Ja heel stoer verhaal. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dit verhaal komt bij Derksen zelf vandaan, hij heeft het gisteravond verteld en komt vanavond met de smoes dat hij de kaars russen haar benen heeft gezet.
En mensen die alsmaar met de woorden deugers en woke strooien zijn echt heel sneu.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen koningstaartjes gemaakt
Nee, dus kan jij zeggen dat het een verzonnen verhaal is? Ik kan dat namelijk niet omdat ik er 50 jaar geleden niet bij was.quote:
Ik hoop niet dat ze over 30 jaar iets over mij vindenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
Dames ... Vertel jullie ervaringen dan eens ...
Ik durf het zelfs te betwijfelen of er überhaupt een kaars in het spel is geweest. En wat er überhaupt allemaal van waar is.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow het echte verhaal hebben we vandaag gehoord
Ik ben nu heel erg teleurgesteldquote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen koningstaartjes gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
dan is hij nog triester dan dat hij al isquote:Op woensdag 27 april 2022 22:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik durf het zelfs te betwijfelen of er überhaupt een kaars in het spel is geweest. En wat er überhaupt allemaal van waar is.
Ik vond het maar matig bedacht allemaal. Zowel gister, als vandaag.
Damage control mijns inziens.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja heel stoer verhaal. Alles voor de kijkcijfers.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef mario390 het volgende:
wat is ponetratie met kaarsen?
is dat met kerze?
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nu heel erg teleurgesteld
TompoucenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Een sandwich met zalm, zalm komt ook wel een beetje in de buurt van oranje toch?quote:
Oepssssquote:
Ik reken het goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Een sandwich met zalm, zalm komt ook wel een beetje in de buurt van oranje toch?
Ik ookquote:
Yup, kerzequote:
Als het echt fake is wat wil ie volgens jou bereiken om dit in deze tijd te benoemen? Reuring? Kijkcijfers?quote:
Nou lekker relaxt eigenlijk, vanmorgen de oven schoon gemaakt, daarna naar de koninklijke familie op tv gekeken onder het genot van een tompouce en in de middag naar het centrum voor een drankje en hapje.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oepssss![]()
Ik was vandaag een beetje afwezig![]()
Heb je wel een leuke dag gehad dan?
Overal wordt het besproken... oud voetballer en even trainer van me en nu tv presentator in de Van de Mol stal heeft vroeger voordat geboren was een grote kerze tussen de benen van een naakt meisje gezet ...quote:Op woensdag 27 april 2022 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo wat bespreken ze in julie tv ?![]()
bij onz niet
Nee , ik kwam er vanmorgen vroeg achter dat er weer een launch was , en heb daar naar gekeken , tussendoor ook van alles in huis gedaan. Beetje een rommeldagje , wel lekker .quote:Op woensdag 27 april 2022 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou lekker relaxt eigenlijk, vanmorgen de oven schoon gemaakt, daarna naar de koninklijke familie op tv gekeken onder het genot van een tompouce en in de middag naar het centrum voor een drankje en hapje.
Heb jij nog iets bijzonders gedaan ook al ben je niet oranje gezind?
Krijg ik er ook stickerverwijderaar bij?quote:
Johnny een beetje vrij pleiten vermoed ikquote:Op woensdag 27 april 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup, kerze
[..]
Als het echt fake is wat wil ie volgens jou bereiken om dit in deze tijd te benoemen? Reuring? Kijkcijfers?
Ik houd van dat soort rommeldagjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , ik kwam er vanmorgen vroeg achter dat er weer een launch was , en heb daar naar gekeken , tussendoor ook van alles in huis gedaan. Beetje een rommeldagje , wel lekker .
Niet geslaagd dusquote:Op woensdag 27 april 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Johnny een beetje vrij pleiten vermoed ik
je trainer ? niet best wat die gedaan heeftquote:Op woensdag 27 april 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Overal wordt het besproken... oud voetballer en even trainer van me en nu tv presentator in de Van de Mol stal heeft vroeger voordat geboren was een grote kerze tussen de benen van een naakt meisje gezet ...
Heerlijkquote:
Denk dat het wel meevalt ... maar goed nu zou het fout zijn .... Ja trainer .. hij viel een paar keer in voor onze reguliere trainer (oom van Gijp) toen... Hij was speler van het 1e team.. maar was een harde en gemene verdediger die de pupillen leerde om te tacklenquote:Op woensdag 27 april 2022 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
je trainer ? niet best wat die gedaan heeft
Ik zag op een 2e scherm een juichende tegenstander langs rennen ... 2-1 verloren dus .. Maar hou die liga niet zo bijquote:
Keutelenquote:Op woensdag 27 april 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HeerlijkLekker een beetje rommelen en klungelen in huis , muziekje , heerlijk
Ik slap nog niet hoor, was bedoeld tegen andere slapersquote:Op woensdag 27 april 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte morgen op de zaak .. hoop dat die Hongaren teruggevonden zijn
Maar die ging net slapen, dat wordt morgen paaseieren Hongaren zoeken!quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die ging net slapen, dat wordt morgen paaseieren Hongaren zoeken!
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik slap nog niet hoor, was bedoeld tegen andere slapers
Koen is er nogquote:
Op m'n werk deze week een groep Hongaren op visite van onze ERP leverancier.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen is er nog![]()
Waar en hoe raak je Hongaren kwijt?
Mag hopen dat ze terug hotel zijn ..quote:Op woensdag 27 april 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op m'n werk deze week een groep Hongaren op visite van onze ERP leverancier.
Die zijn vandaag naar Amsterdam
En voor niemand thuisquote:Op woensdag 27 april 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HeerlijkLekker een beetje rommelen en klungelen in huis , muziekje , heerlijk
Hebben ze ook 1 blikje lauw bier bij zich?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op m'n werk deze week een groep Hongaren op visite van onze ERP leverancier.
Die zijn vandaag naar Amsterdam
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ze ook 1 blikje lauw bier bij zich?
Ik heb helemaal geen bier meer in huis, wel rum.quote:
Rumquote:Op woensdag 27 april 2022 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen bier meer in huis, wel rum.
Ik doe het vaak in de chocokoffie, momenteel echt een verslaving zo lekkerquote:
altijd als er rum is kom je kijken iddquote:Op woensdag 27 april 2022 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe het vaak in de chocokoffie, momenteel echt een verslaving zo lekker
Klinkt wel goed jaquote:Op woensdag 27 april 2022 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe het vaak in de chocokoffie, momenteel echt een verslaving zo lekker
Dat maak jij ervanquote:Op woensdag 27 april 2022 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
altijd als er rum is kom je kijken idd
Is het ook, maar nu ben ik aan de thee zonder rumquote:
Russische meisjes knippen ze doormidden omdat ze geen Chanel meer mogen kopen.Helemaal woest.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:43 schreef chufi het volgende:
Brits hoog kotst tegenwoordig in de handtas schijnt het op feestjes
Ja echt tis wat tegenwoordig ... Waar staat de kaars ?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Russische meisjes knippen ze doormidden omdat ze geen Chanel meer mogen kopen.Helemaal woest.
Ik stop met dat verhaal.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt tis wat tegenwoordig ... Waar staat de kaars ?
Gwyneth verkoopt kut kaarsenquote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Al 50 jaarquote:
Zo lang verkoopt ze die toch niet? Volgens mij een jaar of tien zoiets.quote:
Aansteken? Ik zou ze niet zo snel kopen als ik eerlijk benquote:
Is met haar eigenste vagina zuurgraad lucht.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aansteken? Ik zou ze niet zo snel kopen als ik eerlijk ben
Voor je raam vannacht?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In the wind lijkt me qua lucht beter.quote:
Salar heeft al gewonnen.quote:
Nog steeds gatverdammequote:Op donderdag 28 april 2022 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
Kost ook maar 65 euro.
[ afbeelding ]
Dan was het niet interressant genoeg ..quote:Op donderdag 28 april 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
heb geloof ik nu 3 weken niet gekijkt
Ze heeft nu ook een orgasme kaars . Dure shitquote:Op donderdag 28 april 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is met haar eigenste vagina zuurgraad lucht.
Het is nu 2022,welk gastje?quote:
2 keer ahoy.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
Man3
Dat gastje heb al een eigen show
mnn werkt niet
https://www.ziggogo.tv/nl(...)/location/65535.html
Omdat niemand meer kijktquote:Op donderdag 28 april 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
nee bijna geen meid meer ze zijn in
de laatste week zonder meid gewezen
of 1 misschien
OK straks ff rustquote:Op donderdag 28 april 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze dat
en deswegen kijken zo veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee Marioquote:Op donderdag 28 april 2022 00:49 schreef mario390 het volgende:
wat ik gelezen heb zijn de 3 van finale niet meer
in huis,stream is uit en geen idee wanneer ze zeggen wie
winnt maar Barbara, en somige andere zijn
in Hotel in Rio deze dagen gekomen vor finale
quote:Op woensdag 28 april 2021 14:21 schreef Domnivoor het volgende:
Jaaa het mag weer: met z'n allen in de rij staan voor de Zara![]()
wow je vergeet snel dat het vorig jaar qua sluiting toch langer duurdequote:
Hey een buitengebieden tweetquote:
Het schiet niet op hèquote:Op donderdag 28 april 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
@:Deisyy nog steeds aan het taartjes bakken
Nee, volgens mij bakt ze, eet ze het op en denkt dan o jee moet nog voor 40+ bakkenquote:
En wij maar honger lijdenquote:Op donderdag 28 april 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bakt ze, eet ze het op en denkt dan o jee moet nog voor 40+ bakken
Ja, had bewust al wat minder gegeten maar helaas/quote:
Ja. Ik ben al een heel eind. Dinsdag moet het klaar zijn, en dat gaat wel lukken als alles meezit.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had bewust al wat minder gegeten maar helaas/
Beetje opgeschoten met de verhuizing ?
Nog een druk weekend voor de boeg. Blijf je in dezelfde plaatst wonen?quote:Op donderdag 28 april 2022 08:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al een heel eind. Dinsdag moet het klaar zijn, en dat gaat wel lukken als alles meezit.
Hey Aoibhinquote:
Ja, en jaquote:Op donderdag 28 april 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een druk weekend voor de boeg. Blijf je in dezelfde plaatst wonen?
Hey Sodequote:
Oke, en okequote:
quote:Op d
onderdag 28 april 2022 07:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, ik kwam even zwaaien
En vergat toen te zwaaien
Dus;
Wat een gezelligheid. Doe de gr aan Nottekequote:Op donderdag 28 april 2022 08:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, de vakantie mooi afsluiten met een filmpje met notteke.
Groetjes terug roept ze vanaf de bank.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid. Doe de gr aan Notteke
Veel plezier jullie!quote:Op donderdag 28 april 2022 08:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, de vakantie mooi afsluiten met een filmpje met notteke.
Dankjewelquote:Op donderdag 28 april 2022 09:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier jullie!Welke film is het geworden?
quote:
quote:
Had ze die al gemaakt dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Bijna net zo goed als de koningstaart van Dees
Ik heb ook mazzelquote:Op donderdag 28 april 2022 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, de staatsloterij vindt mij ook lief vandaag
Ik heb net mijn lot terug
quote:
Hoiquote:
Wat ben je weer gul lieverdquote:Op donderdag 28 april 2022 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een hart nodig?
Ik ga die van mij wegdoen. Kan het je wel mailen.
Is gebruikt, werkt soms heel erg hard zonder dat je er wat voor hoeft te doen.
Het is weer goed ondertussen,quote:Op donderdag 28 april 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben je weer gul lieverd![]()
Is het weer foute boel
Vervelend, jij hebt het echt heel vaak.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weer goed ondertussen,
maar![]()
En hoe gaat het met jou?
Die heb ik hier laatst gepostquote:Op donderdag 28 april 2022 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van de Ghost Bird? Ik vind hem er maar eng uit zien![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk toch als je hiervan een nestje in je tuin hebtquote:Op donderdag 28 april 2022 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van de Ghost Bird? Ik vind hem er maar eng uit zien![]()
[ afbeelding ]
Nou als ze niks doen, dan wel misschienquote:Op donderdag 28 april 2022 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk toch als je hiervan een nestje in je tuin hebt
Wat zie jij als niets doen?quote:Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als ze niks doen, dan wel misschien
quote:
Voor mij niet echt leuk natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2022 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zie jij als niets doen?
Telt iedere keer dat je een hartverzakking krijgt als je schrikt van zo'n beest ook niet als iets doen?
Oeh die wil ik ook graag nog zien! De tweede dan, want de eerste en de hele zesdelige serie al wel gezienquote:Op donderdag 28 april 2022 09:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Downton Abbey is het geworden. Die wil ze graag zien.
Nou enquote:Op donderdag 28 april 2022 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh die wil ik ook graag nog zien! De tweede dan, want de eerste en de hele zesdelige serie al wel gezien
Nooit van gehoord en nooit gezien, wat een joekel zeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt vast gisteren de hele dag in de polonaise gelopenquote:
Opdonderen met al die onzinquote:Op donderdag 28 april 2022 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt vast gisteren de hele dag in de polonaise gelopen
Ik ben net vrolijkquote:Op donderdag 28 april 2022 12:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er is niks om vrolijk over te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |