Ik zat je nog te pingenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ah kak, nu is de TT hetzelfde. Daar ging iets mis
Ik weet niet of ik het nog aan kan passenquote:
En toch is het dan nog knap. En inderdaad, zo denk ik er ook over hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, is er een keus? Je bent samen in goede en slechte tijden
Had ik ook .... Gewoon Dees ff vragenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ah kak, nu is de TT hetzelfde. Daar ging iets mis
Nope dat kan alleen een blauwequote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog aan kan passen![]()
Niet dat mijn TT zo geweldig was geweest
Ik zie het nu pasquote:
KLB / Schijnheilige verontwaardiging rond Johan Derksen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Echt om te kotsen dit topicTV / [SBS6] Vandaag Inside #29 # FOPhef!
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Echt om te kotsen dit topicTV / [SBS6] Vandaag Inside #29 # FOPhef!
In KLB kan je die smerige zooi verwachten, maar in TV ...quote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KLB / Schijnheilige verontwaardiging rond Johan Derksen.
Deze dan?
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!quote:
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!
Vond het jaren terug al een irritante vage gast waar ik snel langs zapte, nooit een programma van gezienquote:
Ja ja ik weet de details ook niet maar Gijps neefje speelde toen in mn team ..quote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!
Waarom zeg je dan dat er niets gebeurd is?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ik weet de details ook niet maar Gijps neefje speelde toen in mn team ..
ik kijk het normaal ook bijna nietquote:Op woensdag 27 april 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vond het jaren terug al een irritante vage gast waar ik snel langs zapte, nooit een programma van gezien
Die walgelijke mannen denken boven alles en iedereen verheven te zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk het normaal ook bijna niet
irriteer me mateloos aan dergelijke types
Van mij mag ie samen met Ali B en die hele Voice meuk gecancelt wordenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk het normaal ook bijna niet
irriteer me mateloos aan dergelijke types
hier op fok dus ook blijkbaar als je sommige topics leestquote:Op woensdag 27 april 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die walgelijke mannen denken boven alles en iedereen verheven te zijn
ben wel een beetje boel klaar met al die BN-ersquote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij mag ie samen met Ali B en die hele Voice meuk gecancelt worden
Dit ja, daagquote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij mag ie samen met Ali B en die hele Voice meuk gecancelt worden
Wat is waar ... gisteren of vandaag ... Johan was geen lieverdje dat was toen al bekend , maar een avondje stappen dat kotsend afloopt met een zichzelf ontkleedde dame ... die bezopen was ...quote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat er niets gebeurd is?
Dat er een hoop malloten op FOK! rondlopen was bekend, maar als ik in de topic lees dat 95% pro Derksen is en dat zij de overige 5% maar jankerds vinden word ik daar wel een beetje boos/treurig van.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier op fok dus ook blijkbaar als je sommige topics leest
totaal geen idee hoeveel schade er wordt aangericht
kan er heeeel erg boos om worden
we gaan het nu niet afschuiven op het feit dat iemand zelf de kleren uit heeft gedaan?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is waar ... gisteren of vandaag ... Johan was geen lieverdje dat was toen al bekend , maar een avondje stappen dat kotsend afloopt met een zichzelf ontkleedde dame ... die bezopen was ...
ik ook Deisquote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat er een hoop malloten op FOK! rondlopen was bekend, maar als ik in de topic lees dat 95% pro Derksen is en dat zij de overige 5% maar jankerds vinden word ik daar wel een beetje boos/treurig van.
Flikker op met je gelul man, het is gewoon ongehoord en nu probeert hij zich er onderuit te praten.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is waar ... gisteren of vandaag ... Johan was geen lieverdje dat was toen al bekend , maar een avondje stappen dat kotsend afloopt met een zichzelf ontkleedde dame ... die bezopen was ...
Ze werken voor JDM.Die laat het ook maar toe.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flikker op met je gelul man, het is gewoon ongehoord en nu probeert hij zich er onderuit te praten.
Talpa had hem direct eruit moeten schoppenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flikker op met je gelul man, het is gewoon ongehoord en nu probeert hij zich er onderuit te praten.
Ow wow, mocht het dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
nee toen durfden die meiden de mond niet open te doenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
Er waren er veel meer fout in die periode .... volgens de huidige normen .... toen was het was losser
Johan Derksen bagatelliseert ook al weken het gedrag van Johnny.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
Er waren er veel meer fout in die periode .... volgens de huidige normen .... toen was het was losser
Iets heeft Chufi natuurlijk wel gelijk. De normen en waarden zijn veranderd de afgelopen tientallen jaren.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee toen durfden die meiden de mond niet open te doen
het is walgelijk
punt
Gijp zei net ook dat hij het allemaal maar zielig vond voor Marco.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Johan Derksen bagatelliseert ook al weken het gedrag van Johnny.
Man3, met dit soort uitspraken vraag je er toch ook gewoon zelf omquote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gijp zei net ook dat hij het allemaal maar zielig vond voor Marco.
"Die hebben we erin gestopt" vertelde hij gisteravondquote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
Gewoon een grap ... dronken vrouw wil neuken valt in slaap dus ze zetten een grote kaars tussen dr benen en gaan naar huis ...
Waarom een ban? Linkje?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
zo en als ik nu een ban krijg
helemaal prima
hoezo ban?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
zo en als ik nu een ban krijg
helemaal prima
Derksen zei laatst ook lachend dat hij wel een flesje GHB wilde.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Man3, met dit soort uitspraken vraag je er toch ook gewoon zelf om
Met sla en zalm.quote:
op je sandwichquote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Met sla en zalm.
Maar dat was vanmiddag
Vanavond gele rijst met kip en sate
man 3 wat zijn ze triest in TV echt walgelijk daarquote:Op woensdag 27 april 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Derksen zei laatst ook lachend dat hij wel een flesje GHB wilde.
De sla en de zalm ja, de rest nietquote:
ben je boos weg wat in tv ?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
man 3 wat zijn ze triest in TV echt walgelijk daar
als je het er niet mee eens bent ben je een jankerd en woke
wat een oprecht geschifte mensen
Sowieso man...dat geouwehoer ook van mannen van "goh mag ik dit of dat nog wel zeggen tegen een vrouw "...als je daar al bij na moet denken of het kan dan zal het wel niet kunnen..sukkels..quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
man 3 wat zijn ze triest in TV echt walgelijk daar
als je het er niet mee eens bent ben je een jankerd en woke
wat een oprecht geschifte mensen
er zijn ook vrouwen die daar meeposten en het allemaal grappig vindenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sowieso man...dat geouwehoer ook van mannen van "goh mag ik dit of dat nog wel zeggen tegen een vrouw "...als je daar al bij na moet denken of het kan dan zal het wel niet kunnen..sukkels..
Mag ik het in hem gieten?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Derksen zei laatst ook lachend dat hij wel een flesje GHB wilde.
Greys moet beter haar best doen voor een ban denk ikquote:
Oh dat zijn nog de ergste, er zitten hier ook bij soms met van die misogyne opmerkingen dat ik echt denk wtf...quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die daar meeposten en het allemaal grappig vinden![]()
![]()
ben echt zo boos
pas gehadquote:Op woensdag 27 april 2022 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Greys moet beter haar best doen voor een ban denk ik
Slaat het ooit écht ergens op de laatste tijden?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas gehad
en je wil niet weten waar dat op sloeg
Ook al .... welkomquote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas gehad
Chufi en FF ook ja,quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |