quote:Het verhaal kan op gelach rekenen in de studio, onder meer van tafelgast Steven Brunswijk en collega-tafelheer René van der Gijp. "Ze heeft nog geluk gehad", zegt Van der Gijp. "Voor hetzelfde geld staat er een honkbalknuppel, dan is ze verder van huis." Ook vroeg hij of Derksen de kaars nog had aangestoken.
Brunswijk lachte ook mee en vroeg: "Hoe groot was die kaars?" In een reactie tegen de NOS zegt hij het moment "als komiek beleefd" heeft: "Want als cabaretier zijnde vertel ik vaak schokkende verhalen die niet echt gebeurd zijn. Vandaar dat ik als cabaretier ervan uitga dat de geschetste situatie 'nooit' heeft plaatsgevonden. Ik ging en ga er nog steeds van uit dat dhr. Derksen dit niet echt heeft gedaan. Mocht dat wel het geval zijn dan is dat natuurlijk een zeer kwalijke zaak."
Jij leest ook alleen de koppen van de krant zekerquote:Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar in het Twitter bericht zegt hij “een man die het kennelijk normaal vind om een buitengewoon naar sexueel misbruik op te biechten.
Dat ontzettende overdrijven zegt toch al genoeg?
Ja die moet ook wel diep door het stof, achquote:
Ja jeetje een verkrachting, wat een commotie! Ze heeft het er zelf naar gemaakt!quote:
Storender dan een kaars in je vagina?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik wellicht nog storender vind, zijn al die nobuddies die zichzelf BN'er noemen die uit alle hoeken en gaten verschijnen om er iets van te vinden.
Ik zie geen enkele reden waarom BN´ers hier ineens iets van zouden moeten vinden. Het zou voor zich moeten spreken dat dit smeerpijperij is.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Storender dan een kaars in je vagina?
Moet zij wetenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef superniger het volgende:
Tante Angela gaat Derksen slopen.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, maar zo iemand kan toch ook echt geen talkshow meer hosten, lijkt me.
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik wellicht nog storender vind, zijn al die nobuddies die zichzelf BN'er noemen die uit alle hoeken en gaten verschijnen om er iets van te vinden.
Ja, en 50 jaar later verlinkt hij ook nog zijn toenmalige vriend, die Veendam-keeper. Misschien heeft hij juist toen JD wel van weerhouden om nog verder te gaan dan die kaars, en tegen hem gezegd dat je bewusteloze juffrouwen met rust moet laten.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kaars in een bewusteloze vrouw gestopt en weet zeker dat dat geldt voor 99.9% van dit forum. Ik heb überhaupt nooit een bewusteloze vrouw aangerand en again ook dat geldt voor 99% van dit forum (hoop ik).
Of andersom, wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, en 50 jaar later verlinkt hij ook nog zijn toenmalige vriend, die Veendam-keeper. Misschien heeft hij juist toen JD wel van weerhouden om nog verder te gaan dan die kaars, en tegen hem gezegd dat je bewusteloze juffrouwen met rust moet laten.
Maar die zal zich nu wel echt genaaid voelen door JD.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of andersom, wie zal het zeggen?
Leeft die überhaupt nog?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar die zal zich nu wel echt genaaid voelen door JD.
Wie is JD?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die vrouw, die voelt zich pas genaaid door JDquote:Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |