TS is een self-confessed proletariër.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:39 schreef Fox. het volgende:
Omdat deze zaak tot de verbeelding wekt en daardoor mensen emotioneel raakt, vooral met het begrip rond metoo. Het is een populair iets om je hier helemaal druk over te maken. Dat een grote groep mensen door chroom-6 kanker hebben gekregen, door asbest hartstikke dood zijn, door gelukzoekers worden geterroriseerd of dat mensen kapot zijn gemaakt door de belastingdienst spreekt mensen niet aan.
Ook daar staan mensen achter die moedwillig die keuze hebben gemaakt, maar daar zit niet genoeg beeldspraak en schuld achter. Eén viespeuk die in een dronke bui iets fout doet is wat Nederland wakker houdt. Dan hebben de proletariërs weer iets nietszeggend om zich over op te winden.
Je vergeet een ding. Derksen bekent het openlijk op tv en zegt er bij dat het niet goed te praten valt.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef laforest het volgende:
Whaboutism
Wat Derksen heeft gedaan is smerig en crimineel. Kun je andere zaken erbij halen, maar dat doet er niks aan af.
Doe ik er iets aan af dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef laforest het volgende:
Whaboutism
Wat Derksen heeft gedaan is smerig en crimineel. Kun je andere zaken erbij halen, maar dat doet er niks aan af.
Nee, daar stam ik niet vanaf.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je vergeet een ding. Derksen bekent het openlijk op tv en zegt er bij dat het niet goed te praten valt.
Al die anderen (Ali B, Marco, Sjonnie) staan glashard te ontkennen. Marco ligt op de grond te janken, Ali B. zoekt asiel in een of ander moslimland, en Sjonnie, tja...)
Nee, geef mij dan maar een man die het ruiterlijk toegeeft en zich er ook voor schaamt.
Mannetjes zoals jij stammen waarschijnlijk af van horken die legio keuken- en kamermeisjes hebben verkracht en er gewoon mee wegkwamen.
Ja, hij is dom, ik weet 't.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef Fok-it het volgende:
'hij geeft het tenminste toe' haha God wat een lege ziel ben je dan
Ik had van jou al wel weer zo'n reactie verwacht. Wat ben jij een ontzettend vervelend persoon eigenlijk?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef laforest het volgende:
Whaboutism
Toegegeven, meer eens dan onneens maar ik heb ze erger meegemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik had van jou al wel weer zo'n reactie verwacht. Wat ben jij een ontzettend vervelend persoon eigenlijk?
Natuurlijk wel. Maar jij zou het alleen nooit toegeven.quote:
Maar wel een vervelend persoon die hierin gelijk heeftquote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik had van jou al wel weer zo'n reactie verwacht. Wat ben jij een ontzettend vervelend persoon eigenlijk?
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:21 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen mod meer.
Wat voor een reactie? Het is feitelijk whataboutism, een type drogreden.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een keer een kaars in jouw kont stopt. 🖕quote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat voor een reactie? Het is feitelijk whataboutism, een type drogreden.
flagitium hominisquote:Op woensdag 27 april 2022 21:26 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een keer een kaars in jouw kont stopt. 🖕
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |