Oh absoluut niet. Maar als je dan toch wil biechten over het penetreren van chicks met kaarsen lijkt een talkshow mij niet het uitgelezen moment, ongeacht of het de dood van eerlijkheid betekent.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daarom gaat deze wereld ten onder; omdat eerlijkheid, openheid en oprechtheid bestraft wordt.
Alsof de rest van de wereld heilig is![]()
Ik vind dat best kunnen. Vooruitgang begint bij het erkennen van dergelijke fouten en er correct op reflecteren.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh absoluut niet. Maar als je dan toch wil biechten over het penetreren van chicks met kaarsen lijkt een talkshow mij niet het uitgelezen moment, ongeacht of het de dood van eerlijkheid betekent.
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik zou geen probleem hebben met zijn biecht als hij zijn eigen daad toen zelf iig ook keihard veroordeelde. Dat zou juist een stap voorwaarts zijn.
Maar nu was het de tijdsgeest en blijkbaar is het normaal dat je als 22-jarige dergelijke misdrijven begaat en moeten we daar niet te zwaar aan tillen en blablabla. En er werd ook over een hele respectloze manier over gepraat terwijl het slachtoffer het verhaal en zichzelf zou kunnen herkennen.
Derksen is natuurlijk ook een bejaarde provo hè. Term die jeugdige mensen sowieso niets meer zegt, maar dat verklaart wel een hoop mijns inziens.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij vrouwen van Johans leeftijd zie ik wel vaker een bijzondere internalisering van het bagatelliseren van grensoverschrijdend gedrag waar ze zelf net zo goed slachtoffer van zijn geweest.
Want anders was je preuts en niet seksueel vrij of zo.
En soms ook jonger als ze echt veel issues hebben.
Hij had beter zijn bek kunnen houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh absoluut niet. Maar als je dan toch wil biechten over het penetreren van chicks met kaarsen lijkt een talkshow mij niet het uitgelezen moment, ongeacht of het de dood van eerlijkheid betekent.
Eigenlijk is dat precies wat bekering inhoudt vind ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:55 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vind dat best kunnen. Vooruitgang begint bij het erkennen van dergelijke fouten en er correct op reflecteren.
Wat je nu doet impliceert volgens mij een absolute moraal en die bestaat niet. Als samenleving (waar dus ook oudere vrouwen onder vallen) bepalen we met z'n allen grotendeels hoe wij dit soort dingen zien. Alleen verschilt dat dus wel per persoon.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij vrouwen van Johans leeftijd zie ik wel vaker een bijzondere internalisering van het bagatelliseren van grensoverschrijdend gedrag waar ze zelf net zo goed slachtoffer van zijn geweest.
Want anders was je preuts en niet seksueel vrij of zo.
En soms ook jonger als ze echt veel issues hebben.
Nope. Andere landen mogen best wel laten zien dat ons land nog een hele lange weg te gaan heeft. Gezien Johan Derksen hierna gewoon vrolijk nog dagelijks zijn `jaren 60-hoofd' mag laten zien op tv.quote:
CNN?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:07 schreef quirina het volgende:
On Dutch tv it’s totally normal to laugh about sexual abuse and rape.
It isn't ?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:07 schreef quirina het volgende:
On Dutch tv it’s totally normal to laugh about sexual abuse and rape.
Jaquote:
Wie is dit nou weerquote:Op woensdag 27 april 2022 19:05 schreef Regilio_ het volgende:
John vd Heuvel ontmaskert onderstaande proleet nu gelukkig.
[ afbeelding ]
Karim Aachboun. Heeft eerder al geprobeerd John de Mol proberen af te persen.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Robin maakt zichzelf heel belangrijk.
[..]
Wie is dit nou weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |