Hoe vaak ben jij in die jaren s'ochtends wakker geworden met een kaars in je aars?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een ophef over niks. Voor de zoveelste keer deze maand ben ik blij dat ik ben opgegroeid/jong was in de jaren 80 en niet nu.

Nee, stop hiermee, dit is niet normaal en Johan is niet je vriend die je koste wat het kost moet verdedigen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarschijnlijk namen die vrouwen hun gewoon mee naar huis voor sex. Maar dat ging niet meer omdat ze bewusteloos waren. Zij stopten er voor de grap een kaars in. Soit. De vrouwen werden de volgende dag wakker en het eersten wat ze zeiden was "oeh, ik drink nooit meer". En de volgende avond stonden ze weer in de kroeg. Zonder trauma.

Jij was er kennelijk bij. Vertel, wat gebeurde er nog meer?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarschijnlijk namen die vrouwen hun gewoon mee naar huis voor sex. Maar dat ging niet meer omdat ze bewusteloos waren. Zij stopten er voor de grap een kaars in. Soit. De vrouwen werden de volgende dag wakker en het eersten wat ze zeiden was "oeh, ik drink nooit meer". En de volgende avond stonden ze weer in de kroeg. Zonder trauma.

Nog nooit. Ik dacht trouwens dat die in hun vagina was gegaan. Daar ook niet hoor. Maar ik ken wel soortgelijke verhalen van anderen uit die tijd. Allemaal niet zo spannend toen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in die jaren s'ochtends wakker geworden met een kaars in je aars?

Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het is sowieso wel een programma met erg laag niveau en vreemde humor vaak.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef capricia het volgende:
Goedemiddag zeg.
Wat een bizar verhaal om zo op tv te vertellen. Ben compleet flabbergasted.. dat weglachen ook.

Verder niks. Dat was het.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij was er kennelijk bij. Vertel, wat gebeurde er nog meer?

Ah joh mannen onder elkaar, is toch lachen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Fucking hell, en er dan met elkaar nog smakelijk om lachen ook.

quote:Op woensdag 27 april 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nog geen reeks, het gaat weer mis. @:zipportal

Heerlijke tijd was dat inderdaad dat je bewusteloze vrouwen nog gewoon mocht bewerken met een kaars.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een ophef over niks. Voor de zoveelste keer deze maand ben ik blij dat ik ben opgegroeid/jong was in de jaren 80 en niet nu.

Blijf het wat anders vinden...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beide gevallen vrijwillig dronken geworden, beide gevallen in slaap gevallen en niet in staat om nee te zeggen, beide gevallen penetratie.

De vraag was niet of je het grappig zou vinden of niet. Wel machtig interessant dat je de doelpalen zo automatisch verschuift in je antwoord.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee het was ook niet grappig geweest als ze een kaars in de anus van een bewusteloze man hadden gestopt

Missen we niets aan.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Vandaag Inside in de ban gedaan.

en met leren bedoel je het goed praten van verkrachting? Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De vraag was niet of je het grappig zou vinden of niet. Wel machtig interessant dat je de doelpalen zo automatisch verschuift in je antwoord.
De vraag is jij, of men, dezelfde ophef zou veroorzaken als het om een man ging.
Het antwoord is gewoon keihard nee. Geef maar gewoon toe dan zijn we klaar.
Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.
Leer eens.

Dat vooral. Dat het gebeurd is, is natuurlijk niet fraai, maar het is iets dat jaren geleden is gebeurd. Maar hoe hij het vertelt als leuke anecdote onder het mom van 'iedereen heeft wel eens domme dingen gedaan in z'n jeugd' plus het infantiele gelach van kleuter Vd Gijp.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef capricia het volgende:
Goedemiddag zeg.
Wat een bizar verhaal om zo op tv te vertellen. Ben compleet flabbergasted.. dat weglachen ook.

Echt hoor ... Dat je dit serieus vraagt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |