Nee das idd wrang als je dat doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval niet in staat om ermee in te stemmen dat er een kaars werd ingebracht.
Iemand bewusteloos achterlaten met een kaars in vagina kan hele gevaarlijke infecties opleverenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee das idd wrang als je dat doet.
Maar iemand zei dat bewusteloos iemand achterlaten al beestachtig is. We worden ook wel een stel zeikende wijven met zijn allen hoor.
Dronken lui gaan nu eenmaal hun roes uitslapen, is dat ook al fout dan.
Dit was jaren 50 oid dus grote kans dat die dood isquote:Op woensdag 27 april 2022 14:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou ergens ook wel prettig zijn als die vrouw er nu nog mee naar buiten komt. Maarja zo beschamend dat ze het waarschijnlijk niet zal doen.
Dat zou er nog bij moeten komen…quote:Op woensdag 27 april 2022 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij zegt ook letterlijk dat hij er niet trots op is.
Jij blijft gewoon zitten als een bezopen wijf je onderkotst? Als ik iets smerig vind dan is het wel menselijk braaksel, ik zou hem meteen gesmeerd zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar iemand zei dat bewusteloos iemand achterlaten al beestachtig is. We worden ook wel een stel zeikende wijven met zijn allen hoor.
Als het een leeftijdsgenoot van Derksen was zal dat wel meevallen toch? Levensverwachting ligt boven de 80 tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit was jaren 50 oid dus grote kans dat die dood is
Nou zou me al niet laten onderkotsen en hem idd ook meteen peren.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon zitten als een bezopen wijf je onderkotst? Als ik iets smerig vind dan is het wel menselijk braaksel, ik zou hem meteen gesmeerd zijn.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iemand bewusteloos achterlaten met een kaars in vagina kan hele gevaarlijke infecties opleveren
Infecties?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iemand bewusteloos achterlaten met een kaars in vagina kan hele gevaarlijke infecties opleveren
Toestemming?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook kwalijk, dat er geen Nederlands woord voor meer 'consent' bestaat, alsof het een heel nieuwe uitvinding is.
Derksen
Als het klopt wat hij zegt was de dame in kwestie dus al naakt, als ze gekleed was schuif je geen kaars naar binnen lijkt me.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een grote kaars ook echt.Dan moet je wel echt enorm je best doen om zo'n ding naar binnen te proppen.
Wederzijdse goedkeuring, of inderdaad toestemming.quote:
Wie zei beestachtig dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het geen druipkaars was.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze die kaars eerst even steriel hebben gemaakt?
Hoe lang zal het er in hebben gezeten. Iets met smelten van kaarsvetquote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Duiveltje heeft ervaring met vreemde voorwerpen in bepaalde gaten plaatsenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
En dit is natuurlijk weer een typisch ding in deze tijd. Iemand is eerlijk en heeft wat gedaan tijdens een dronken avond 50 jaar terug en bekent dat eerlijk op tv en iedereen springt erop om te deugen en er wat van te vinden.
Flikker toch op mensen.
Verkrachting was lollig in de jaren '60?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat er in een gemiddeld studentenhuis ergere dingen gebeuren.
Dit was in die tijd gewoon "lollig", mensen zouden toch ook eens moeten weten wat context betekent.
Ja maar je mag daar alleen maar een oordeel over vellen als je zelf een kaars in je reet hebt gehad.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Dit was in die tijd gewoon "lollig", mensen zouden toch ook eens moeten weten wat context betekent.
Kijk niet met de ogen van nu naar dit soort verhalen.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Duiveltje heeft ervaring met vreemde voorwerpen in bepaalde gaten plaatsen
Dan nog moet het een vrij brede vagina zijn geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het klopt wat hij zegt was de dame in kwestie dus al naakt, als ze gekleed was schuif je geen kaars naar binnen lijkt me.
Sodeflikker toch opquote:Op woensdag 27 april 2022 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk niet met de ogen van nu naar dit soort verhalen.
Lijkt me echt super lollig om met een kater in je kop en een dikke kaars in je kut wakker te worden. Misschien kun je de context even uitleggen anders?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeft niet, als ie maar goed nat is. En het zal nou ook wel weer niet een doopkaars zijn geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog moet het een vrij brede vagina zijn geweest.
Ik denk dat ik me in eerste instantie zou afvragen wat ik de vorige avond in hemelsnaam allemaal uitgevreten heb. Het zou sowieso niet de eerste keer zijn dat ik ergens wakker word en me totaal niks meer kan herinneren van de vorige avond.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Lijkt me echt super lollig om met een kater in je kop en een dikke kaars in je kut wakker te worden. Misschien kun je de context even uitleggen anders?
