Breezersletquote:Op woensdag 27 april 2022 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja hoor zat, alleen noemde we een dom wijf in de jaren 90 gewoon een slet als ze te veel gezopen had, nu gaan we lekker wokie wokie roepen dat het verkrachting is.
Zeker niet. Dat idee is op zichzelf al belachelijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef raptorix het volgende:
Over dit soort dingen moet je ook gewoon je waffel houden, iedereen die een beetje in de jaren 80/90 heeft geleefd zou volgens huidige maatstaven een massa verkrachter zijn.![]()
![]()
Big deal, het is nou niet zo dat ze met geweld verkracht werden, daarnaast nooit klachten gehoord.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker niet. Dat idee is op zichzelf al belachelijk.
Maar als je bewusteloos bent, is er juridisch dan sprake van dwang? Het zal vast wel een vorm van misbruik zijn hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor dat je als moderator zoiets uitspreekt zou ik even je huiswerk doen.
'Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp. Dit valt allemaal onder verkrachting. Ben ik verkracht? Je bent verkracht als iemand onder dwang jouw lichaam is binnengedrongen met een penis, vinger of een voorwerp'
En met een "flinke kaars".. lijkt me meer dan duidelijk.
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor dat je als moderator zoiets uitspreekt zou ik even je huiswerk doen.
'Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp. Dit valt allemaal onder verkrachting. Ben ik verkracht? Je bent verkracht als iemand onder dwang jouw lichaam is binnengedrongen met een penis, vinger of een voorwerp'
En met een "flinke kaars".. lijkt me meer dan duidelijk.
Het zit hem in de dwangcomponent. Die is in juridische zin niet aanwezig.quote:
Nu wel toch? Toen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.
How can I make this about me…quote:Op woensdag 27 april 2022 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Big deal, het is nou niet zo dat ze met geweld verkracht werden, daarnaast nooit klachten gehoord.
Als ik vroeger bij een meisje was dat out ging van de drank, ging ik echt geen seks met haar hebben. Als jij dat wel deed was je gewoon een gore smeerlap. Ook in de jaren '60, of '70, of '80 of '90.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb genoeg laveloze meisjes de tering geneukt, big deal, nooit klachten gehad achteraf.
Maar die nieuwe wet geldt nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Nu wel toch? Toen blijkbaar niet.
Edit: Met die nieuwe zedenwet.
Waarom moet ík hier nou weer op reageren. Ik heb niets zinnigs aan de discussie toe te voegen. Behalve dan dat een kaars daar niet voor bedoeld is.quote:
Ik dacht precies hetzelfde. Geld gekregen om aandacht af te leiden van het feit dat Johnny een vrouw heeft verkracht. Hoewel ik wel geloof dat Derksen dit heeft gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Genee is een mediahoer, niets minder.
De heren deden waarschijnlijk een mogelijk betaalde poging het misbruik van het zoontje van de baas een uitwasbeurt te geven.
Het resultaat; ze versterken de kritiek en voegen er nog een berg rotzooi aan toe.
Ik vond Derksen een goede peer, maar hij heeft zich hier wel onsterfelijk belachelijk mee gemaakt.
Mischien was het een doopkaars?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom moet ík hier nou weer op reageren. Ik heb niets zinnigs aan de discussie toe te voegen. Behalve dan dat een kaars daar niet voor bedoeld is.
Van het witte spul?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja hoor zat, alleen noemde we een dom wijf in de jaren 90 gewoon een slet als ze te veel gezopen had, nu gaan we lekker wokie wokie roepen dat het verkrachting is.
Alsof Derksen alles nog zuiver weet van vroeger (het is gewoon een smerige zuiplap geweest).quote:Op woensdag 27 april 2022 18:03 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Geld gekregen om aandacht af te leiden van het feit dat Johnny een vrouw heeft verkracht. Hoewel ik wel geloof dat Derksen dit heeft gedaan.
Misschien kijk ik teveel juridische series, maar ergens schrik ik hier toch wel van.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:52 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar als je bewusteloos bent, is er juridisch dan sprake van dwang? Het zal vast wel een vorm van misbruik zijn hoor, daar niet van.
In de nieuwe zedenwetgeving gaat verkrachting meer uit van of men redelijkerwijs had kunnen weten of er sprake was van consent.
Stoer zegquote:Op woensdag 27 april 2022 17:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb genoeg laveloze meisjes de tering geneukt, big deal, nooit klachten gehad achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |