ja inderdaad. Dit topic heeft de troll sirenes laten loeien in Nederlandquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef roos94 het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen.
Ben VI fan maar hier zakt mijn broek vanaf
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Er is een goed moment voor gekozen![]()
Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja wel heel dom van Derksen om dit verhaal in 2022 nog naar buiten te brengen. Dit soort dingen gebeurden vroeger nog veel meer dan nu maar als ik die generatie was zou ik het heel snel in de doofpot stoppen want de woke-brigade gaat hier mee afrekenen.
sorry, ik zal het niet meer doenquote:
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.
Binnendringen met een object is volgens de wet ook gewoon verkrachtingquote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hier is geen sprake van verkrachting.
Precies, je doet niet zomaar een dergelijke bekentenis. Als je verwacht dat je met zo'n biecht weg komt, dan ben je wel erg naïef. En dat is derksen allerminst.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja en dat veroorzaakt dus een shitstorm, dat weet Johan prima. Opzet, ik blijf erbij, hij saboteert de boel bewust.
echt niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.
Om Sjonnie de Mol te 'steunen', op zijn eigen zieke manier. Geldwolfje denkt alleen maar aan zijn centjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.
No pun intended?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef roos94 het volgende:
Ook in 1971?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Binnendringen met een object is volgens de wet ook gewoon verkrachting
Even heel plat, dus een vinger in de oor is verkrachting?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Binnendringen met een object is volgens de wet ook gewoon verkrachting
Onderschat het aftakelingsproces vanaf je 70e niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies, je doet niet zomaar een dergelijke bekentenis. Als je verwacht dat je met zo'n biecht weg komt, dan ben je wel erg naïef. En dat is derksen allerminst.
De man weet als geen ander hoe je met een rake opmerking de publiciteit haalt.
Dan moet je uitkijken bij dat afzakken dat je niet in de buurt van Johan staat die stopt er dan zomaar een kaars in. En dat is dan volgens de fokdeskundigen geen verkrachting blijkbaar.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef roos94 het volgende:
Hoe relevant is dat? Age of consent lag toentertijd ook vele malen lager maar als Derksen daar een verhaal over had opgestoken had je waarschijnlijk staan steigerenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En hoe was de wet in het jaar toen?
Een totaal uit zijn verband getrokken begripquote:
Neem aan dat het hier om vagina/anus gaat. Mond weet ik zo niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Even heel plat, dus een vinger in de oor is verkrachting?
Wat is er mis met vanavond?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Morgen wordt een TOPUITZENDING... 4 miljoen kijkers!
Vanavond is er ook een uitzending.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Morgen wordt een TOPUITZENDING... 4 miljoen kijkers!
Nee, gaat alleen om anus, vagina, mondquote:Op woensdag 27 april 2022 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Even heel plat, dus een vinger in de oor is verkrachting?
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is er mis met vanavond?
Foutje... bedankt!quote:
Idd, dit was vroeger net zo hard niet normaal als dat het nu is. En net als vroeger heb je nu ook bepaalde groepen waar dit gedrag wel als normaal gezien wordt. Het verschil met vroeger is dat wanneer je het nu trots op tv vertelt het de volgende dag bij iedereen bekend is en dus ook bij iedereen die het geen normal gedrag vindt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |