Soort perpetuum mobilequote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Alle talkshows gaan het hierover hebben.
En terecht.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Ook bij een man zou ik het ook verkrachting noemen. Ben ik die 1%? Denk het toch echt niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat deze kaars-in-gat actie als smakeloze grap wordt gezien voor mannen en als verkrachting voor vrouwen.
Misschien niet door iedereen maar door 99% van de mensen die nu activistisch overkomen omdat het om een vrouw gaat.
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat deze kaars-in-gat actie als smakeloze grap wordt gezien voor mannen en als verkrachting voor vrouwen.
Misschien niet door iedereen maar door 99% van de mensen die nu activistisch overkomen omdat het om een vrouw gaat.
En het punt is dus dat als je vindt dat het bij mannen een domme smerige grap is dan kan je erkennen dat er mensen zijn die het voor vrouwen ook slechts een domme smerige grap vinden.
Hoe het verhaal ook uitspeelt.. die verbolgen mensen verliezen deze discussie en zouden dus bij zichzelf te rade moeten gaan.
Maar waarom als ik het bij mannen een grap vindt en bij vrouwen verkrachting moet ik het dan voor iedereen een grap vinden en niet voor iedereen verkrachting. Want dat is wat jij zegt, dat als je een verschil ziet bij mannen (grap) en bij vrouwen (verkrachting) we het allemaal een grap (volgens jou) moeten vinden en niet verkrachting?quote:En het punt is dus dat als je vindt dat het bij mannen een domme smerige grap is dan kan je erkennen dat er mensen zijn die het voor vrouwen ook slechts een domme smerige grap vinden.
Wat is dat met die Ladyshave? Heb ik iets gemist of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Genee probeerde nog wat. Doodsbang natuurlijk dat het ladyshave verhaal opgepakt wordt.
Schijnt continue vreemd te gaan en een ladyshave in zijn auto te hebben voor dat doeleind.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is dat met die Ladyshave? Heb ik iets gemist of zo?
Voor de dames in zijn auto toch? Even die poes scheren, hij wil geen haarquote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Ontzettend nare zure man is het altijd
Roddelpraat, heeft hier helemaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens? Die mensonterende Juice-kanalen?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schijnt continue vreemd te gaan
Dat zouden meer mensen moeten doen idd.quote:
Nou ja volgens Schouten die bevriend met hem was.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens? Die mensonterende Juice-kanalen?
Dat is wel erg simplistisch volgens die redenatie zou ook een (als ik het even in het extreme trek) een Volkert van der G. een programma mogen krijgen op tv, onder de mom van 'dan kijk je toch niet' als je het niet bevalt.quote:
Vast ja, maar de echte trieste stakkers zijn de mensen die dagelijks tv kijken en dan inschakelen op jinek en wat er allemaal wel niet aan praatprogramma's zijn. De hele dag meningen kijken, dat mensen er niet horendol van worden...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Waarom zou dat niet mogenquote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel erg simplistisch volgens die redenatie zou ook een (als ik het even in het extreme trek) een Volkert van der G. een programma mogen krijgen op tv, onder de mom van 'dan kijk je toch niet' als je het niet bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |