Toestemming?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook kwalijk, dat er geen Nederlands woord voor meer 'consent' bestaat, alsof het een heel nieuwe uitvinding is.
Derksen
Als het klopt wat hij zegt was de dame in kwestie dus al naakt, als ze gekleed was schuif je geen kaars naar binnen lijkt me.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een grote kaars ook echt.Dan moet je wel echt enorm je best doen om zo'n ding naar binnen te proppen.
Wederzijdse goedkeuring, of inderdaad toestemming.quote:
Wie zei beestachtig dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee das idd wrang als je dat doet.
Maar iemand zei dat bewusteloos iemand achterlaten al beestachtig is. We worden ook wel een stel zeikende wijven met zijn allen hoor.
Dronken lui gaan nu eenmaal hun roes uitslapen, is dat ook al fout dan.
Nu maar hopen dat het geen druipkaars was.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze die kaars eerst even steriel hebben gemaakt?
Hoe lang zal het er in hebben gezeten. Iets met smelten van kaarsvetquote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iemand bewusteloos achterlaten met een kaars in vagina kan hele gevaarlijke infecties opleveren
Duiveltje heeft ervaring met vreemde voorwerpen in bepaalde gaten plaatsenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
En dit is natuurlijk weer een typisch ding in deze tijd. Iemand is eerlijk en heeft wat gedaan tijdens een dronken avond 50 jaar terug en bekent dat eerlijk op tv en iedereen springt erop om te deugen en er wat van te vinden.
Flikker toch op mensen.
Verkrachting was lollig in de jaren '60?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat er in een gemiddeld studentenhuis ergere dingen gebeuren.
Dit was in die tijd gewoon "lollig", mensen zouden toch ook eens moeten weten wat context betekent.
Ja maar je mag daar alleen maar een oordeel over vellen als je zelf een kaars in je reet hebt gehad.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Dit was in die tijd gewoon "lollig", mensen zouden toch ook eens moeten weten wat context betekent.
Kijk niet met de ogen van nu naar dit soort verhalen.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Duiveltje heeft ervaring met vreemde voorwerpen in bepaalde gaten plaatsen
Dan nog moet het een vrij brede vagina zijn geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het klopt wat hij zegt was de dame in kwestie dus al naakt, als ze gekleed was schuif je geen kaars naar binnen lijkt me.
Sodeflikker toch opquote:Op woensdag 27 april 2022 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk niet met de ogen van nu naar dit soort verhalen.
Lijkt me echt super lollig om met een kater in je kop en een dikke kaars in je kut wakker te worden. Misschien kun je de context even uitleggen anders?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeft niet, als ie maar goed nat is. En het zal nou ook wel weer niet een doopkaars zijn geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog moet het een vrij brede vagina zijn geweest.
Ik denk dat ik me in eerste instantie zou afvragen wat ik de vorige avond in hemelsnaam allemaal uitgevreten heb. Het zou sowieso niet de eerste keer zijn dat ik ergens wakker word en me totaal niks meer kan herinneren van de vorige avond.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Lijkt me echt super lollig om met een kater in je kop en een dikke kaars in je kut wakker te worden. Misschien kun je de context even uitleggen anders?
Dat is me ook wel eens overkomen ja, en ik vond dat altijd superkut. Dat je dan later al je beschamende acties moet horen van anderen. Als vrouw wakker worden met een kaars in je lichaamsholte is wat dat betreft echt wel next level. Hoe zou jij het vinden als je wakker zou worden met een uitgelubberd kontgat?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me in eerste instantie zou afvragen wat ik de vorige avond in hemelsnaam allemaal uitgevreten heb. Het zou sowieso niet de eerste keer zijn dat ik ergens wakker word en me totaal niks meer kan herinneren van de vorige avond.
Ja, je mag nu wel opkankeren, lul.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:20 schreef Duiveltja het volgende:
Achteraf gezien is het met de huidige giftige woke en lange tenen samenleving niet slim geweest om dit verhaal te vertellen.
Het geeft de deugmongooltjes op twitter en linkedIN etc wel weer wat voer om het over zichzelf te laten gaan.
Teringquote:
Even aansteken en in zijn eigen vuur houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar als je vingert of seks hebt dan is dat toch ook vaak niet steriel?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Goed nat suggereert seksuele opwinding. Zou ze ook verkracht zijn?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoeft niet, als ie maar goed nat is. En het zal nou ook wel weer niet een doopkaars zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |