Zou echt stuk gaan als die nu zo'n grapje maakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
Weten we trouwens zeker dat die mevrouw Akwasi niet was?
Wiequote:Op woensdag 27 april 2022 21:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen we het weer hebben over de mol jr
Heeft waarschijnlijk gewoon gelijk.quote:
Nee dat niet. Maar misschien kunnen ze daar morgen aandacht aan besteden. Nodigen ze Patries uit als gast.quote:
Dat weet @maxi-musquote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wie was de keeper van Veendam destijds?
Niet zo'n rare conclusie van die mensen als hij zelf vertelt dat hij die kaars in d'r vagina heeft geduwd.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon tussen haar benen, meer niet.
Mensen die hem een verkrachter hebben genoemd zijn erg voorbarig geweest
Onanaquote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Barry Ditewigquote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat zei hij dus niet hequote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo'n rare conclusie van die mensen als hij zelf vertelt dat hij die kaars in d'r vagina heeft geduwd.
die zal wel dood zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat gaat wel weer wat verder dan zo'n kaars.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet @:maxi-mus
Die is er al helemaal ingedoken
Die had wat anders in ze maagquote:Op woensdag 27 april 2022 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal de keeper van Den Haag niet zijn geweest.
Klaasgodquote:Op woensdag 27 april 2022 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die zal wel dood zijn
wat meldi die mongool dan
ik heb dat vi niet aanstaan
Die staat Prins Berhard ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:51 schreef Bolasie het volgende:
Een Prins Bernhard bril staat Gijp niet.
Schrijft stukjes op rtlnieuws blijkbaar.quote:
DIE DERKSEN IS EEN VUILE TIEVES LEUGENAARquote:Derksen nuanceert uitspraken over dronken vrouw met kaars: ‘Kaars stond tussen haar benen, niet gepenetreerd’
Johan Derksen heeft in de uitzending vanDIE DERKSE Vandaag Inside gereageerd op alle commotie over zijn bekentenis in het programma gisteravond. Derksen vertelde toen dat hij vroeger, toen hij nog voetbalde, een dronken, bewusteloze vrouw met een kaars heeft gepenetreerd.
showredactie 27-04-22, 21:48
Nu nuanceert hij die uitspraken. ,,Het was zo’n hele grote 1000-uren kaars, op zo’n grote sokkel. Die waren toen heel populair. Die hebben we tussen haar benen gezet. Die stond zo de lucht in. Ik heb haar daarmee niet gepenetreerd. Maar het blijft onbeschaafd. Maar ik heb aan willen tonen, dat het tijdsbeeld zo was. Nu wordt je daarvoor neergesabeld.’’
Dat zijn de enige die nog willen langskomen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:52 schreef potjecreme het volgende:
Waarom komen er toch steeds van dit soort wijven daar. Nu mis ik Roos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |