Jammer.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor 2013 wel. Als hij 22 was is dit al 31 jaar verjaard.
Nou dat verhaal lijkt toch ook om alcohol te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:29 schreef Enchanter het volgende:
Moet hij weten
[..]
Volgens mij drinkt Derksen geen alcohol
Ach hou toch op ventquote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef Bocaj het volgende:
V a n d a a g - I n s i d e = Voor al uw gecancelde humor....
Ze laten met elkaar in ieder geval goed zien waarom de tijdgeest is veranderd. Vroeger kwamen ze er misschien mee weg om het weg te lachen en af te doen als een kwajongensstreek, maar tegenwoordig worden aanranding en verkrachting gelukkig serieuzer genomen. Ik moet daarbij ook denken aan die zaak van die militairen in Schaarsbergen (bron). Gewoon een geintje volgens de daders, aanranding volgens de rechter.quote:
Zou ik ook zijn als ik zulke nare dingen deed.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Derksen is geheelonthouder. Verder een uiterst merkwaardig verhaal natuurlijk.
Eind jaren 60, begin 70 waren écht andere tijden!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:51 schreef Fok-it het volgende:
Meneer geeft hier gewoon een strafbaar feit toe maar als je hier niet om lacht ben je een linkse woke canceldeuger?
Heb je een linkje naar de zaak van de jongens met frikandel?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Tja, wat maakt een penetratie dan seksueel of niet?
En wat neem je als beginpunt?
Is penetratie van de vagina in beginsel niet-seksueel tot een seksueel aspect is aangetoond? Of juist andersom?
En gaat het dan om de intentie van de dader of de ervaring van het slachtoffer?
Zou die juffrouw zich 's ochtends niet verkracht hebben gevoeld toen ze die kaars aantrof?
Er zijn wat jaren terug wel wat jongens met een frikandel op dit onderscheid vrijgesproken.
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit verkrachting? Juridisch gezien? Verkrachting gaat om seksuele penetratie. Denk dat het sowieso strafbaar is hoe het vergrijp dan ook heet, maar weet niet of dit onder verkrachting valt
Dit klinkt inderdaad logischer.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.
Waarschijnlijk niet, nog steeds genoeg kijkers die deze kansloze pauper TV helemaal geweldig vinden.quote:
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, nog steeds genoeg kijkers die deze kansloze pauper TV helemaal geweldig vinden.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...quote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.
Kotsmisselijk wordt je ervan, mensen met macht/geld die denken dat dit verwerpelijke gedrag allemaal maar kan of kon. Dat ze er vaak ook mee wegkomen is al helemaal schandalig. Ik hoop dat de bewuste mevrouw nu haar verhaal gaat doen bij de politie. Dit is niet normaal, is ook nooit normaal geweest. Verantwoording voor de rechtbank is op zijn plaats.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Vooral bijzonder hoe hij het downplayed door te claimen dat iedereen weleens zoiets heeft gedaan
Die leeft misschien niet eens meer.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...
Jochem Lökkenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef Idisrom het volgende:
Wie was in die tijd keeper van SC Veendam?
Google krijgt het nu er druk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |