Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Als dit al onder verkrachting valt dan had ik altijd een veel slechter beeld van een verkrachter.
Verkrachters kunnen dus ook gewoon toffe peren zijn.
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.
Exact. TS wat heb je hierop te zeggen? Als toffe peer Johan Derksen een kaars in jouw dochter steekt? Ik ben benieuwd naar je antwoord. Ik denk dat je hem alle hoeken van de rechtszaal zal laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Omdat je een fan van Derksen bent. Behalve als je eigen dochter zo behandeld zou worden, dan heeft hij wel iemand verkracht.
Voor dat je als moderator zoiets uitspreekt zou ik even je huiswerk doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is het wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Wat is verkrachting?
Verkrachting is het seksueel binnendringen van het lichaam onder dwang. Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp. Dit valt allemaal onder verkrachting.
Kwestie van genoeg spuug en kracht, dan past alles.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In een reet past dat niet, in een kut makkelijk.
Eg wel! Pussy...quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In een reet past dat niet, in een kut makkelijk.
ow ja?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef raptorix het volgende:
Over dit soort dingen moet je ook gewoon je waffel houden, iedereen die een beetje in de jaren 80/90 heeft geleefd zou volgens huidige maatstaven een massa verkrachter zijn.![]()
![]()
Alleen maar omdat zijn lever smeekte om te stoppenquote:
Ja hoor zat, alleen noemde we een dom wijf in de jaren 90 gewoon een slet als ze te veel gezopen had, nu gaan we lekker wokie wokie roepen dat het verkrachting is.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ow ja?
Heb jij ook een verhaaltje?
Ja nee ja, dan wel ja! Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat er met geen woord wordt gerept over het feit dat de beide jonge vrouwen zich bewusteloos hadden gezopen. Als ze straal bezopen onder een auto waren gelopen, die om hun te ontwijken was verongelukt waarbij b.v. een kind zwaargewond of erger was geraakt zou hun gedrag opeens wel onder de noemer * dat kun je toch niet maken * vallen.
Natuurlijk hebben mannen het maar te laten om misbruik te maken van een bezopen vrouw. Dat neemt het feit niet weg dat die bezopen vrouw zelf ook verkeerd bezig was.
En daar hoor je niks over want dat valt dan onder de noemer : blaming the victim. En dat is ook wel zo maar toch.... ergens vind ik dat er iets niet klopt.....
Ik denk dat dit wel wat meer uitleg behoeft, want iemand een slet roepen zie ik persoonlijk niet als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja hoor zat, alleen noemde we een dom wijf in de jaren 90 gewoon een slet als ze te veel gezopen had, nu gaan we lekker wokie wokie roepen dat het verkrachting is.
Ik heb genoeg laveloze meisjes de tering geneukt, big deal, nooit klachten gehad achteraf.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel wat meer uitleg behoeft, want iemand een slet roepen zie ik persoonlijk niet als verkrachting.
Verkrachters zijn juist vaak geen vieze enge mannen, maar de toffe peren die je maar al te goed kent, en die je vriend, vader, broer, oom en vriend van de familie zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Als dit al onder verkrachting valt dan had ik altijd een veel slechter beeld van een verkrachter.
Verkrachters kunnen dus ook gewoon toffe peren zijn.
Ter aanvulling. Niet alleen onder dwang maar ook ongewenst of zonder toestemming valt daaronder.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is het wel.
[..]
Wat is verkrachting?
Verkrachting is het seksueel binnendringen van het lichaam onder dwang. Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp. Dit valt allemaal onder verkrachting.
Iemand was een slet als diegene met de halve stad naar bed ging. Niet als deze out ging van de drank en iemand een voorwerp gebruikte om haar te penetreren als ze buiten bewustzijn was.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja hoor zat, alleen noemde we een dom wijf in de jaren 90 gewoon een slet als ze te veel gezopen had, nu gaan we lekker wokie wokie roepen dat het verkrachting is.
..... wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat er met geen woord wordt gerept over het feit dat de beide jonge vrouwen zich bewusteloos hadden gezopen. Als ze straal bezopen onder een auto waren gelopen, die om hun te ontwijken was verongelukt waarbij b.v. een kind zwaargewond of erger was geraakt zou hun gedrag opeens wel onder de noemer * dat kun je toch niet maken * vallen.
Natuurlijk hebben mannen het maar te laten om misbruik te maken van een bezopen vrouw. Dat neemt het feit niet weg dat die bezopen vrouw zelf ook verkeerd bezig was.
En daar hoor je niks over want dat valt dan onder de noemer : blaming the victim. En dat is ook wel zo maar toch.... ergens vind ik dat er iets niet klopt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |