abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204554949
Gewoon ontslaan en door.
pi_204554950
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar dat maakt het ook in de jaren '60 niet normaal om een grote kaars in de kut van een bewusteloze vrouw te stoppen.
Grote groepen mensen vonden toen dat alles kon op seksueel gebied. Er kwamen vrouwen in de media vertellen dat ze sex met een hond hadden, zie je dat nu al voor je?
Gewoon totaal andere tijden.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_204554952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar dat maakt het ook in de jaren '60 niet normaal om een grote kaars in de kut van een bewusteloze vrouw te stoppen.
Het is niet normaal nee. Maar dat iets wat een ander doet niet normaal is, is doodgewoon.
-nee-
pi_204554955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Grote groepen mensen vonden toen dat alles kon op seksueel gebied. Er kwamen vrouwen in de media vertellen dat ze sex met een hond hadden, zie je dat nu al voor je?
Bij bewustzijn ja, dat is het hele punt.
pi_204554958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Als het heel normaal was zou hij het zelf 50 jaar later ook niet als anekdote aanhalen. Dus het is niet heel normaal. En daarvoor hoef je het niet zelf ervaren te hebben. Waarom stelt iedereen die vraag toch?
Aan de andere kant is het ook weer niet zoveel ophef waard.
Vind je het verhaal van Johnny schokkender dan dit?
pi_204554960
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Maar dat waren toen ook wel rariteiten hoor. Niet dat dat toen normaal was. Maar men was wel wat vrijer dan nu. Stukken vrijer eigenlijk.
pi_204554962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daarom neem ik het Genee, Gijp en Braboneger net zo kwalijk zo niet kwalijker. Onbegrijpelijke reactie.
Ja, we doen het allemaal perfect achteraf gezien. Ga er maar eens zitten, en begin dan met je vingertje te wijzen als Gijp begint te lachen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 14:44:15 #183
5428 crew  miss_sly
pi_204554966
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou ja dat is me ook weleens overkomen. In bed beland met een griet te dronken en in slaap gevallen wakker worden en allebei niks meer weten maar nog wel de boel half vastgeplakt erin.
Dat gebeurde, vonden we achteraf beide niet erg.
Maar ja had het n deze dagen achter af bij spijt zo een verkeachtingsaanklacht kunnen zijn.
Achteraf spijt en een verkrachtingsaanklacht is de nieuwe 'och wij arme mannen kunnen en mogen niets meer' terwijl het echt zelden voorkomt. Natuurlijk zal het best gebeuren, en vrouwen die dat doen zijn m.i. ook ontzettend fout bezig.

Maar jouw voorbeeld lijkt op geen enkele manier op het met een kaars in haar vagina achterlaten van een bewusteloze vrouw.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204554972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Als het heel normaal was zou hij het zelf 50 jaar later ook niet als anekdote aanhalen. Dus het is niet heel normaal. En daarvoor hoef je het niet zelf ervaren te hebben. Waarom stelt iedereen die vraag toch?
Aan de andere kant is het ook weer niet zoveel ophef waard.
Meneer Derksen mag alles en iedereen maar kwetsen, maar owee als daar ophef over ontstaat.

Ik blijf erbij, goed voor de kijkcijfers.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_204554974
Verbazingwekkend verhaal, maar van zijn laatste biografie begreep ik dat hij nog wel meer vrouwonvriendelijke dingen in die tijd heeft gezegd, die de krant hebben gehaald.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204554975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar dat waren toen ook wel rariteiten hoor. Niet dat dat toen normaal was. Maar men was wel wat vrijer dan nu. Stukken vrijer eigenlijk.
En dat was in bepaalde opzichten ook juist wel goed. Vaak werkt schouders ophalen en weer door beter dan eindeloos over trauma's doorlullen. @Marsenal is daar ook een goed voorbeeld van.

Maarja we leven in een andere tijd en dat is niet de huidige mindset.
  Vis een optie? woensdag 27 april 2022 @ 14:46:31 #187
70532 loveli
N
pi_204554980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:35 schreef Stepperoller het volgende:
Blijkbaar is het nog een zeer moeilijk concept dat het ontbreken van consent het kwalijke is. Iedereen blijft maar doorhameren op rondneuken :')
Ook kwalijk, dat er geen Nederlands woord voor meer 'consent' bestaat, alsof het een heel nieuwe uitvinding is.

Derksen :r
crap in = crap out
pi_204554981
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind hier dat wat Derksen zegt wel hout snijdt,
Wie heeft in de jeugd niet wat sexuele escapades meegemaakt. En nu hypocriet reageren legt die ader mooi bloot.
Ik vind dat van de kaars nog niet zo heel schokkend, maar wel verontrustend hoe ie in algemeen stelt dat het eigenlijk normaal was en iedereen zoiets wel gedaan heeft. Dan heb je wel beetje gekke kijk op dingen.
pi_204554982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vind je het verhaal van Johnny schokkender dan dit?
Eerlijk gezegd denk ik dat hij wat dat verhaal betreft "genaaid" is. Heb het niet helemaal goed gevolgd hoor.

Niet dat hij zo'n braverd is. Een vriendin van mij heeft wel eens sex met hem gehad op vakantie. Maar dat ging wel heel vrijwillig en hij was gewoon een aardige gast. Heeft ze absoluut geen spijt van. Ik zie hem niet als aanrander/verkrachter. Maar ik ken hem verder ook niet hoor. Weet wel dat het tegenwoordig heel makkelijk is om het anderen moeilijk te maken op deze manier.
pi_204554983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Iedereen die een ander wil opleggen wat hij of zij moet kijken is heel fout.
De wil opleggen, zoals een kaars bij een bewusteloze vrouw inbrengen?
pi_204554989
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Achteraf spijt en een verkrachtingsaanklacht is de nieuwe 'och wij arme mannen kunnen en mogen niets meer' terwijl het echt zelden voorkomt. Natuurlijk zal het best gebeuren, en vrouwen die dat doen zijn m.i. ook ontzettend fout bezig.

Maar jouw voorbeeld lijkt op geen enkele manier op het met een kaars in haar vagina achterlaten van een bewusteloze vrouw.
Dat weet ik niet, ze waren allebei dronken en pastout. Er hing al in de lucht dat er seks ging komen maar het einde niet halen. Die kaars is alleen wel wat vernederend. Of kan vernederend overkomen.
Maar iemand onderkotsen is ook vernederend.
En nou ja het is een wrange grap in die wilde tijd en best wel beschamend achteraf maar niet cancelwaardig.
Vakman pur sang
pi_204554990
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ook het feit dat ze iemand bewusteloos achterlaten is al raar. En er dan ook nog even een kaars insteken, waar zit dan je verstand vraag ik me af :{
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_204554995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:46 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Ik vind dat van de kaars nog niet zo heel schokkend, maar wel verontrustend hoe ie in algemeen stelt dat het eigenlijk normaal was en iedereen zoiets wel gedaan heeft. Dan heb je wel beetje gekke kijk op dingen.
In zijnnwereld met voetbalheldjes hè.
Vakman pur sang
pi_204554998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat hij wat dat verhaal betreft "genaaid" is. Heb het niet helemaal goed gevolgd hoor.

Niet dat hij zo'n braverd is. Een vriendin van mij heeft wel eens sex met hem gehad op vakantie. Maar dat ging wel heel vrijwillig en hij was gewoon een aardige gast. Heeft ze absoluut geen spijt van. Ik zie hem niet als aanrander/verkrachter. Maar ik ken hem verder ook niet hoor. Weet wel dat het tegenwoordig heel makkelijk is om het anderen moeilijk te maken op deze manier.
Zo sta ik er ook in. Bij verhalen als van Johnny denk ik: Tja kut voor je maar dan moet je zelf ook maar nuchter blijven. Als je allebei totaal de weg kwijt bent dan kan er weleens wat gebeuren wat je achteraf beteurt.

En ik geloof niet dat hij haar bewust gedrogeerd heeft.

Maar bij Derksen lijkt het erop dat hij in zelf nog vrij nuchtere staat een bewusteloze vrouw heeft aangerand. Ja ik vind dat dan toch kwalijker.
pi_204555003
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:48 schreef Canopus het volgende:

[..]
Ook het feit dat ze iemand bewusteloos achterlaten is al raar. En er dan ook nog even een kaars insteken, waar zit dan je verstand vraag ik me af :{
Nou ja bewusteloos. Gewoon dronken in slaap vallen is niet hetzelfde als bewusteloos volgens mij.
Vakman pur sang
pi_204555013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:46 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Tijden veranderen. Vroeger was je als kind als de dood voor de politie, tegenwoordig wordt een overval op een winkel of het aanvallen van een politieagent soms afgedaan als een "kwajongensstreek",
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_204555023
Die wordt echt niet van de buis gehaald anders is het einde programma
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 14:54:17 #198
5428 crew  miss_sly
pi_204555028
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou ja bewusteloos. Gewoon dronken in slaap vallen is niet hetzelfde als bewusteloos volgens mij.
Ze was in ieder geval niet in staat om ermee in te stemmen dat er een kaars werd ingebracht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204555046
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze was in ieder geval niet in staat om ermee in te stemmen dat er een kaars werd ingebracht.
Het zou ergens ook wel prettig zijn als die vrouw er nu nog mee naar buiten komt. Maarja zo beschamend dat ze het waarschijnlijk niet zal doen.
  woensdag 27 april 2022 @ 14:57:48 #200
117098 Hathor
Effe niet
pi_204555052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch als ik het fragment kijk lijkt het ook weer niet alsof hij er heel trots op is. Vraag me af of hij wel meer het boetekleed had aangetrokken als zijn tafelgenoten anders hadden gereageerd? Die maakten er ook wel direct een grap van. Op zich snap ik ook nog wel zijn punt dat je in je jeugd soms dingen doet die je op latere leeftijd niet meer zou doen, en het is wel waar dat er toen nog wel een andere tijdsgeest heerste. Maar dat neemt niet weg dat hij wel zou kunnen aangeven dat hij het nu nooit meer zou doen. Doordat ze er zo lacherig over deden, krijg je toch het idee dat je zoiets best kan en dat het zelfs grappig is, terwijl het dat niet is. Het kan natuurlijk best dat deze vrouwen er geen trauma van opgelopen hebben en het zelf ook als slecht verhaal vertellen op feestjes, maar je weet niet hoe iemand reageert op zoiets, sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen, dus gewoon niet doen.
Hij zegt ook letterlijk dat hij er niet trots op is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')