Dat is me ook wel eens overkomen ja, en ik vond dat altijd superkut. Dat je dan later al je beschamende acties moet horen van anderen. Als vrouw wakker worden met een kaars in je lichaamsholte is wat dat betreft echt wel next level. Hoe zou jij het vinden als je wakker zou worden met een uitgelubberd kontgat?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me in eerste instantie zou afvragen wat ik de vorige avond in hemelsnaam allemaal uitgevreten heb. Het zou sowieso niet de eerste keer zijn dat ik ergens wakker word en me totaal niks meer kan herinneren van de vorige avond.
Ja, je mag nu wel opkankeren, lul.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:20 schreef Duiveltja het volgende:
Achteraf gezien is het met de huidige giftige woke en lange tenen samenleving niet slim geweest om dit verhaal te vertellen.
Het geeft de deugmongooltjes op twitter en linkedIN etc wel weer wat voer om het over zichzelf te laten gaan.
Teringquote:
Even aansteken en in zijn eigen vuur houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar als je vingert of seks hebt dan is dat toch ook vaak niet steriel?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Goed nat suggereert seksuele opwinding. Zou ze ook verkracht zijn?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoeft niet, als ie maar goed nat is. En het zal nou ook wel weer niet een doopkaars zijn geweest.
Hem kennende zal het hem aan zijn anus oxideren.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:28 schreef Montov het volgende:
Als het al normaal was in die tijd, dan zou Derksen er ook geen moeite mee hebben dat hij nu op de schandpaal komt. Want dat is ook normaal in deze tijd. Of is het toch een goedkoop smoesje?
Dat 'ik bied nooit maar dan ook nooit mijn excuses aan' van hem begint ontzettend vermoeiend te worden. Heb twintig jaar met plezier naar hem gekeken maar zijn rebelse karakter gaat hem nu opbreken. Het zal hem overigens helemaal niets boeien. Talpa gaat een publiek excuus eisen, hij gaat dat nooit doen dus exit.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef superniger het volgende:
Nooit meer Derksen
https://www.mediacourant.(...)s-enorm-geschrokken/
Eens, Derksen doet geen poging om consistent te zijn. Egocentrisch ventje die geen seconde denkt om de impact voor die vrouw van dit vergrijp.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hem kennende zal het hem aan zijn anus oxideren.
Je zal er maar mee getrouwd zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 15:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Eens, Derksen doet geen poging om consistent te zijn. Egocentrisch ventje die geen seconde denkt om de impact voor die vrouw van dit vergrijp.
Maar reclame inkomsten lijkt mequote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat hebben ze eigenlijk aan die kijkcijfers?
Want daarvan zou ze wel opgewonden zijn geraakt?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed nat suggereert seksuele opwinding. Zou ze ook verkracht zijn?
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NOS heeft de titel veranderd.
Derksen misbruikte in z'n jonge jaren bewusteloze vrouw, Talpa wil gesprek
Het gaat weer om de kijkcijfers dusquote:In een reactie tegen de NOS zegt Johan Derksen nog geen afspraak te hebben met Talpa voor een gesprek. Ook zegt hij dat zich niet druk maakt over de commotie die is ontstaan: "Ik zie het allemaal wel. Ik ben er niet trots op. Maar ik zei het in een bepaalde context, om duidelijk te maken hoe er tegenwoordig op dit soort dingen wordt gereageerd. Dat heb ik blijkbaar goed ingeschat." Een verdere reactie zegt Derksen te bewaren voor de uitzending van Vandaag Inside van vanavond.
Betere tijden toen je gewoon vrouwen kon aanranden en verkrachten. En je geen neuk gaf hoe de vrouw zich daar bij voelde. Tegenwoordig doen ze moeilijk, nouja.quote:
Als je Emile Ratelkut als medestander hebt dan weet je het welquote:
Lachwekkend wel. En dat van meneer Tsjakkaaa, die kan ook wel met vrouwen omgaan.quote:
Kan natuurlijk ook dat ze gewoon opgewonden was, wel seks wilde, maar toen de alcohol roet in het eten gooide. Mja, die kaars was toch al verkrachting?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed nat suggereert seksuele opwinding. Zou ze ook verkracht zijn?
Terwijl hij het zelf niet zo leuk vond als ie belaagd werd.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Betere tijden toen je gewoon vrouwen kon aanranden en verkrachten. En je geen neuk gaf hoe de vrouw zich daar bij voelde. Tegenwoordig doen ze moeilijk, nouja.
Overgevoelige types, die vrouwen. Gezanik allemaal.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Betere tijden toen je gewoon vrouwen kon aanranden en verkrachten. En je geen neuk gaf hoe de vrouw zich daar bij voelde. Tegenwoordig doen ze moeilijk, nouja.
Of juist wel h.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:20 schreef Duiveltja het volgende:
Achteraf gezien is het met de huidige giftige woke en lange tenen samenleving niet slim geweest om dit verhaal te vertellen.
Het geeft de deugmongooltjes op twitter en linkedIN etc wel weer wat voer om het over zichzelf te laten gaan.
Dus die kneus zegt dat die die verhalen dan maar mee het graf in moet nemen omdat deugend nederland het anders niet aankan?quote:
Die zijn ook wel vermoeiend idd. Iedereen die nog een appeltje te schillen heeft met Derksen ziet z'n kans schoon.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik wellicht nog storender vind, zijn al die nobuddies die zichzelf BN'er noemen die uit alle hoeken en gaten verschijnen om er iets van te vinden.
Mwa, Derksen is hierin wel echt een totale uitzondering dus dit lijkt me ook gewoon gelul. Dat bewijst de ophef ook wel.quote:
Dat sowieso ja, daar walg ik van.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik wellicht nog storender vind, zijn al die nobuddies die zichzelf BN'er noemen die uit alle hoeken en gaten verschijnen om er iets van te vinden.
Je hebt het verhaal gelezen?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus die kneus zegt dat die die verhalen dan maar mee het graf in moet nemen omdat deugend nederland het anders niet aankan?
Nee maar in het Twitter bericht zegt hij “een man die het kennelijk normaal vind om een buitengewoon naar sexueel misbruik op te biechten.quote:
quote:Het verhaal kan op gelach rekenen in de studio, onder meer van tafelgast Steven Brunswijk en collega-tafelheer Ren van der Gijp. "Ze heeft nog geluk gehad", zegt Van der Gijp. "Voor hetzelfde geld staat er een honkbalknuppel, dan is ze verder van huis." Ook vroeg hij of Derksen de kaars nog had aangestoken.
Brunswijk lachte ook mee en vroeg: "Hoe groot was die kaars?" In een reactie tegen de NOS zegt hij het moment "als komiek beleefd" heeft: "Want als cabaretier zijnde vertel ik vaak schokkende verhalen die niet echt gebeurd zijn. Vandaar dat ik als cabaretier ervan uitga dat de geschetste situatie 'nooit' heeft plaatsgevonden. Ik ging en ga er nog steeds van uit dat dhr. Derksen dit niet echt heeft gedaan. Mocht dat wel het geval zijn dan is dat natuurlijk een zeer kwalijke zaak."
Jij leest ook alleen de koppen van de krant zekerquote:Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar in het Twitter bericht zegt hij “een man die het kennelijk normaal vind om een buitengewoon naar sexueel misbruik op te biechten.
Dat ontzettende overdrijven zegt toch al genoeg?
Ja die moet ook wel diep door het stof, achquote:
Ja jeetje een verkrachting, wat een commotie! Ze heeft het er zelf naar gemaakt!quote:
Storender dan een kaars in je vagina?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom BN´ers hier ineens iets van zouden moeten vinden. Het zou voor zich moeten spreken dat dit smeerpijperij is.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Storender dan een kaars in je vagina?
Moet zij wetenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef superniger het volgende:
Tante Angela gaat Derksen slopen.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, maar zo iemand kan toch ook echt geen talkshow meer hosten, lijkt me.
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja, en 50 jaar later verlinkt hij ook nog zijn toenmalige vriend, die Veendam-keeper. Misschien heeft hij juist toen JD wel van weerhouden om nog verder te gaan dan die kaars, en tegen hem gezegd dat je bewusteloze juffrouwen met rust moet laten.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kaars in een bewusteloze vrouw gestopt en weet zeker dat dat geldt voor 99.9% van dit forum. Ik heb berhaupt nooit een bewusteloze vrouw aangerand en again ook dat geldt voor 99% van dit forum (hoop ik).
Of andersom, wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, en 50 jaar later verlinkt hij ook nog zijn toenmalige vriend, die Veendam-keeper. Misschien heeft hij juist toen JD wel van weerhouden om nog verder te gaan dan die kaars, en tegen hem gezegd dat je bewusteloze juffrouwen met rust moet laten.
Maar die zal zich nu wel echt genaaid voelen door JD.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of andersom, wie zal het zeggen?
Leeft die berhaupt nog?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar die zal zich nu wel echt genaaid voelen door JD.
Wie is JD?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die vrouw, die voelt zich pas genaaid door JDquote:Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |